Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ohja, nog steeds het gevoel dat menstruatie eraan komt ja.. maar ik denk dan eerder.. denk dat mijn eisprong niet klopt met wat FF zegt.. want ik heb al 3 dagen krampen en vandaag is mijn temp omlaag. Had net slijmerige afscheiding, en meestal begint in de avond dan bruinverlies. Dus OF mijn LF is erg kort, OF FF heeft het fout berekend. Afwachten....

Alleen wat wel weer anders is dan voorgaande maanden, meestal begint mijn emotionele bui 4 dagen voor menstruatie. En ik heb die bui nog niet gehad....

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi! Ik was inderdaad deze maand weer van plan ovu testen te doen, gewoon om te kijken of ik wel ovuleer, niet met het idee om het op het juiste moment te doen, al zal dat nu wel weer wat mee meespelen.:p
    Nee ZH heeft niets gezegd over tempen en ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar helemaal geen zin in heb. Die ovulatie testen zijn voldoende wat mij betreft. Ik ben ook erg benieuwd naar de score van FSH; wil je dan ook nog vragen of dat leeftijds gebonden is, die score????! Goede dat je dat wil doen! En ja, ik zal niet alles geloven wat ik op een forum lees, dat vind ik ook een goede! :) X

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hai girl,

Snap dat tempen niet fijn is idd. Ovulatietestjes geven geen garantie dat je een ovulatie hebt, maar wel wanneer het zou moeten plaatsvinden, dus als je nu het vermoeden hebt door die krampjes dat je ei in de buurt is, zou ik er maar alvast mee beginnen oid ;)

Zal het vragen aan de Gyn als ik morgen bel, ook of het leeftijdsgebonden is.

Hoe gaat het verder met je ? Weer wat rust van de drukke dagen ? Wel een leuk weekend gehad ?

Hier gaat het iets beter, mijn ex-buurman is net even op visite geweest, en ik kon zowaar voor het eerst weer even lachen :) Straks ga ik heerlijk op de bank herhaling van Holland's got Talent kijken, heb er zin in!

X

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Veel menstruatiekrampen hier, en vreselijk vreemde geur toen ik ging plassen en veel doorzichtig slijmverlies.. Zou wel een erg korte cyclus hebben als ik nu ga menstrueren besef ik me ineens.. 24 dagen..Tis stil hier.. tot morgen meiden..

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Apart slunae! Heb je niet toevallig asperges op!? Daar ruikt urine ook vies van!!....

Anders is 24 dagen erg kort ja. Ik heb ook vaker een week voor nod al krampen en de vijf dagen ervoor ook. Kan dus zijn dat t nog even op zich laat wachten! Slaap wel!! X

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Whaaaaaa jij bent eng! Ik heb asperges gegeten vanavond!!!

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Omg.. ik had de hele avond al het gevoel dat ik een hartverzakking zou krijgen. Ging net een kop melk drinken in de keuken, stond tegelijkertijd nog even te bellen, ik draaide me om.. keek naar de muur, besefte het eerst niet eens, maar toen zag ik een MEGAspin!! Ik heb echt KEIhard gegild.. mijn kat sprong zowat tegen het plafond en ik in paniek natuurlijk pffff..

Boven de stofzuiger gehaald, en jawel: toen ik beneden aankwam was hij weg! Gelukkig na voorzichtig zoeken hem nog kunnen vinden, want anders had ik echt niet kunnen slapen.. ik heb hem opgezogen met de stofzuiger en voelde net als een knikker die erdoorheen ging.. bahhh. Nu maar hopen dat hij niet uit de stofzuiger kruipt...

Wat een eng beest...

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik wist het cq dacht dat al!!!!:D

Maar jij niet dus?! Hahaha! Het schijnt genetisch te zijn, mensen met dat gen hebben stinkende urine na eten asperges en de gene zonder dat gen hebben daar geen last van!! ;)

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Jaiiiiiiiiiiikkkkkssssss!!!!!!!! :$ :$ ECHT HEEEEL ENG!!!!!!!!! creepy!!!! ook dat zinnetje van als een knikker door de stofzuiger iiiiiii!!!! Ik ben echt best bang voor spinnen en jouw gillen kan ik me hélemaaal voorstellen dat zou ik ook doen!!!!!! Wat is dat voor apparaat naast je magnetron??? Kus

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hahah ik had geen idee nee.. wat voor gen is dat precies dan? Vind ik nu wel interessant hihi :p Heb jij dat gen ook ?

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hij was echt mega groot joh! En dat moment dat ik ernaar keek en een slok van m'n melk nam, maar het eerst nog niet besefte.. en toen ineens keihard gillen.. zal het niet meer vergeten pfff.

Apparaatje naast m'n magnetron.. dat is mijn lieve kleine schattige mini-oventje ;) Links is dus de magnetron.. en op de magnetron zie je een blauwige bak staan, en daar ben ik riddersporen in het aan het kweken :p

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hihi ja dat gen heb ik ook :) dus bij mij stinkt het ook zo. Grappige is dat het echt binnen een kwartier nadat je het gegeten hebt en je plast, je het al waarneemt!!! Bizar hè?!

Ik weet er verder het fijne niet van hoor!....

Hoest verder met jou, en je voet? Enz?!

Kus!!!

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hihi ja het is heel apart! Had het al gevonden op google: Asperges ruiken zit in de genen - Chemisch2Weekblad

;)

Verder gaat het wel OK! Ik heb geen PMS emotionele dingen gehad.. maar ik heb gisteren zoveel slijm verloren, en dat is nu nog steeds aan de gang.. denk dat vandaag dan wel bruinverlies komt of zelfs al bloedverlies.. heb altijd slijmverlies van te voren..

Zwangerschapstestje gedaan net maar was ook negatief dus klopt wel. Vorige maand had ik ook een tempdip, toen een stijging, en de dag van de stijging bruinverlies, en de volgende dag een dip, en toen bloedverlies..

Over m'n voetje moet ik even iets vertellen nog, ook aan Essieee, doe ik wel even via de email!

Hoest met jou? Ben je al begonnen met ovulatietestjes? Heb je nog krampjes gehad ? En al goed geklust ? ;)

X

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ha Slunaetje! Ik moet nog beginnen met testen maar ik kan zo'n beetje vandaag of morgen rustig aan beginnen dus dat doe ik dan ook maar. Ik zal zo eens even testen!....
    Zit op dag 8 ofzo nu pas dus geen haast echt!
    Lachen, ik heb nog even gekeken over die asperges! Klopte dus toch wel een beetje zo wat ik schreef (en ik had het nog nooit opgezocht hahaha).
    Ik lees zo even je mailtje!!

Kus

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    PS ja had vanmiddag WEER die ongesteld krampen even! Ik ben echt niet zwanger dat weet ik dankzij mijn echo in ZH ;) dus dat is het niet!....

Jammer van je zw.testje, maar dat was te verwachten als ik jouw symptomen zo hoor...sowieso wel jammer natuurlijk weer een maand voorbij!!!!!.......
    X

PS waar hangt Essieee uit!??

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oke ben benieuwd :) Zijn je krampen nu wel weg dan ?

Wel apart dat ik het nooit eerder geroken heb, want ik eet namelijk heel vaak asperges ;) maar misschien wat meer gedronken toen ofzo dat het waterig was en minder ruikbaar.

Ik hoor je zo wel :D Ben trots op wat ik gestuurd heb op de foto :D:D

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja weer een maand voorbij idd.. nog 4 rondes en dan mogen we IUI. Werd vanmorgen wel wakker met kriebels in mijn buik.. soort verliefdheidsgevoel, maar ik kon niet plaatsen waarom.. en omdat ik nog niet gebloed had dacht ik, ik waag een testje.. wel een Wondfo testje.. misschien moet ik even een kv2v5 doen.. :)

Kan me anders niet bedenken waarom ik kriebels in mijn buik moet hebben!

Of ja.. misschien heb ik die spin vannacht doorgeslikt :p

JA, waar is Essieee gebleven ! Wilde het net zeggen...

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Whahahaha een spin doorgeslikt!!!! Jiieeeeeaaaiiikkkkssss! Je zou toch gek worden bij het idee alleen al!!!......

Het schijnt dat je in een mensenleven ongemerkt (in je slaap dan dus) zo veel insecten opeet etc. en dan heb je nog meer vieze details (is vast wel te vinden op internet ergens!....)

Kriebels in je buik? Ik weet wel waarom......;) ;) Ik zeg:
    ROZE...en dan weet jij genoeg hahahahahaha!

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hahahhaa ik lig helemaal dubbel hier :p:p:p

En van die insecten had ik ook gehoord ja.. brrrrr....

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.

Deel Deze Pagina