Haha ja ik vind m ook mooi!! Hopelijk is mn vriend vanavond nog fit genoeg om te klussen heb m net al wel ff gebeld maar t was afgelopen nacht nogal laat (3u) en hij moest vanmorgen gewoon werken dus ben bang dat ie moe is. Gooi ff al mn charmes in de strijd. Ga nu eerst aan t werk tot 23u
Vanmorgen weer testje gedaan maar negatief. Was om 7uur vanmorgen. Ik wilde zo nog een dipstick doen, wordt er toch niet gekker van nu en heb er nog zat liggen.. aangezien mijn temp al gedaald is denk ik vanavond bruinverlies te treffen wel. Snap alleen niet waar mijn PMS nu blijft (emotionele bui) en waarom ik al 5 dagen zoveel slijmverlies heb.
Ja dat klinkt ook wel logisch, zo had ik er nog niet over nagedacht... 31e komen we terug van vakantie en de 2e mogen we er al heen dus ben echt heel benieuwd en laten het wel een beetje over ons heen komen denk ik maar. Als er iets gevonden wordt klussen we iig niet nog een half jaar voor niks door.....
Ja precies! Komt allemaal wel goed! En overal zitten voor- en nadelen aan, dus laat het idd gewoon komen zoals het komt Hier al gelig slijmverlies, en beetje prikkelbaar.. dus denk nu echt zeker te weten dat het vanavond begint, de bruinverlies in ieder geval. Testje van net was eigenlijk dus overbodig, hij was ook negatief. Maar maakt verder niet uit. Had ook niet verwacht dat het al raak zou zijn.
Vind het zo stom.. want ik had deze ronde wel weer het gevoel dat het raak kon zijn. En mijn borsten hebben zo abnormaal zeer gedaan ook zo lang.. en dat slijmverlies zoveel dagen kende ik ook niet. Ik voel me soms zo sterk zwanger dat het haast niet te geloven is dat de testjes negatief zijn. Gisteren was ik in de winkels kleding passen, en bleek achteraf dat ik positiekleding had meegenomen in de pashokjes.. ik snapte al niet waarom het zo los zat bij de buik hehe. Stom he? Ik had het niet eens door.
Nou wie weet de volgende ronde slunae dan!!! Dat gelige slijm is geen goed teken... Maar misschien wilde je ook heel graag zwanger zijn en dacht je het daarom nu? Het is gewoon (als t niet zo is) nu nog niet het moment. Ik heb dat zelf ook sterk: ik voel steed meer dat ik niets meer verwacht, dat het vanzelf wel komt. Ik verwacht dat t nog wel een tijdje duurt.. Dat kind voelt nog zo ver weg!!!!.... Gek hè?! Maar dat gevoel had ik in maart al zo van: het duurt nog best lang voelt erg ver weg, en dat is uitgekomen. Heb ook sindsdien maar 1 x gevoel gehad dak zwanger was. En dat klopte dus niet...
Ja wie weet. Ik wilde het deze maand juist minder dan alle voorgaande maanden..met zoveel stress en dingen hier om me heen zag ik het eigenlijk even niet zo zitten. (was heeeeeel blij geweest als het zo was, maar je snapt me denkt ik wel) Dus dat kan het niet zijn waarom ik het dacht. Ik voelde me gewoon anders, had kriebels in m'n buik en heb zoveel dagen misselijkheid gehad. Mijn reuk was sterker, mijn borsten pijnlijker, en ik droom heel veel en druk, en 5 dagen heel veel slijm had ik ook nog nooit gehad. Ik weet nog dat je in maart ook zoiets zei volgens mij. De tijd vliegt sowieso enorm vind ik. Ik ben nu al in ronde 12 en dat voelt heel gek als ik daarbij stil sta.. Hoe was je ovulatietestje vandaag ? Ga je ook zo'n mooie knaller maken als Esssieee ?
Geen knaller!!! Had weer heeeeeel licht amper zichtbaar streepje. Duurt dus nog wel ff. Ik hoop dat t niet te lang duurt. Zondag moet ik weg en als ik dan piek als ik met weg ben... Ist bij jou al doorgezet?!!! X
Ahhh shttt niet weer toch?? Dat hoop ik echt niet voor je! Maar je bent pas op dag 10.. ik gok vrijdag een piek voor je..maar dan is het ook kielekiele.. hoop dat hij morgen dan piekt.. of anders gewoon als je weer terug bent. Hier is nog geen bruinverlies.. niks. Wel veel menstruatiekrampen links en rechts en gloeiende onderbuik. X
Hmm apart.... Jammer vd krampen!!!.... Hier ook niets nieuws. Mailde jou net kort!!! Baal wel want zon licht streepje houdt in dat t echt nog niet piekt morgen... Wat je zegt wellicht vrijdag... Maar ZO licht nu? Das niet goed ik piek straks net te laat zo ... Ik laat t maar los. Eerst 6/9 afwachten of ik erg slechte waarden heb....zoooo benieuwd!!!! Wat gaat er gebeuren!!!!?? Uhm dus reken nu toch op niets qua zwanger raken.... Wel erg last v steken in m'n borsten as we speak!... Kussie
Wie weet krijg je ineens een knaller,.. ben benieuwd hoe je testje vandaag is..En anders gewoon klussen tot je weg gaat.. dat is het minste wat je kan doen, maar dat zou je sowieso wel doen denk ik Ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren 6sept.! Nog paar weekjes geduld.. Ik heb net heel donker bloed gevonden, nog niet echt heel erg doorgezet maar het begin is er.
Jammer dat t toch begonnen is!!!!.... was te verwachten maar toch.... Straks weer ff testen inderdaad!!.... Heb je gemaild.... Xx
Ja idd.. Heb toch nog steeds het gevoel dat het raak is of was. Stom dat ik dat niet kan loslaten op een of andere manier.. want ik heb nu alle bewijzen dat het niet raak was. Moet het maar accepteren denk ik Ik heb je mail gelezen, moet er even goed over nadenken en op me in laten werken! Ben benieuwd naar je test.! Hoe gaat het verder met je? Ga je nog van het zonnetje genieten vandaag ? X
Zonnetje?! Welk zonnetje?!!!! Hier is twee keer effe door gebroken maar verder? Bewolkt!!! Ben druk met opruimen binnens huis!! Heerlijk!!! Ik ga nu ff testen! X.
Och ja, toen ik het getypt had verdween hij hier ook spontaan Zometeen als ze terug zijn van de speeltuin gaan we mijn vloer eruit halen in de slaapkamer en de nieuwe erin leggen. Had net de tandarts gebeld omdat ik ben gaan menstrueren (moet iets getrokken worden) maar gedoe dit dat.. vervanging wachtlijst. Mijn eigen tandarts is pas de 28ste terug, dus dan moet ik weer een maand wachten. Denk dat ik toch maar nu ga.. en hopen dat ik snel terecht kan. Testje gedaan ? X
Hi! Ja hij (de zon) is hier ook nu weg hoor! Testje gedaan: heel licht streepje, absoluut nog niet noemenswaardig.. Had eerder wat meer gehoopt. Ook omdat ik last van mijn borsten had, dacht ik, die hormonen zijn bezig....! Ik heb in elk geval op de echo gezien dat er daadwerkelijk eitjes of eicelblaasjes lagen in mijn eierstokken daar!!!! Met wie ga je de vloer leggen? Vriend? Wat voor vloer komt erin!? Dat is wel fijn! En ik snapte het niet: waarom moet je de tandarts bellen omdat je bent gaan menstrueren?...
Hahaha ik las het terug en vond dat zelf ook raar overkomen Maar daarom zette ik erachter: (moet iets getrokken worden). En als er iets getrokken moet worden, moet je een verdoving hebben, en wellicht ook een röntgenfoto, en die 2 dingen zijn niet zo handig als je dat doet bij een mogelijke beginnende zwangerschap.. dus daarom, ben nu gaan menstrueren, en dus geen beginnende zwangerschap, snapski ? Vloer ga ik leggen met hulp van vriend en zoontje idd! Heb ook behangen al alles vorige week Er ligt nu vloerbedekking, maar er komt een zeil in met laminaatprint Jammer dat je nog geen posi test hebt.. niet eens dichtbij als ik jou zo hoor Wie weet vanavond nog.. of morgen ! Hoop het voor je... X
Hallo meisjes... Slunae, wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Weer een klote maand verder hè.. Maar aan de andere kant ook weer een maand dichter bij de hulp die jullie kunnen gaan krijgen en hopelijk dat het dan wel lukt. Wordt ws dan ook een zorg minder voor je! Naat, ik hoop dat je ei op tijd komt. Hoelang moet je weg voor je werk dan? Bij mij kwam ook van een vrij licht streepje ineens een knaller! Net was hij ook nog vrij donker maar wel minder als gisteren. Denk dat ie snel gaat springen. Vanmorgen nog geklust dus hoop dat het z'n werk doet... Hier schijnt wel een zonnetje, helaas kan ik er niet van genieten want moet zo aan het werk... Maar..., laatste avondje en dan VAKANTIE! Ben er zo aan toe... Slunae wordt alles mooi daar in je huisje?
Update hierow.. Vandaag bij de verloskundige geweest voor intake en eerste echo.. Was leuk om de kleine voor het eerst te zien.. Het hartje was goed te horen en er was duidelijk te zien dat hij of zij met armpjes en beentjes aan het trappelen was..