Vriend wilde bij m'n liggen met z'n hoofd op m'n borst kon ik niet hebben en met een goeie bh aan voelt het het prettigst...
Dank je lieverd! Ik ook!.....Zou toch wel geweldig zijn tegelijk he!? Ik hoop dat het bij jou dit keer WEL goed uitpakt!! Wanneer ga je weer naar huis!????
Heb wel t gevoel (weet niet of ik dat al eerder gepost heb want word er om de haverklap vanaf gegooid) m'n test nu duidelijker was als de vorige keer 15dpo. Maargoed ik verwacht nog niks tot ik zekerheid heb dat het goed zit...
Bij mij vooral de tepels die branden/schrijnen en die rechterplek die ik dan helaas elke maand voor NOD heb en waardoor ik nu denk dat het wellicht toch niet raak is. Ik meende dat mijn borsten groter leken in een bh maar bloot vind ik dat totaal niet. Zijn ze bij jou gegroeid in je idee? Ik heb vooral die schrijnende tepels aan de buitenkant ook dan....
Weet je wat? Ik heb net getest en je mag tot een half uur erna nog kijken en ik zit daar nog in maar ik zie volgens mij een HEEEEEEEEEEEEL licht streepje!!!!!!
Ik weet het niet zeker hoor....jaiks dit is wel spannend!!!! Ik test nog wel met de Kruidvat testen, zal er vandaag 2 halen! En dan test ik morgen met urine van de 1e ochtendplas.....!!!
Hier foto van de test....ziet iemand iets???? Het is erg lastig te zien vind ik zelf.....van dichtbij in het echt is het beter te zien......
Ik zie zelf niets op deze foto maar in het echt wel heel vaag....ach ik wacht even af, misschien WIL ik wel een streepje zien...
Oke het lukt me niet laat maar! Ik wacht wel even rustig aan nog. De andere foto daar zag je het iets duidelijker op vond ik. Liefs en ik lees jullie!
Naat, ik zie hem! Het is inderdaad heel licht, maar dat is logisch omdat je nog een par dagen te gaan hebt voor NOD.. WOW!! Ik durf nog niet in de feleicitatiesfeer te gaan..maar ik maak een voorzichtig sprongetje van blijdschap!!!!
Essieee, wat ontzettend spannend. Een streep betekent natuurlijk gewoon zwanger, dus zou je willen feliciteren! Dat roze/bruin kan weer gewoon schoonmaakactie baarmoeder zijn he? Dat had ik ook! Ik snap dat je nu wat voorzichtiger bent in verband met je eerdere ervaring.. maar een duidelijke streep en geen bloed is voorlopig mooi zwanger hoor!!!
ps Naat, ik weet echt even niet meer of ik tussen ei en NOD pijnlijke borsten had.. dacht het wel, maarja, ik was toen hondsberoerd vanwege de bof, dus ik heb toen niet heel erg op symptomen gelet, ik had alleen wel bruinverlies dat weet ik nog heel goed.
Lief antwoord trouwens Naat, en ja.. ik bedenk me ook steeds dat ik een standaard zin eruit moet gooien, maar het doet me blijkbaar zoveel dat ik steeds met een bek vol tanden sta.... Ik snap het ook gewoon niet, kan het hormonaal echt niet aan en wil liever te horen krijgen wat ik goed doe, dat is in mijn ogen namelijk best veel momenteel!