Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ naat: ik zie ook wat !! oh wat spannend zeg !

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik ben blij met alle dames die het ook zien! Nu het ingedroogd is mag je het niet meer aflezen maar zie je hem nog duidelijker!.....;)

Ik ga pas echt blij zijn als het echt zo is en ik een duidelijker streep zie!! We hebben afgesproken dat ik morgenvroeg weer test met ochtendurine!.....Spannend!! Ik laat t weten maar moet ook werken morgen....maar er komt zeker een bericht van mij!

Duim duim duim!

Mamaloes, jij sterkte en inderdaad gezellig zo met zijn allen op het forum weer!!!!!

Essieee, we lezen jou gauw weer!!!

Slunae: achter in elk geval Esssiee en misschien mij :))) aangaan!!! kus!

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hai meis,

Ik denk dat je gewoon op de grens zit, en je geen zorgen hoeft te maken. Ze heeft niet specifiek uitgelegd welke dagen je welke waarden moet hebben. Ze had het alleen over normale waarden wat ik noemde. Voor jou had ik gevraagd of het leeftijdsgebonden is, dus dat de waarden hoger liggen als je ouder bent, en dat klopte dus. Snappie ?

Heel typisch die zere borsten van jou! Ik weet dat je meestal wel wat pijn hebt aan de zijkanten, maar nu is het duidelijk anders dus! Ik hoop dat je testje positief wordt binnenkort! Tis nu best tricky om een testje geloven die al 30 minuten ligt natuurlijk. Ik heb ook weleens indrogers gehad, maar die van jou vond ik wel erg duidelijk hoor!

Snap ook niet waarom ze geen FSH prikten, ze zei dat ze dat meestal doen als de progesteron laag is of cyclus onregelmatig, of als ik al wat ouder zou zijn.

Klussen ging niet helemaal hoe ik wilde, maar goed, dag 8 gedaan na 5 dagen onthouding. Daarna dag 10 gedaan. Had toen al vruchtbaar slijm dus ik vond overslaan eng.. dus toen 11 ook gedaan, en toen wilden we daarna wachten op de lhPIEK. Maar gisteren dag 12, was hij al positief... dus toen durfde ik weer niet over te slaan. Nu is dag 13, en nu heb ik pas echt de knaller... denk dat hij dan vandaag of morgen moet gaan springen. Alleen klussen gisteren ging niet goed, want 80 % liep er meteen alweer uit :(

X

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haii Essieee! Tuurlijk wordt er meegehoopt dat het goed gaat !! Het is wel heel bijzonder 3 maanden achter elkaar raak zeg! Hoop echt dat dit vruchtje blijft plakken..!! Ben benieuwd naar je testje morgenavond, en laat die roze troep ophouden!! **DUIMT**

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi meid, nou je doet iig wel je best! Daar kan het niet aan liggen...hoe kwam het dat alles er bijna weer uit liep??! Was je niet blijven liggen???

De foto die ik nam en gepost heb trouwens niet een indrooglijntje hoor! Dat was nog binnen het half uur dat je hem mag aflezen. Alleen nu is het meer ingedroogd en dan zie je het beter nog. ;)Voorheen had ik echt geen indrooglijntje en zag je niets en toen was de test ook OMO wit! Dus ik heb wel goede hoop!!!

Ook al zou mijn FSH niet heel goed zijn (dat droomde ik nu weer, uitslagen waren goed, er was niets met mij en ik hoorde iemand zeggen dat er heel positief nieuws was voor mij, maar ik zag dat mijn FSH wel nog 16 was ondanks alles) dan maakt dat niet meer zo veel uit hoop ik als ik zwanger blijk te zijn. Ik juich pas bij een echte streep die ik goed kan zien!!!! Misschien is morgen wel te snel weer om te testen? Is dan wel met ochtendurine natuurlijk...wat denk jij?

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Was het 3 maanden raak? 2 toch?:(

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hai Mamaloes,

Heb ook je andere reactie gelezen... Wat vervelend om te horen zeg!! Je zwangerschap zou juist fijn moeten zijn en het gaat al heel lang niet lekker met je lichaam, en dan krijg je ook nog dat gezeur erbij! Probeer je af te sluiten ervoor! Alleen jij weet hoe het voelt dus ze kunnen daar niet over oordelen. Gewoon doen wat je doet en doen wat goed voelt.. Hoop dat snel meer rust en minder pijnklachten naar je toekomt.. Ben erg benieuwd naar je echo ook! Welke voorspellingen kloppen ? :D Hou je haaks meis! En zoals Naat76 al zei, je kan hier gewoon een end weg zeuren hoor!! Dan ben je het misschien voor een gedeelte kwijt ook :) X

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dit is toch de 3e dan... afgelopen ronde had ze een vmk...en die daarvoor ook, toch?

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik PB je dat wel even ;)

Ik heb ook goede hoop voor je ! En kv2v5, als je die doet morgenochtend moet er toch iets te zien zijn, ze zijn gevoeliger dan die je nu hebt gedaan. Waren die van Z&K die je nu hebt gedaan trouwens ? Die je 4 dagen voor NOD kunt doen?

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    ja!

11. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Lief, dank je! Het scheelt inderdaad wel als ik hier m'n verhaal kan doen! Ik hoop voor jou ook snel een tweede streepje, we hebben hier de smaak goed te pakken lijkt wel, dus doe jij ook maar gezellig mee deze ronde!!! X

12. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik heb nog niet alles gelezen maar slunae, ik ga kijken
    Of ik je mailadres nog in m'n telefoon heb staan dan mail ik je mijn foto wil jij m dan voor me posten?

13. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Slunae ik ben zo brutaal geweest mijn foto jou te mailen, wil jij m posten?

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Is goed, ga ik even doen!!

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hier dus Essieee d'r mooie zwangerschaps testje!! Duidelijk joh voor 11 DPO !!

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Meiden ik ben even weg.. ik ga volgens mij de griep krijgen.. last van darmen en voel me wat draaierig/zwakjes.. Ben er later weer ! X

17. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Dank je slunae!! Ik hoop dat ie donkerder word ga donderdag weer testen, test liever door met kruidvat om onzekerheid te voorkomen en dan haal ik een Clear blue voor vrijdag als er geen bloed is..

Slunae nogmaals bedankt!!

18. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Overduidelijk zwanger!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En nu lekker blijven zitten waar je zit kleine baby!!!

19. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    He jakkes, heb ik van t weekend ook gehad, ik geloof dat buikgriep heerst momenteel. Beterschap!!

20. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Grr word gek van die verbinding hier, ik haf voor jou gereageerd naat dat ik heel iets lijk te zien maar met m'n ihphone op t strand is m'n beeld niet goed..
    Morgen kom ik kijken en ik duim voor je!!

Deel Deze Pagina