Dank je lief van je! Ik ga jou nu weer feliciteren!!!!!! Jouwes is echt overduidelijk!!!!! Super! Ben je toch wel een beetje blij ondanks de roze en bruin? Neem lekker een alcoholvrije cocktail en geniet van het heerlijke weer en proost op een goede zwangerschap dit keer!!!!!!!!Proost!!! Ik wacht morgen even af dan haal ik KV testen vandaag daarvoor. Voor de zekerheid. Liefs!
Oooh ik zit helemaal geen gefeliciteerd te zeggen Essieee, maar dat komt omdat het nog zo pril is en gezien je ervaringen, maar dat snap je wel he ?! Duim heel erg voor je dat het goed gaat! Je testje is wel donkerder dan de vorige maand testjes, en dat geeft wel een goed gevoel!
Ik ga nu slapen. Pijn in borsten is nu stuk minder: maak me beetje zorgen Ik post morgen uitslag kv test! Denk niet dat ik tijd heb voor foto want moet op tijd weg en met m'n telefoon foto uploaden lukt niet! Maar neem wel n foto voor evt daarna. Mocht ie wit blijven dan natuurlijk niet.... Trusten! X Liefs!
Owww Essiee GEFELICITEERD!!!! Ik hoooooop echt voor je dat alles nu goed gaat!! En Naat.. Ik duim echt heeeeeel erg voor je!!!!! Nou wat een nieuws weer allemaal zeg! Haha!! Ik ga dan idd de Malle molen in... Alleen vndg praattee man lief wel anders.. Hij snapt nu (ineens..) wel waarom ik op normale manier wil proberen voor dat we eerst het hele PGD gebeuren gaan doen.. Hmmmm.. Slaap lekker allemaal! Xx
Goedemorgen dames, Vanochtend vroeg met kv getest: negatief. Het is misschien dan toch niet raak... Gevoelige borsten nog wel maar dat kan dan toch ook nod pijn zijn...die er toch aan komt. Vandaag of morgen zijn belangrijke dgn ivm roze verlies. Als dat komt weet ik genoeg. Komt t niet dan hoop ik! Zijn die kv testen mogelijk al van te voren? Zo ja dan was gister een fout gelukje denk ik....
Hmm verdorie .. heb nog even je testje bekeken en vind em echt donkerder dan die indrooglijntjes die ik altijd had.. misschien morgen of overmorgen nog een kruidvat testje wagen..hoop zoo dat het raak is voor je! Hoe voel je je verder ? Stemmingswisseling ? Menstruatiekrampen ?
Hee dames, Ik kom weer eens even om een hoekje kijken. Ik heb de laatste twee pagina's even gelezen. Gefeliciteerd Essieee met je zwangerschap!! Naat, ik duim echt voor jou dat je ook zwanger bent! Slunae, hoe gaat het met jou? En Coco? En Mamaloes? x Sanne
Jeetje Naat, ik had echt gehoopt een positief testje te mogen bewonderen! Ik hoop echt dat je alsnog een positieve test in handen krijgt de komende dagen. Wat is dat toch, steeds van die spookstreepjes hier?? Ha Sanne24, leuk dat je er bent! Hier gaat ie z'n gangetje, 25 weken alweer, en inmiddels een aardige buik, gezond kindje er in, alleen wel veel lichamelijke klachten. Hoe is het met jou?? X!
Haii Essieee, graag gedaan! Ga je vandaag nog een testje doen ? Hoe gaat het nu ? Geen roze verlies meer hoop ik ?? Moest jij nou morgen naar de Gyn ? Dan zal je binnenkort wel terug in NL komen toch ?
Dankje, denk idd dat het buikgriep was.. rommelt nu nog een beetje na, heb zeker 3-4 dagen plat kunnen liggen.. overgeven er ook nog bij. Ik blijf nog even rust houden iig! Gelukkig heb je het alweer achter de rug.. Nu moet de rest nog verbeteren he! Knuff
Hellooo Sanne! Leuk je weer te horen! Hoe gaat het met jou ? Met mij nog steeds hetzelfde.. we proberen en proberen maar.. nu al ronde 12 of 13 .. ben de tel even kwijt Over 3 rondes krijgen we IUI. Maar hoop natuurlijk dat dat niet nodig is! En jij ? Dingen nu op een rijtje daar ? Waar ben je zoal mee bezig ?
Hee hallo!! Wij zijn gister begin van de avond weer thuis gekomen. Het was een heerlijke vakantie hebben echt even bij kunnen tanken... Verder gaat het hier goed. Het roze verlies is minimaal geworden, gaat nu meer naar de afscheidingskant toe... Verder heb ik uiteraard vanmorgen een testje gedaan. Werd om 6.30 met buikpijn wakker dacht toen gelijk dit is mis, eenmaal uit bed geen bloed, buikpijn weg en dit mn testresultaat