Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Slunae, heb even teruggemaild hoor, ik hoor t wel.

Ga even lekker tv kijken ik lees jullie!

x

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Oke dames, Slunae en ik komen er niet uit (dat komt ook door mijn app mbt je vruchtbare dagen etc). Daarom graag jullie input:
    Ik word elke keer op dag 27 ongesteld (en dat is dag 1 dan van mijn cyclus gelijk) Op dag 26 heb ik licht roze verlies en dag 27 zet ie door. Volgens Slunae heb ik dan een cyclus van 26 dagen omdat dag 1 niet meetelt. Maar volgens mijn app van Fertility Friend is 2 maart cyclusdag 1 (dus mijn NOD) en is dag 26 de laatste dag van mijn cyclus. Ik ben hem kwijt maar omdat dit programma het zo zegt, ga ik er wel vanuit dat NOD 2 maart is. Ik snap Slunae wel want vanaf 4 feb tel je 27 dagen verder naar 3 maart! Maar is mijn cyclus dan 26 dagen en roep ik het verkeerd?!!! Liefs!!!

3. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Als jij op de 27e dag ongesteld wordt, heb je een cyclus van 26 dagen. De 27e dag bestaat dan dus niet, dat is de 1e dag van je nieuwe cyclus.

4. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ik heb net het volgende geleerd over mijn eigen cyclus. Mijn vorige cyclus begon op 26 december (1e dag die meetelt) en op 29 januari begon mijn nieuwe ongesteldheid. 29 januari was mijn 35ste dag en daarom is mijn cyclus 34 dagen. Op 29 januari begon namelijk mijn nieuwe cyclus te lopen, dus dat is dan 1 van de nieuwe cyclus.

Als jij steeds op dag 27 ongesteld word, betekent dit dus dat je cyclus 26 dagen is, omdat je die laatste dag niet meetelt. Jouw vorige cyclus begon (echt) op 4 februari, dus dat is dan dag 1. Dag 26 is voor jou dan 1 maart (morgen dus). Je NOD is dan op dag 27: 2 maart. Hopelijk word je dat dan niet (dat hoop ik echt), maar anders begint dan je nieuwe cyclus te lopen, dus dag 1.

Zo heb ik het begrepen!

5. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

toevoeging: dan kom ik uit op NOD 1 maart, dus morgen!

6. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

NEEEEEE>>>SORRY>>>> 2 maart!!!!!!!!!!

7. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ja klopt! Ik heb het al even aangepast in mijn bericht! Ik had het er verkeerd neergezet..Ik had staat: 2 maart (dus morgen)...Nouja even in de war!

Naat76 morgen is dag 26, dus woensdag (2 maart) is voor jouw dag 27 en dus jouw NOD!!

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja kom er net achter dat vorige maand cyclus 27 dagen was en dag 28 ongesteld!!!!!!! Maar hij zegt dat ik 2 maart NOD heb toch in dat schema, wetende dat ik soms een dag wissel. De maand ervoor had ik een cyclus van 25 dagen kom ik net achter. Ik had de maand daarvoor cyclus van 27 dagen wel.......Ik wissel toch meer dan ik dacht!......

Maar ik ga nu maar van 3 maart uit dat is wel zo veilig......Het is gemiddeld wel 27 dagen maar het programma wat ik heb (lekker handig maar niet heus :$:() zegt dat ik NOD op 2 maart heb! Ik ging daar dus ook van uit, logischerwijs......Arghhhhhhhhhhhhh!!!!:x

9. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Ja, ik zag al dat je het ook zo bedoelde ja!
    We hebben het over hetzelfde.

10. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

hihi, nou..wat je eerder al zei, uiteindelijk komt het nu niet meer op die ene dag aan.. je bent momenteel zwanger of niet, daar kan niets meer aan veranderd worden door een dag langer of korter. En ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent!!!!

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja nou snap ik het echt niet meer!!!!!! :(:(

Mijn cyclus volgens het schema is 4/2 dag 1 en 1/3 dag 26 en hij zegt dat ik dag 27 dus 2/3 ongesteld moet worden. Maar als mijn cyclus 27 dagen is moet ik dus 3 maart testen pas of niet????

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Zoooo ! Is al dat gereken toch nog ergens goed voor geweest !! Inderdaad handig als je nu even uitgaat van je langste cyclus van de laatste paar maanden !! Doe ik ook. Kijk maar bij mijn cyclussen .. 28-28-26-25 .......en daar weer voor was het 27-25 dusss ik ga op dit moment uit van een cyclus van 28 dagen.

13. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

ja, dat klopt

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dus 27 dagen en daarvoor 25 dagen cyclus, toch ?
    Dan even uitgaan van de langste idd.
    NOD op 3 maart.

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Die banners zijn ook een beetje raar dan eigenlijk hoor.. want ik zit op dag 26, en er staat dat ik over 2 dagen mag testen.. maar over 2 dagen is pas dag 28.. die dag erná is pas mijn NOD. Die banners zeggen dus dat je mag testen de dag VOORdat je ongi moet worden, maar volgens mij doe je pas een test op de dag van de gemiste menstruatie, toch ?

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Zeker GTST op tv :p

17. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    meiden, ik krijg vierkante ogen.... ik ga! Alvast een goede nacht allemaal, morgen weer een dag dichterbij onze NOD!

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Fijne avond en wellicht tot morgen ! X p.s. volgens mij is vierkante ogen geen symptoom .. ;)

19. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Mijn banner klopt nu wel. Ik mag over 4 dagen testen en dat is dan dag 35, dus klopt dan toch?

Misschien moeten we er maar niet meer zoveel drukte van maken;)..We wachten maar af! Die ene dag zal het verschil niet maken:D..

20. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Fijne nacht! Tot morgen waarschijnlijk;)! X

Deel Deze Pagina