Ben benieuwd wat je gyn zegt. Had je nog getest vanmorgen? Ik kom hier hopelijk straks even uitgebreid reageren. Moet om 14.30 weer beginnen, maar daarvoor kom ik zeker nog even... Dikke knuffel!
Stom ik blijf hopen voor je maar het klinkt niet positief meer... Heb je nog iemand gesproken ivm evt echo? Neem goed ijzerrijke dingen en tomatensap en appelsap voor je kalium om aan te sterken. Kus knuffel
Ja heb nog getest, zal zo een foto plaatsen! En ik ga nu de gyn bellen. Nogmaals veel succes meis, hoop dat je terug komt met een heeeeeel goed bericht! Denk aan je x
Moeilijk is dat he ? Heb het heel soms zelf ook wel.. vooral als ik die kleine knijpjes voel in m'n onderbuik.. dat was voor mij toch wel een teken dat er iets zat.. dat kende ik niet. Heb inmiddels de gyn gesproken. Ze denkt ook dat het mis is gegaan zaterdag. Mijn tempdaling en dat mijn borsten weer zacht zijn bevestigen dat ook. Toch heeft ze gevraagd of ik even wil door blijven testen voorlopig. Dat de testjes duidelijker lijken te worden (zien jullie dat ook ?!) is opzich wel te verklaren zei ze, omdat het hormoon aangemaakt is geweest..maar toch zei ze dat er misschien een kans is dat ik zwanger was van een tweeling. Ze zei er wel bij dat het een HELE kleine kans is..Ik moest even wachten hoe de komende 2 weken verlopen, als de testjes positief blijven krijg ik over 2 weken een echo, en zo niet, dan is het definitief voorbij. Wat moeilijk dit...maar gezien alles bij elkaar opgeteld, is het toch wel vrijwel zeker dat het voorbij is.. Bloedtest en echo waren op dit moment niet relevant. Hoe gaat het met jou?
*breekt even in* Slunae, meis, wat een vervelend bericht Ik wilde je even veel sterkte wensen! Je testjes worden nu trouwens wel echt duidelijk donkerder. Nogmaals veel sterkte! *breekt weer uit*
Dankjewel Yara! Doet me goed dat je even een bericht achterliet! En je kan altijd mee kletsen met ons hoor! Als je dat wilt dan Jij in ronde 2 dus nu echt begonnen met proberen ? Spannend hoor! Nogmaals bedankt voor je lieve bericht.
Het voelt een beetje tegenstrijdig tegen over Slunae... Ik ben erg blij, bij de gyn geweest, echo gehad en het hartje klopt precies 6weken en 4 dagen zwanger.. zal er snel een foto van maken en plaatsen....
Geeft niets meis ! Ik gun je het zooo erg! En mijn tijd komt wel! Ben heel blij om te horen dat het hartje klopt! Wat een fijn gevoel Voelt het voor jou nu ook goed ?? Ben benieuwd naar de foto!!! X
Zeker dat jou tijd wel komt! Hopelijk heb je net zo snel geluk als ik na de miskraam... Ja zeker een fijn gevoel. Ik was zenuwachtig voor de echo, maar ergens had ik ook een goed gevoel. Dat werd nu bevestigd. Maargoed het blijft spannend, de eerste 12weken Dus nog niks geen zekerheid op dit moment. Heb me net wel aangemeld bij mvm en de verloskundige, hoef niet meer terug naar de gyn...
Prachtig Essieee! Je lieve kleine frummel hihi! Gefeliciteerd! En ik begrijp dat het spannend blijft, zeker na wat je al hebt meegemaakt, blijft het toch een aantal weken een soort van je adem inhouden. Toch hoop ik dat je ook wat meer vertrouwen erin krijgt. Ben erg blij voor je !! Was je vriend ook mee naar de echo ? X
Het blijft zeker spannend! Maar nu het hartje gezien te hebben stelt het ook wel iets gerust. Ja mn vriend was ook mee, voor hem is het allemaal nog een beetje onwerkelijk. Ik geef hem de tijd en ruimte om helemaal aan het idee te laten wennen dat hij "papa" word.. Hij is ondanks de onwerkelijkheid wel heel erg blij.... Net weer even iets bruinig prut, komt waarschijnlijk van die harde echo staaf. Roze en bruin was niet erg, heeft ze vandaag nog duidelijk gezegd... opluchting...
Oh wat fijn zeg En logisch dat hij zo reageert ja, het is iets wat jullie leven gaat veranderen! Dat bruine zal idd komen door het echoapparaat.. zeker als je al een gevoelige baarmoedermond hebt.. en alles is nu extra doorbloed, dus kan best een klein vaatje een beetje roze/bruin geven. Fijn dat je opgelucht bent! Hoop dat je snel helemaal kunt genieten.
Graag gedaan hoor Slunae! Haha dat weet ik wel, maar ik lees liever met jullie mee Dat is meer uit interesse hoor, ik gun het jullie allemaal zo erg! Ik zit inmiddels in ronde 2, nog helemaal blanco Ik gebruik geen testen of iets dergelijks, dus is nog even spannend, aangezien ik geen enkel idee heb waar ik nu in mn cyclus zit. Ik wil jullie allemaal veel succes wensen en af en toe breek ik wel weer even in
Woooow Essiieeee mooie echo!!!! Gefeliciteerd!!!!!!! En gelukkig is alles goed! Ben super blij voor jullie!! Bij ons wilde manlief wachten tot na het gesprek van de gyn in oktober... Spoot meneer gister raak.... Zegt ie, jaa je zit nu toch in je vruchtbare periode.... Ik dacht wat overkomt me nu.... Duss... ronde 1 voor ons nu xxxx