Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Essieee, wat ontzettedn fijn dat je een goede echo hebt gehad, van harte! Wow, de eerste grote spanning zal er nu wel vanaf zijn. Op naar de 12 weken!

2. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Slunae, wat raar dat je testjes donkerder worden..... mogelijk een tweeling.. dat zou bijna de enige verklaring zijn... wat vervelend dat ze op een echo gewoon nog niet voldoende kunnen zien he? Zo blijf je overal rekening mee houden en toch hoop houden...
    Als het maar 1 vruchtje was, heb je het ergste denk ik gehad hoor, in deze termijn is een VMK te vergelijken met een hele flinke menstruatie, maar dan inderdaad met stolseltjes erbij en heftige buikkrampen.
    Tsja, blijven testen dan maar even he.. als je testen duielijker blijven worden, zullen ze vast binnenkort een echo maken. En als ze lichter worden weet je ook waar je aan toe bent.

Wat betrfet angst om weer zwanger te worden, dat had ik ook. IK was blij dat ik toen direct weer zwanger was, maar zoals Essieee ook al omschrijft; je bent dan niet meer zó blij als de eerste keer. Het zorgeloze is er dan vanaf, en dat blijft je achtervolgen. Dat maakt het zó zonde, genieten is er dan nog maar mondjesmaat bij.. Maar dat lukt je wel hoor, want de mens leeft op hoop en je zal vertrouwen moeten blijven houden in je lijf. Met dit vruchtje was iets niet goed, dat zegt totaal niets over de volgende keer!

X

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik heb geen idee, durf ook eigenlijk geen idee te hebben. Ik heb wel een dubbele eisprong gehad, en toen mijn familie hier was vorige week, vertelde ik hun ook dat ik zwanger ben van een tweeling. Had zo'n gevoel wel..maar ik kan niet geloven dat dat echt zou zijn. En zeker niet meer gezien zoveel bloed en stolsels. Misschien is de hcg gewoon vrijdag al aangemaakt, en was dat vanmorgen pas in mijn urine, wat trage stofwisseling misschien. Ik doe morgen gewoon weer een testje en als hij lichter is weet ik inderdaad genoeg..

Wat betreft de angst, ben blij te horen dat dat wel een normale reactie is. Ik zal toch weer het diepe moeten inspringen als ik m'n wens wil laten uitkomen.. er is geen andere manier. Dus ogen dicht en er gewoon weer voor gaan.. Maar nu eerst even een tijdje rust, en afwachten hoe dit gaat lopen.

Hoe gaat het nu met jou? Al een beetje een babykamer kunnen maken ? Kan je wel lekker met dat soort dingetjes bezig zijn? En heb je nog gekeken voor acupunctuur ?

X

4. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Onze babykamer schiet niet op, het stucwerk droogt maar niet, dus aan schilderen kan voorlopig nog niet begonnen worden. Dit willen we over 3 weken doen, dan kunnen daarna de plinten, gordijntje en meubeltjes er in. We hebben natuurlijk alles al, dus dat is makkelijk! Ik heb vandaag een dagje voor mezelf, en heb even wat kleertjes gekocht, en bezig geweest met de kleertjes van mijn dochter uit te zoeken van de beginfase. Alles weer zo klein en schattig! (zij begon in 44...)
    Dus ja, dat zijn zeker leuke dingen!
    Ik heb wel even gekeken naar een acupuncturist, morgen ga ik naar de fysio, daar zal ik het ook eens mee bespreken, ben sowieso benieuwd welk advies ze voor me heeft nu ik nog meer pijn heb gekregen.

Wie weet is je voorgevoel wel juist geweest, je hebt het wel vaker bij het juiste eind... Maar ik durf niet teveel voor je te hopen eerlijk gezegd...
    Doe inderdaad maar rustig aan, en laat je verdriet toe he?
    X

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Van harte Es!!!! Wat n goed nieuws! Fijn! Voel je je wat relaxeder nu?

Ik hoop echt dat dit goed gaat!!!:)

Ja inderdaad sneu dat dit zo samen valt met slunae. :(
    Wellicht blijft haar hcg hoger en is er toch nog kans?! Ik hoop t zo!!

Liefs

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hai Mamaloes,

Waarom droogt het stucwerk niet goed ? Het wordt over 3 weken vast een prachtig kamertje! Weet je al in welke kleuren jullie het gaat verven ? Dat is inderdaad wel handig dat je alles nog bewaard hebt van je dochter :cool: En goed om te horen dat je toch lekker aan het freubelen bent!

Succes vandaag bij de fysio! Hoop dat ze je kan helpen.

Ik probeer m'n verdriet toe te laten, maar soms zit m'n hoofd in de weg ;) Komt wel goed.. kost eventjes tijd.

X

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoe gaat het verder met iedereen ?

Hier weer mijn rug geblokkeerd, dus ik kan niet echt veel 'afleiding' vinden.

Ik bloed nog steeds, maar matig, soms bruin, soms weer wat helder rood. Krampjes voel ik ook nog steeds. Heb een testje gedaan weer ook, zal zo even een foto posten.

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Foto:

Misschien heeft die vreselijke rugpijn wel te maken met een vmk ? Want zondag en gisteren had ik er veel minder last van, en vanmorgen was het weer boem! Erg vervelend dat ik niet weet waar ik aan toe ben op het moment.. misschien moet het ergste nog wel komen ofzo.

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ slunae: wat vreemd !! je testen worden donkerder !!!

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dat is volgens mij niet zoals het normaal gaat he ? Ik kan er ook erg weinig over vinden moet ik zeggen.. word er een beetje onzeker van..

Misschien trage stofwisseling dacht ik zelf..
    Of misschien is de vruchtzak nog aanwezig en geeft die hcg af..
    Of misschien is de miskraam nog niet volledig en moet het ergste nog komen..
    Of misschien was het een tweeling..

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    :$:$ Ja je test is weer donkerder!!! :$
    Ik snap t ook niet hoor, maar ik krijg wel hoop! Als dit over twee dagen nog zo is, ga ik wel hopen dat er nog iets zit maar daarover zal de echo uitsluitsel moeten geven in dat geval. Wat denk je zelf? Is er nog iets? Ik geef de hoop niet op!

Xx

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Mamaloes, wat balen van het stucwerk, dat komt natuurlijk door de vochtige periode die we hebben. Zon apparaat is dan heel handig om te drogen maar die zijn erg duur en groot helaas! Vochtvreters en warme lucht hopelijk dan maar! Gaat t verder wel?
    X

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik snap het ook niet, ik heb op dit moment echt vreselijke pijn in mijn onderrug/middenrug en rechts in mijn buik, ik wou dat iemand me kon helpen.. maar overal zitten ze te snauwen tegen me, de huisartsenpost doet naar, de assistentes van de dokter doen naar. Kl*tezooi!

Ik denk dat er iets niet goed gaat eigenlijk..

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wat denk je dan? Bel de verloskundige op kan je daar niet terecht? Of weet ik veel wat....?! Ik weet niet wat ik voor je kan doen en vind dat zo sneu!!! :(

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Een echo moet toch kunnen in het ZH?? Mocht je nergens komen? Wat zegt die assistente dan? Waarom doen ze boos, zijn ze je zat?

16. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hee slunae!

Ik zie idd ook dat je testje donkderder word. Ik kan daar niks over zeggen. Op de dag van mijn miskraam had ik ook een donkere test, ikzelf heb toen niet eerder als na 5dagen opnieuw getest.
    Ik weet wel dat het soms wel even kan duren omdat alles wat je aangemaakt had je lichaam weer uit moet scheiden...
    Maar ik kan me je onzekerheid voorstellen.. Misschien moe je juist even een paar dagen niet testen, om jezelf rust te geven en dan van het weekend verder te kijken? Ik weet het nie hoor, probeer ook maar wat te verzinnen...
    Hopelijk is je rugpijn snel over en kun je het een plekje geven...

Liefs..

17. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Op een echo zien ze nu nog niks. Ik heb toen zelf een echo met 4+1 gehad en er was nog helemaal niks te zien.. Geloof dat vanaf 5 weken er iets zichtbaar begint te worden....

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja ik weet het ook niet hoor, heb een topic geopend, even alle onzekerheid neergezet.. Een echo was toch niets op te zien zeggen ze, bloedonderzoek irrelevant. Ze kunnen me niet zat zijn ofzo, want ik heb alleen de assistent gesproken 1x van de HA, en de huisartsenpost van het weekend omdat ik me zorgen maakte.

De gyn was wel normaal overigens.

Ik ben gewoon bang dat er iets mis is, buitenbaarmoederlijk ofzo. Heb een topic geopend, ben een beetje aan het panieken door die pijn vooral.

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee meis,

Ja is ook lastig om er iets over te zeggen.. en als je zelf gestopt was met testen heb je daar ook geen info over natuurlijk.

De gynaecoloog heeft gisteren aangegeven dat ik wel even door moet testen, of tenminste, dat was advies, om het toch even in de gaten te houden.

Ik ga zo nog denk ik even bellen voor die rugpijn, want die hou ik niet meer vol.

20. Delta

Delta Niet meer actief

jeetje slunae: ik vind het maar raar.... misschien inderdaad een tweeling en dat er 1 afgestoten is, en misschien 1 is blijven zitten? wil je geen hoop geven hoor... maar ik dacht hier dus aan...

Deel Deze Pagina