Adem in.. adem uit.. ik ga eerst even horen wat die pijn kan zijn, want die zorgt er bijna voor dat ik flauw val. Ik word zo teruggebeld. Sorry voor de onrust meiden, komt wel goed allemaal !!
Niet sorry zeggen! Het is zoals het is! Ik hoor heel graag wat er gezegd is (wie belt je terug?). Het zal waarschijnlijk inderdaad afwachten zijn wat Essieee ook zegt, ook al test je nu elke dag nog. Maar wat ik zelf zo raar vind, is dat je twee dagen na afstotingsverschijnselen wel gewoon nog donkerder test. Is toch al aardig wat troep uit, maar blijkbaar is het HCG level anders hierin....weet er ook niet genoeg van.... Wou dat ik even bij je was, dan kon ik je even troosten *knuffelt je dan maar virtueel even*.....
@Essieee: toen je na vijf dagen testte, hoe was de test toen? Stuk lichter of al niet meer zichtbaar? Dat zou wel een indicatie kunnen zijn voor het algemene verloop bij een normale miskraam zeg maar....
De huisarts belde me terug, maar ik heb inmiddels gynaecologie al gesproken. Ze heeft overlegd en ik mag meteen komen, want ze begrijpen gelukkig dat ik erg onzeker ben wegens alles wat er nu gebeurt. Ik krijg eerst een bloedtest, en daarna moet ik terug op de poli komen. Misschien is de miskraam nog niet op gang gekomen ofzo, maar ik hoop dat ze via een echo toch wel kunnen zien wat er binnenin gebeurt zodat ik weet waar ik aan toe ben. Als ze kunnen zien dat er bijv. bloed en resten klaarliggen om afgestoten te worden, dan weet ik dat dat nog moet komen! Dat kunnen ze neem ik aan wel zien! Dankje wel voor je knuffel lieverd! Ik ga me nu klaarmaken, vriend is hier hopelijk snel, want een taxi duurt hier gemiddeld ook 3 kwartier, en dan gaat hij met mij mee. xx
Oke veel succes zometeen, ik denk aan je!!!!!!!!!!!! Kus knuffel sterkte etc en ik hoor je daarna wel! Liefs!
Ik had toen op donderdag een bloedtest gehad in het ziekenhuis die was al zodoende laag dat het niet meer op een test zichtbaar zou zijn. Ik heb toen de volgende dag getest met een kruidvat 2v5 en daar was echt een tuurstreepje op te zien. Heel licht... Dus maandag miskraam begonnen en vrijdag negatieve test...
Slunae.. I had m'n eerste echo met net aan 4 weken... Toen zagen ze wel iets hoor! (ze dachten toen dat het een miskraam zou worden, remember...) bel de VK!!!!! Ze zoen echt wel wat!
Slunae, wat ontzettend spannend. Je test is echt heel duidelijk... en bij mij werd ie echt niet donkerder na de vmk hoor. Ik weet het ook echt niet meer voor je, goed dat je straks naar het zkh kan, ik hoop dat ze wat wijzer worden wanneer er een echo gemaakt wordt. Of het vruchtje zit er gewoon nog, of het was inderdaad een tweeling en er is 1 vruchtje over, of je vmk is inderdaad nog niet klaar, maar dat laatste lijkt me echt heel sterk.... Ik wens je heel veel succes en sterkte, ik leef met je mee!!! X
ja precies, het komt echt door het natte weer. Wel balen hoor, ik heb echt zo'n zin om aan de inrichting te beginnen.. het is nu al tijden een troep op de bovenverdieping. We hebben eerst zelf geprobeerd te stucen, en darna een stucadoor erbij gehaald. Ligt denk ik nu al 6 weken overhoop boven... Nou ja, ik laat het los! Het gaat hier verder voor geen meter, maarja... dat is nou eenmaal zo. Straks naar de fysio, en dan maar weer voorleggen dat het alweer slechter gaat... Hoe is het met jou?? X!
Hier alles oké! Had vandaag wel wat pijnlijke steken zowel links als rechts en hoop dat t innesteling is... Kleine kans maar toch... Je hoopt dat t nog net op tijd is vóór de evt IVF.... Heb ook hoofdpijn maar heb gewerkt en heb dat dus vaker! Ik snap dat je gek wordt vd zooi boven!!! Vreselijk!!! Zeker nu! Ik hoop dat het gauw klaar is!! En hoe was fysio? Ben benieuwd! Ik ben ook eeeerg benieuwd naar slunae! Liefs
Naat voor jou komt er ook een spannende week aan.. Dan mag je ook testen, hopelijk was dat de innesteling die je voelde...
Essieee ik weet ook niet hoe laat ze moest, stond er niet bij... Ben nu wel heeeel benieuwd! Ik hoop ook op een innesteling.... Vorige ronde toen ik dacht zwanger te zijn had ik op dag 3 na ei al gevoeikige borsten en dat heb ik nu niet echt dus das jammer maar goed... We zien t wel. Ik heb ini mini bewijs dat het wel kan omdat ik zeker weet dat ik een lichte lijn zag op de test maar goed. Hoe is t met jou? Gewerkt? X
Ja ze is al best lang weg voor mijn gevoel... Afwachten nog even dan.. Hopelijk komt het goed voor haar... Ja spannend hoor voor je! Ik hoop dat jij nu ook een geluksenegeltje bij je draagt die je een mooi beebje bezorgd. Vind t wel toevallig, sinds ik zwanger ben kom ik steeds ooievaars tegen. Zal ze ook even naar jou toe sturen Wanneer moet je anders weer naar het ziekenhuis?
Met mij gaat het trouwens goed. Ben wel onwijs moe! Ben vrij vandaag heb net 5dagen werken erop zitten, moest het weekend ook door en nu is mijn weekend. Donderdag weer beginnen. Ben wel kapot, hoort erbij zeggen ze Maar heb gelukkig nog niet boven de pot gehangen... Be nu lekker stamppot aan t maken, had ik zin in
Spannend, ben ook zo benieuwd naar Slunae..... Naat, ik hoop onwijs dat je een innesteling voelt! Je hebt inderdaad wel eens een licht streepje gehad, dus ja... misschien is het wel mogelijk. Oowhhh..ik hoop het zo!!! Essieee, lekker even bijkomen nu! Lekker stamppotje maken, heerlijk! Ik ben bezig met een ovenschotel. Ik ben bij de fysio geweest en zij merkt inderdaad dat het weer een stuk erger wordt, baalt er van dat de behandelingen onvoldoende aanslaan. Ik ga het nu bij een Osteopaat proberen, in het verleden en met mijn dochter ook goede ervaringen mee gehad. Volgens haar kon de acupuncturist ook zeker goed doen, voornamelijk in het verminderen van de pijnklachten, maarja.. beiden vallen buiten de zorgverzekering en ik heb helaas geen geldboompje in de tuin...
Hee meiden, Ik ben weer terug! Dat duurde nogal een lange tijd! Ik kwam tussendoor, dus moest steeds even wachten. Eerst bloed laten prikken, toen meteen gesprek met de Gyn. Hij had niet doorgekregen van de andere gyn wat er precies aan de hand was, alleen dat ik pijn had. Maar goed, het hele verhaal uitgelegd..en toen mocht ik naar binnen voor een inwendige echo, niets te zien. Baarmoeder was helemaal leeg en schoon. Hij zei ook dat hij geen resten of tekenen zag van dat ik zwanger geweest was, dus hij vroeg aan mij hoe ik dacht te weten dat ik zwanger was. Dus ik vertelde dat ik positieve urine testjes heb gedaan, en dat ook na de bloedingen van za+zo de streepjes duidelijker werden. Hij geloofde niet dat er sprake was van een zwangerschap, maar hij wilde de bloedtest eerst wel afwachten, en ging overleggen voor mogelijk een kijkoperatie, omdat er het vermoeden was voor een BBZ. Na een uurtje wachten kwam de uitslag van het hcg binnen en de waarde was hcg 36. Zijn conclusie: Een jonge zwangerschap OF een jonge miskraam. De kans op een BBZ is 0,1% en aangezien de hcg zo laag was, kan dit niet gezien worden, ook niet bij een kijkoperatie. Over 2 dagen krijg ik weer een bloedtest, en de uitslag daarvan vrijdag a.s. Als die waarden gezakt zijn, heb ik een vroege miskraam gehad. Als die waarden hoger liggen dan nu, is het een jonge zwangerschap, met dus 99,9% kans dat het niet een BBZ is, aldus de gyn. Oja, wat voor mij wel wat duidelijkheid heeft gegeven: Er ligt niets meer klaar in de baarmoeder om nog afgestoten te worden, er was helemaal niets meer te zien, ook geen bloed of resten. Ik kan wel licht blijven vloeien, maar hoef geen grote hoeveelheden meer te verwachten. Er is dus geen overblijfsel van een miskraam wat nog het hormoon aanmaakt, en ook niet het geval dat de werkelijke miskraam nog moet komen. De rugpijn was geen verklaring voor gevonden verder, dus pijnstillers slikken en afwachten..