Mamaloes wat vervelend dat die pij klachten zo aanblijven hè! En dan heb je iets wat je kan helpen moet je het zelf betalen, belachelijk eigenlijk hè! Alles is al duur genoeg... Volgens mij ben je blij met elke week die weer voorbij is, of niet? Hier belde moeders voor moeders net. Komen volgende week langs... Ga wel meedoen, ik heb het geluk gehad binnen een half jaar zwanger te worden, maar voor degene bij wie het niet lukt, is plassen in een bakje een kleine moeite...
Jeetje Slunae, Hoe voel je je hier nu onder? Twee dagen afwachten dus en kijken wat de waarde doet.. maar 0,01 % kans op een gewone zwangerschap, en de rest dus óf niet zwanger of een BBZ... Gos, waarom moet dit nou?? Ik vind het echt zo rot voor je... Ik hoop inmiddels dat het een vmk is geweest en dat je straks geen narigheid hebt van een BBZ.. maarja, je testjes zeggen toch wat anders... Wat zou een normale hcg waarde zijn als je nu pril zwanger zou zijn dan?? Is 68 daar echt te laag voor?? X
Ja, het wordt alleen maar erger en ik begin me nu echt zorgen te maken over hoe alles vanaf nu aan te pakken. Ik kan en doe niets meer, maar heb nou eenmaal wel een peuter rondlopen..... Ik ben zeker blij met iedere week die voorbij gaat. Goed dat je mee gaat doen met MvM, heb ik bij de eerste ook gedaan, tweede keer niet...
Heb nu ook alles bij gelezen inmiddels, vind het zo lief van jullie alle steun en dat jullie aan me denken! Doet me echt enorm goed. Dus dank jullie wel! Naat76 je symptoompjes klinken positief, zeker ook omdat je nog zo ver van je nod vandaan zit. En wat betreft je borsten: Ik had na mijn eisprong altijd vrij snel zere borsten, maar dat bleef toen ik zwanger werd weg, mijn borsten waren zelfs gevoelloos, tot vlakbij mijn nod..dus hou hoop voor je! Was nog benieuwd of je m'n tip had uitgevoerd Mamaloes, naar dat de pijn erger is.. en balen dat de acupunctuur niet vergoed wordt. Ook niet toevallig een gedeelte ? Dat scheelt misschien iets. Een behandeling kost ongeveer rond de 45 euro. Anders de osteopaat hopelijk baat! Essieee lekker dat je weekend hebt, goed bijkomen! En genieten van je stamppotje zometeen. Evaaa & Coco27 jullie natuurlijk ook bedankt voor de berichtjes. Evaaa, morgen is jouw nod, wat zegt je gevoel ?
jeeetje slunae.. dus waarschijnlijk toch een BBZ.... over 2 dagen weet je dus meer... hoop dat ze er heeeeel snel achter zijn en dat t toch geen BBZ is !!
Och zit het helemaal verkeerd te typen!! 99,9% kans zei hij dat het NIET een BBZ is. uhmm, 0,1% dat het wel is dus... pff ik pas het effe aan.. Sjonge jonge jonge, ik schrok ook toen hij dat zei, hij zei 99,9% kans op een BBZ, en toen schrok ik en toen herstelde hij zich, en toen zei hij 99,9% kans dat het geen BBZ is..
@ slunae: ik merk nog niks.. maar ga er van uit dat ik ongi ga worden al hoop ik stiekem wel natuurlijk ga donderdag testen als ik nog niet ongi ben sterkte meis met dit vreselijk gedoe !
Jeej Slunae, wilde toch nog even een berichtje posten. Heftig hoor meis! En lastig dat je nu niets anders kunt doen dan afwachten. Ik hoop voor je dat de pijn snel zakt en dat het toch een jonge zwangerschap mag blijken te zijn!
Zo dat was even een foutje zeg, hoe kan ik nou zeggen 'maar 99,9 %' kans op.. kans op GEEN BBZ dus. De kans is dus nihil dat het een BBZ is. En dat maakte hij op uit de lage hcg waarde. Hij zei dat de hcg waarde hoger moest liggen bij een BBZ. Rond de 1500 had hij het over. Mijn hcg waarde is 36 op het moment, en ik ben nu 3 weken na bevruchting. De normale waarde van 3 weken na de bevruchting ligt volgens dat schema wat ik had gevonden op internet tussen de 5 en de 50.
Juist! Dat weet ik dan over 3 dagen..na het 2e bloedonderzoek. Pfff, stomme fout he.. kwam omdat hij het zo krom zei.. hij had beter kunnen zeggen 0,1% kans dat het een BBZ is. <zucht>
pffff nou gelukkig maar, ik schrok me dood meid... ik hoop zoooo dat dit een mooie prille zwangerschap is meid.. het is je zo ontzettend veel gegund !!
Ja stom dat ik het zo zei, wilde hem letterlijk citeren, was niet zo handig! Dankjewel!! Nog 3 daagjes en dan weet ik waar ik aan toe ben.
ja 3 dagen kunnen zooo lang duren dan ! bah. heb je nog veel pijn?? uhm ik heb nu af en toe steekjes lies/bm... heel soms en niet erg pijnlijk, maar voel t wel... volgens mij merk ik niet veel van aankomende ongi, als ik t al ben dan heb ik wel rug en onderbuikpijn, dat zeurende constant.. heb ik nu nog niet.. echt afwachten ook
Ja de pijn is nog net zo heftig als vanmorgen, ondanks de pijnstillers. Kan alleen rechtop zitten of staan. Ben ook erg duizelig erbij. Kan beiden kanten op bij je, ook afwachten idd!
Dankje Yara89, lief van je! Nog 3 daagjes geduld. Had je wel meegekregen dat de kans op een BBZ juist heel klein is ? Ik had het perongeluk verkeerd getypt.
gek he die pijn... en dat ze de oorzaak ook nog niet weten.. rustig aan doen he meid... ! ik kom het wel vertellen of ik ongi word of niet..
Slunae wat een verhaal weer meisje! Hopelijk is het een beginnende zwangerschap! Wat zegt je gevoel? Ik schrok ook al toen ik las van die bbz maar gelukkig is die kans heel klein! Spannend en afwachten.. Ik hoop op goed nieuws, al blijft de kans klein na zo bloeding... Ik denk aan je en duim voor je!