Nog even iets...Ik was net echt weer misselijk!...Snap er niets van! En ik was er niet eens mee bezig, want was druk met de was opvouwen en de boel opruimen!! Mhmm...afwachten is het enige wat we kunnen! X
Yep! Jouw banner klopt ! We maken ons inderdaad wel een beetje druk vandaag .. Nu ff relaxen met een avondmelange theetje
Hi dames, nou ik weet nu 1 ding: mijn cyclus wisselt af en toe een dagje en ik hou maar gewoon mijn kalendertje aan in mijn appje. Ik ga uit van 2 OF 3 maart en ik zie het gewoon wel. Wat er al gezegd is, het maakt op zich niet zo veel uit die ene dag. En blijkbaar is er de ene maand een dag minder of meer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen rechts nog een beetje pijn aan mijn borst heb. Links amper. Verder vandaag en vanavond menstruatiekrampjes gehad. Als ik pas overmorgen ongesteld moet worden is dat al vrij vroeg maar omdat ik ook wel eens korter een cyclus heb gehad kan het ook zo maar zijn dat het al begint morgen of zo. Ik zie het wel.....die banner haal ik denk ik maar weg, dat is gewoon verwarrend, moet je zien hoe iedereen daarmee bezig is geweest vandaag!! En het blijkt ook wel vaag te zijn voor velen hoe het nu zit. Ik ga ook naar bed. x
Werd je zomaar misselijk, of had je net wat gegeten ? Het zijn van die misselijkheidsvlagen heh ? Ik voel me op dit moment raar in mijn buik.. het gloeit nog steeds als een gek, en vanmiddag kreeg ik in de winkel rare krampen links er rechts, kreeg het er bloedheet bij en voelde me beroerd worden.. toen ik naar huis liep ik voelde ik wat lopen.. dus ik dacht: daar is het dan! Kwam ik thuis.. niks Weet niet wát het is, maar in normale situaties heb ik dit nog niet eerder meegemaakt.
Slunae, dit klinkt wel beetje zwanger!! Dat loopgevoel wat ik ook had, dat je je raar voelde.....Spannend! Heb je prive bericht gestuurd nog even over die stomme cyclusdagen trouwens!....
Ook bij jou Sanne klink het positief in alle opzichten! Ben zo benieuwd naar iedereen inclusief mezelf ! Liefs
Nou ik had gisteren wel een testje gedaan, maar was negatief.. zijn wel testjes die je 4 dagen voor je NOD kan doen, maar ze schijnen niet bij iedereen hetzelfde te werken ofzo.. Ik heb wel veel rare dingen deze maand he ? Heb nu ook soort spierpijn in mijn liezen en straalt door naar m'n bovenbenen.. weet niet of daar iets van te denken valt.. Hoe voel jij je nu ? X
Ooowww spannend Slunae!!!! Pffffffffff wat ik net had.. Was relax tv aan t kijken en voelde ineens gedruppel zeg maar. Dus ik had, tadaa m'n ongi is er.. Dus ik naar wc.. (sorry nu komen de leuke details ) was m'n string helemaal nat zeg maar en lag er een kwakje wit, beetje dik, slijm in... Ik dacht wat is diiiiit?!? Pffffffffff om gek van te worden!!!! xxxxxxx
Best wel spannend he.. ik zit nog steeds in het midden van de twijfel.. soms denk ik van ja.. ik voel me echt heel anders.. vooral die gloeiende buik, al zo lang zere borsten en dat gedruppel waardoor ik steeds denk dat menstruatie doorzet, maar het niet zo is.. en andere moment denk ik nee, want m'n test was gisteren negatief, en we hebben maar een keer geklust, en heb net griep gehad, en ik heb ook menstruatiesymptomen dus het zal wel niet.. grrr Maar dat jij nu ook aan het druppelen bent is wel heel toevallig zeg! Naat76 had dat bij haar zwangerschap gehad vertelde ze! We blijven hopen dat we allemaal knalzwanger zijn maar niet gek worden he! Ben je vaker vroeger ongesteld dan je verwacht dat je nu al dacht dat het zo was ? Ik ga ondertussen ff tukken.. (gaat de tijd wat sneller ) Tot snel! Xx
Goedemorgen dames! Zo er is gisteravond nog heel wat gekletst. Spannend zeg Coco27 dat je net als Slunae het gevoel had dat je aan het druppelen was. Over dat witte slijm..Dat had ik vorige week donderdag ook heel erg! En ik had ook een keer dat mijn string echt helemaal nat was en dus geen bloed.. (heerlijk dat je in eens overal op let) Slunae het zijn bij mij echt van die misselijkheidsvlagen inderdaad. Soms als ik wat heb gegeten, maar soms ook zo maar ineens...Vanochtend viel het mee, maar mijn maag voelt wel anders als anders (of denk ik mij dat in).. Verder nog steeds GEEN zere borsten..Dat vind ik wel echt raar! In mijn vorige rondes kreeg ik dat altijd een dikke week voor mijn menstruatie...Nouja afwachten maar! Hoe gaat het met jullie vandaag? X
Goeiemorgen!! @Sanne24 Die misselijkheid van jou kan nu eigenlijk niet meer komen van een beetje slaaptekort of een druk dagje he ? Hihi, nog maar 3 daagjes geduld zie ik! Tijd ging best snel he ? En geen zere borsten terwijl je dat normaal wel hebt.. spannend...Jij ging wachten met testen tot zondag toch ? Hier krampjes en steekjes en gevoel alsof menstruatie vandaag gaat komen.De laatste dagen denk ik het elke keer te voelen en dan is er ook niets, dus hopelijk blijft dat zo.. afwachten.. Heb nog steeds zere borsten en zijn nog steeds groter.. volgens mij zakt dat juist altijd weer af als ik ongi moet worden. Ben wel misselijk nu, en trek in eten tegelijk. Maar ik ben vaker weleens misselijk dus ik denk daar maar niets over.. Hoe gaat het met de andere kippetjes ? X
Hier oké maar somber gestemd: begin chagerijnig te worden en ongeduldig iets wat ik krijg als ik ongesteld word. Daarnaast voel ik me niet zo lekker wat hoesten en keel die kriebelt, weerstand gaat omlaag; heb ik ook vaak als ik ongi word. Heel lichte hoofdpijn ook altijd dag voor nod..... Ik stel me erop in dat ik t niet ben. Enige wat anders is is mijn rechterborst die echt zeer aan de zijkant doet en gevoel dat die borst ook groter is maar links niet groter lijkt en wel iets gevoelig. Bij intern onderzoek nog geen licht roze verlies dus dat is mooi!! Kan gek worden hiervan en was hekemaal chaggie en m'n vriend zei ik dat ik me ook niet zwanger voel totaal niet! Hij vond dat ik erg negatief deed maar zo voel ik me ook ik behoed mezelf voor de zoveelste teleurstelling! Hou jullie op hoogte v alles! Zeg heb nog steeds dat wit met licht gele slijm dat is volgens mij ook teken van ongi toch?......snif
Heh verdorie.. dat klinkt niet best.. heb je eigenlijk menstruatiekrampjes of niet ? Ik denk dat je zelf het beste aanvoelt he.. of het eraan zit te komen of niet.. En jij voelt best veel voor je menstruatie.. En ik snap dat jezelf behoed voor nog een teleurstelling! Misschien geeft het je ook wat meer rust als je ervanuit gaat dat je ongi gaat worden, kan je het al een beetje loslaten.. Ik heb geen idee hoe dat zit met dat slijm/afscheiding gebeuren, heb het ook eigenlijk nooit bijgehouden en op internet lees ik tegenstrijdige berichten. Ik heb gisteren en vandaag doorzichtige slijm gehad en geen witte afscheiding, maar misschien zegt dat allemaal wel helemaal niets. Wel een goed teken dat je geen roze vloei hebt, dus dat is tenminste iets! Ik hoop nog steeds voor je dat je menstruatie wegblijft! En ik hoop ook dat je het even van je af kan zetten.. Dikke knuffel!
Hihi, Ik heb zelf ook geen idee maar je gevoel volgen is soms eng en soms goed. Ik zie het gewoon wel!! Bij jou Slunae!? Ben ook wel benieuwd naar Mamaloes en Sanne24! Hebben jullie al getest stiekum? Ik had het heel even vanochtend maar ik dacht gelijk weer aan al die negatieve keren en wilde gelijk niet meer testen hihi . Ja, dat schiet niet op zo! Wel pijnlijke borsten en voelt gewoon onprettig daar en gespannen. Heb overigens geen menstruatiekrampen Slunae!....Weet ook niet waarom maar dat wisselt per dag.... Lees iedereen graag, ben ook zo nieuwsgierig naar jullie uitslagen!!! xxxx
Mijn borsten beginnen nu (een paar uur later) slapper te voelen, de linker is nu gevoeliger dan de rechter. En vanmorgen hele tijd krampen gehad in m'n onderbuik, maar op dit moment voel ik helemaal niets behalve die gloeilamp waar ik nog steeds niet van snap waar het van is. Ik moest net ineens heel hard huilen en ik weet niet waarom. Ben wel vrolijk gestemd verder. En verder zie ik ze al een paar dagen vliegen en word ik gek van mezelf. Ik zie overal alleen maar baby's.. Gisteren liep ik naar van die voordeel-kratten in de winkel (wat ik normaal echt niet doe, want ik heb altijd vaste producten) en ik stond stil bij een bak nutrilon. Ik snel wegrennen, bots ik zowat tegen een kinderwagen aan, en toen ik de hoek om ging liep dr zo'n hummeltje van een jaar of 2 die me recht aan keek. Ik naar een andere winkel, stond een dvd bak, pak een dvd om te kijken wat het was, staat er op de achterhand een man die een pasgeboren baby vasthoudt! Ik ben normaal best wel van de 'tekens en signalen' maar toen ik net op de douche-deur na het douchen een vage vorm zag van een embryo inclusief navelstreng dacht ik : OKE ik ben officieel gek geworden nu. Naat76 ik denk veel aan je! En ook aan de andere dames, maar die moeten nog eeeeeventjes wat meer geduld hebben dus de meeste energie stuur ik nu even naar jou X
Hmmmm spannend hoor allemaal!! Ik heb sinds vanochtend als ik loop, als ik ga zitten, als ik fiets, dat ik allemaal krampen voel en het voelt alsof er wat zit. En m'n buik is MEGA opgezet!!!! Op m werk zijn ze me al vaag aan t aankijken.. Hmmmm Ik word er maar gek van!! Ook bij het afvegen nog steeds slijm. Hoe is het bij jullie??? X
Hi dames.... Ben redelijk down. Heb lichtroze verlies nu net gehad en dat houdt in dat morgen mijn nod is. Ik ben er echt even verdrietig om ook al voelde het niet zwanger. Kan dit nu echt ff niet handelen maar trekt wel weer bij.........
Owh meis wat verschrikkelijk kl*te zeg! Heb je dat echt altijd voor je menstruatie?...Ik baal echt voor jou!! Heel erg begrijpelijk dat je je nu verdrietig voelt..Je hoopt zo en dan nu het gevoel hebben dat je menstruatie komt...Dikke knuffel!!