Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ slunae en naat: jullie hebben beide een mooie cyclus, mag ik vragen wat er 'dwarszit' dat jullie er zo lang over doen om zwanger te worden?
    ik hoop dat het een innsteling was naat ! en slunae je testen worden echt donkerder !! morgen weet je meer.......

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Uhm... nee dat zou wel raar zijn. Ik snap er niks meer van joh...

3. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Het schijnt wel vaker te gebeuren als je een ovulatietest doet terwijl je zwanger bent dat die positief is. Ik kan er morgen anders ook wel is 1 doen gewoon om te kijken wat die doet....

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Uh ja, dat wist ik, daarom vond ik mezelf ook een sufferd dat ik alsnog een test deed ;) Maar goed, paar dagen geleden had ik ook een ovulatietest gedaan, en die was erg negatief. Nou ja, de hcg was toen wellicht ook minder. Ik heb het ijskoud terwijl het hier 22,5 graden is in huis.. niet normaal zeg...

Hoe gaat het daar?

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Meiden ik bevries! Ik ga lekker op de bank, en daarna bedje in, anders ben ik straks een ijspegeltje! Morgen spannende dag, ik hou jullie op de hoogte en reageer morgen verder! Trusten allemaal X

6. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Haha oké.. Nou morgen Miss nog een testje? En dan morgenmiddag duidelijkheid! Ik kom hier gelijk kijken als ik thuis ben van m'n werk, ben echt heel erg benieuwd!

Kijk maar uit, er heerst ook griep. Ik heb m'n vriend ook al ziek thuis dus het zusteren gaat hier na m'n werk gewoon door ;)
    Verder met mij gaat het goed. Alleen onwijs moe, alles is teveel zeg maar. Maar ik weet dat dat maar tijdelijk is. Kots gelukkig niet alles bij elkaar...

Jullie maken het allebei wel erg spannend hier hoor! Ben zo benieuwd hoe het afloopt.........

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mijn lichaam doet gek.. Ben ook best wel een beetje het contact met m'n lichaam kwijt op het moment, voel zoveel tegenstrijdige dingen!

17 oktober is nog eventjes, maar gaat helemaal goed komen hoor.. Als straks je buikje gaat groeien, komt dat besef wel, en hopelijk ook het vertrouwde gevoel :)

Wilde hier nog op reageren want schoot me ineens te binnen dat ik hier niet eens op gereageerd had! Knuffel!

Owja, hoe reageren de katjes op je zwangerschap ? Iets gemerkt ? Ben ik nog erg benieuwd naar!

8. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ja je lichaam doet idd gek. Kan er ook echt niks meer van maken. Alles wat je zou kunnen bedenken is gezegd. Ik duim morgen voor je dat hè goed is!

Ja 17okt duurt idd nog even. Als ik de echo heb ben ik ruim 10weken, dus ook dichterbij de 12 en dan mag het EINDELIJK verteld worden. Vind het zo moeilijk mn mond maar steeds te moeten houden!

De katjes zijn de laatste dagen erg vervelend ;) ik kan nooit zo boos worden op de diertjes hier in huis. Maar sinds er hormoontjes in mijn lichaam zitten moeten de hnd, de poesjes en manlief soms even uitkijken voor mijn uitbarstingen ;)
    De hond is wel onwijs lief geworden. Als ik alleen thuis ben komt ie bij me liggen met z'n kop op m'n schoot, alsof die iets voelt...
    Maar kun je van poesjes ook wat merken dan? Of anders reageren?

9. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Nou het blijft spannend Slunae!! Hoelaat moet je?

Ik ga slapen, morgen gelukkig laatste werkdag! :) xxxx

10. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Iets gaat mis in m'n handtekening haahhaah

11. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Zo mb tekst aangepast gehehehe

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve dames,

@slunae: roze en bloed is weer helemaal weg! Gelukkig! Slaap lekker en morgen voor jou de grote dag!!!!

@evaa: zie paar pagina's terug over mijn verhaal waarom t niet lukt. Kort: man lief heeft trager zaad dan hoort en mijn amh waarde is te laag, indicatie voor IVF omdat mijn eierstokken vroegtijdig lijken te verouderen... Nog voor de IVF zwanger raken zou dus super gaaf fijn etc zijn!!...

@essieee: je katten reageren ook erg op je zwangerschap! Vaker bij je liggen of meer contact zoeken, soms zelfs op je buik liggen! :) Je bent moe hè? Heftige tijd voor je lijf tot 12 weken omdat alle cellen zich keihard vermenigvuldigen!!! Doe rustig aan ook om aan het idee te wennen!!!

@mamaloes: hoe gaat het nu? Ging je nou naar een osteopaat? Zorg wel voor 1 met goede referenties voor je iemand hebt die t nog erger maakt!!!!

Slaapse!
    X

13. Delta

Delta Niet meer actief

dankjewel Naat voor de uitleg !! ik snap het.. ! ik hoop ook dat je voor de IVF zwanger mag raken !

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank Evaa! Ik ook! :)
    Vorige maand had ik al 1 dag die HEEEEL licht posi test maar dat was weer weg. Ik hoop echt dat het dus nu wel eens raak is...!

Hoe lang ben jij al bezig? Want je banner zegt kort maar je bent wel al heel veel op het forum geweest zag ik aan je berichten?....

X

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @slunae: heb je al getest vandaag?! Ben je al op? ;)... Ik had een super slechte nacht door m'n dochter die spookte en om tien voor zes stond ze met ontbijt voor mij op m'n kamer!! Zo lief maar ook zo vroeg!!!! Ik ben bij elkaar deze nacht al drie x op geweest voor haar, drie x wakker door man die vroeg op moest en dus knal kapot!!!!!

Gaaaapppp!!!

Ik hoop zo dat de uitslag goed is meiske!!!!!

X

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ha Es!
    Benieuwd wat ie bij jou doet dan!...
    Hoe is t met jou? Was jouw nacht beter dan die van mij? ;)

Ik hoor dat ook vaker dat ie dan positief uitslaat ws omdat het lh ook gestegen is. Leuk dat je hond zo lief reageert!! Dieren zien en voelen véél meer dan wij vaak denken. Het zijn wezens met een ziel...!

Kus

17. Delta

Delta Niet meer actief

jaa hoop echt dat t raak is meid !! zou super geweldig zijn !
    je kan wel via de natuurlijke weg zwanger raken? maar weinig kans?

ik ben eind april 2011 gestopt met de pil... de eerste drie maanden zag ik mijn vriend zo weinig dat we steeds mijn ei mistte ! dus die tel ik niet echt mee haha, dus dit is onze echte 3e ronde.... ik kom hier wel veel ja :p en praat veel mee... haha

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee Evaa, in ons geval kwamen we er een tijdje geleden achter dat de zwemmers van m'n vriend niet zo goed zijn. Eigenlijk matig tot slecht. Mogelijk is dat de oorzaak dat het langer duurt. Ik heb ook alle onderzoeken gehad en bij mij was gelukkig niks geks gevonden. Gemiddeld doen vrouwen er wel 1 jaar over, dus voor sommigen zal dat veel sneller zijn, maar sommigen ook langer. Denk dat voor een groot deel het ook te maken heeft met hoeveel ik ermee bezig was, en m'n vriend juist niet. Afgelopen ronde was het andersom, juist hij wilde het meer dan anders, en ik had het voor mezelf meer losgelaten.

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen,
    Je katjes vervelend hihi ojee. Wat doen ze dan ? En wat lief van de hond zeg! Weet zeker dat hij iets voelt :) Denk dat katjes het zeker wel kunnen voelen en op een bepaalde manier kunnen reageren ja, voor elke kat verschillend natuurlijk ;) Nog 1 dagje werken vandaag en dan ben je vrij, yeey!!

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Belafspraak op 13:45 uur.

Deel Deze Pagina