Rood Wit Roze

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sanne24, Feb 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

oke ! dus bij jou vriend waren het ook de zwemmers net als naat ongeveer... ik snap t... en indd,, het kan zeker wel een jaar duren voor je zwanger bent ! maar gezien jullie zo'n mooie cyclus hebben, en andere meiden die niet zo'n regelmatige cyclus hebben die wel binnen paar maanden zwanger zijn, maar dat traag zaad is natuurlijk wel begrijpelijk... maar zou super zijn als jullie beide !! zwanger mogen zijn!! ik duimm voor jullie.. ga je nog testen slunae? hoe is het verder met je? nog pijn/bloed?

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    #4082 Scarabee, Sep 23, 2011
    Last edited: Sep 23, 2011
    Goedemorgen,

Ik was nog niet wakker, ben tot 9:30 lekker op bed gebleven! Voel het nog steeds zitten in mijn rug, zeker na dat gekraak van gisteren..

Je hebt mij ook bezig gehouden vannacht, pfff! Heb over je gedroomd dus ;) Heb ook over andere dingen gedroomd, en dat was niet zo fijn.. Kwam een dode vogel zo uit de lucht vallen.. brrrr.

Maar klinkt als een vermoeiende nacht voor je inderdaad! Wel schattig dat ze dan ontbijt komt brengen hihi. Ze heeft iets goed te maken mss ;)

Heb idd weer een testje gedaan, zal zo een foto posten! Denk dat het niet normaal is dat m'n hcg nog maar 36 was trouwens, had dit gevonden op google ook: * At 24 DPO, the average HCG level is 2637 mIU/ml, with a typical range of 540-10,000 mIU/ml.

x

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    M'n testje van gisteren is een beetje gelig opgedroogd :) maar denk dat jullie wel iets gewend zijn.. Ik dacht dat die van gisteren hetzelfde was als eergisteren, mss iets donkerder, maar zie dat hij wel donkerder ingedroogd is. 24dpo is het testje van vandaag, en excuses voor het gelige op die van gisteren dus..

Ik zit op het moment echt trillerig te doen voor de uitslag. Mocht eerst einde ochtend bellen, maar gisteren kreeg ik pas te horen om 13:45 maar ik wil het nu eigenlijk wel echt weten... ik denk dat mijn hcg bij nader nadenken gewoon te laag is om iets goeds te kunnen zijn eigenlijk..

4. Delta

Delta Niet meer actief

het streepje is even donker nu slunae ! zoals ik het zie... aargh ben zo benieuwd wat de uitslag is, wat ga je te horen krijgen of niet? of je zwanger bent of niet?? pfff succes meid..

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik heb net al gebeld...:(

6. Delta

Delta Niet meer actief

oh meid toch.. slecht nieuws?! :x

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Sjonge, werd dus niet voor niets wakker met een vreselijk rotgevoel!

Het komt erop neer, dat er nog steeds geen duidelijkheid is. Mijn hcg is gestegen. Van 36 naar 49. Het enige wat ze kon zeggen op dit moment is dat dat te lage waarden zijn voor een goede zwangerschap. Ze zegt dat na 5 weken de waarden minstens elke dag moeten verdubbelen, en dat heeft het dus niet gedaan. Ik wordt in ieder geval vandaag nog gebeld door een arts/gynaecoloog om te bespreken hoe nu verder...

8. Delta

Delta Niet meer actief

jeetje slunae ! wat raaaaar ! wat zou t toch zijn? dat hcg toch omhoog gaat maar te laag voor een zwangerschap? of ben je 1 van de weinige waar hcg zo langzaam omhoog gaat en toch zwanger bent?

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ze zei te laag voor een goede zwangerschap.. Ik weet niet wat ik moet denken, ik ben overal bang voor op het moment.

10. Delta

Delta Niet meer actief

jeetje meid.. ik weet niet wat ik moet zeggen.. sterkte en hoop dat je er heel snel achter bent wat t wel is.. :(
    dikke knuffel voor jou!!!

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Slunae, meis toch! Ik wou al zeggen dat je testje van vandaag niet donkerder is geworden, en toen zag ik dat je al gebeld had.. Nu maar hopen dat het gewoon geen BBZ is en gewoon een stukje weefsel wat nog HCG afgeeft.. Dikke knuffel en sterkte meid!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Dankje wel meis.. X

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Dank je.. Dat het geen BBZ is is echt het enige wat ik hoop. Zat net ook te bedenken, misschien is er wel een afwijking waardoor het zo traag stijgt, en kom ik daar pas over een tijdje achter. Ik wil eigenlijk gewoon stoppen met nadenken.. maak mezelf ook een beetje gek ermee. Ik laat vanmiddag weten wat ze gezegd hebben als ze bellen.. Nogmaals dank je voor je bericht!

14. Wokkel

Wokkel Bekend lid

Aug 18, 2009
    659
    1
    0
    He Slunae, wat rot dit zeg.. kwam even posten om je een hart onder de riem te steken en nu heb je al min of meer slecht nieuws binnen... Ik vraag me wel heel erg af hoe dit nou kan en wat er aan de hand is.
    Hopelijk bellen ze je snel en doen ze goed onderzoek. Geef duidelijk je angst voor een BBZ aan he? Laat je niet afschepen hoor, het gaat hier om je kostbare lijf!!!

Denk aan je. X

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee meis, ja idd... wat voel ik me rot vandaag zeg.. duizelig en tril de hele tijd, zweterige handjes.. Ik had net wel van iemand begrepen dat ze pas kunnen zien of het een bbz is bij een hcg van 1500.. de gyn had het daar ook al over. Dat zou betekenen dat ik een maand moet wachten gezien het maar 49 is nu. Heb ook ergens gelezen dat bij een BBZ je hcg hoger moet liggen juist, en vaak te hoog, maar ergens anders lees je juist weer dat hij dan meestal laag ligt.

Ik geef het duidelijk aan waar ik bang voor ben ja, merk dat ze de kans zo klein noemen dat het verwaarloosbaar is, maar als ze nu zegt dat de kans op een goede zwangerschap ook laag is, wat kan het dan zijn. Misschien nog een naderende miskraam ? Maar dan hadden ze toch een laagje bloed moeten zien bij de echo ? Misschien te weinig dan ? Of misschien toch een restweefsel.. die kans vind ik zelf ook wel klein bij zo'n vroege miskraam, dat het lichaam het dan niet goed opruimt. Raar gedoe :(

Zo, ik merk dat ik even van me afgeschreven heb... dat lucht wel eventjes op volgens mij..

Dank je dat je aan me denkt, doet me goed.. Doe je wel een beetje van het zonnetje genieten vandaag ?

X

16. Coco27

Coco27 Actief lid

Feb 20, 2011
    469
    0
    0
    Jeetje Slunae... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen of wat ik ervan moet denken. Ik hooop echt het beste voor je!!! Het stijgt dus wel die hgc waarde... Heel vaag!!! Good luck babe!!!

Naat hoop voor jou dat het nu opkraam is hoor! Zou toch een giller zijn ;)

Xxxx

17. Wokkel

Wokkel Bekend lid

Aug 18, 2009
    659
    1
    0
    Oke, dus ze kunnen een BBZ ook niet zien nu en is dus ook niet aannemelijk...
    Ik weet het ook echt niet, vind het echt heel vreemd....
    X

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken......Het blijft vaag maar met het terugbellen zou ik alle vragen van te voren opschrijven en stellen die opkomen, of die bij ons zijn opgekomen! Want wat zegt dit nu? Is het kindje niet goed ontwikkeld, of is het te klein oid? Als je HCG gestegen is en dat is het, kan het toch geen miskraam zijn???? Ik vind het heel vreemd, ook net als de anderen!!!!!!!

19. Delta

Delta Niet meer actief

hoe was je belafspraak slunae.... vind t echt heftig zeg...

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Hey Coco! Goed geklust nog?
    Ik hoop met je mee erg hoor!! Zou zeker een giller zijn! :D Een goede giller! Hahaha.

Jij nog kunnen klussen?

XXX

Share This Page