Hi Es! Gezellig dat je er ook weer bent! Jij ook al een waardeloze nacht dus! Het hangt in de lucht, met wat voor reden dan ook!..... Dat je nu al zo'n last hebt van dat plassen, das wel irritant! Een luier is ook zo wat he!? Ja heel lief van mijn meisje, uiteindelijk mocht ze het zelf opeten, want ik was nog ZO gaar, en zij is gaan spelen! Nu ligt ze er net in en ze is ook stil dus ik verwacht dat ze binnen vijf minuten in dromenland is. Niet gek voor iemand die al om 0500 wakker was..... Op hoop van zegen dat deze nacht rustiger wordt!!!! *duimt zeer!* Ik wil trouwens denk ik dinsdag gaan testen. Heb van die ultra sensitieve dus dat kan dan wel, 2 dagen voor NOD. Trouwens, ik ben best weer behoorlijk onzeker geworden. Ik dacht eerst, nou ik ben hopelijk zwanger maar dan slaat de onzekerheid weer toe dat ik denk: ja is het ingenesteld maar wie zegt dat het ook goed blijft zitten en niet gewoon menstruatie wordt!? Het is natuurlijk geen garantie. En als ik daar over na denk ben ik even erg bang en hoop ik ZO dat het goed komt!!! Als ik lees op internet over innestelingen dan is wat ik had wel klassiek zeg maar en het bloed is nu weer weg. Dat is een goed teken het is dus niet dat ik te vroeg ongesteld word oid omdat ik daarvoor even bang was in het licht van mijn vroegtijdige veroudering van mijn eierstokken en dat het nu al begint te rommelen en veranderen daardoor....maar die enorme steken zijn nu ook weg en ik had vandaag alleen na het fietsen behoorlijk pijn daaronder in mijn bekken en wat vage menstruatie krampen....omdat ik bij de 1e geen innestelingsbloeding had weet ik eigenlijk ook niet zeker of dit het was maar ik denk eigenlijk eerlijk gezegd van wel. Het kan bijna niets anders zijn...hoop ik! Lig jij lekker te relaxen op de bank nu met hond en katjes nabij!? Gezellig en lekker!!!! Doe maar rustig aan en kom lekker bij! x
Slunae, meid, wat een gedoe dit maar het nieuws wat je kreeg was allesbehalve hoopgevend alsnog en dat vind ik oprecht zo jammer voor je!..... Het klinkt gewoon niet goed en ik denk in dat licht dat ik me schaar achter wat jij vertelde en deed: het proberen los te laten (letterlijk en figuurlijk!) en het maar in liefde gedag te zeggen als het echt niet goed zit. Maandag zal meer uitsluitsel geven en dat is weer lang wachten en dus weer meer getol in je hoofd.... Ik hoop dat je kunt proberen het getol te stoppen en je te focussen op wat goed is en dat is of dat het weggaat vanzelf hoe K.T ook, of dat het blijft omdat het misschien nog goed kan komen, maar wel wetende dat dat niet is wat er gezegd is dus niet om te veel te hopen.... De gyn heeft duidelijk slecht gecommuniceerd als het klopt wat hij zei (soms hoor je niet alle dingen of hoor je ze selectief omdat je zelf bezig bent in je hoofd bij uitslagen is mijn ervaring, ook al zit ik dan echt te luisteren (dacht ik ) en dan is het goed om dat te ventileren richting de afdeling daar. Kan hij ook weer van leren. Is hij erg jong? Of juist zo'n oude L.L die vastgeroest zit en verhard is? Nou ik lees je weer, sterkte, ik denk aan je! Is vriend er dit weekend? Kus
Diya is idd ons dochtertje.. Ik zal binnenkort wel ff een paar foto's van dr op mn pagina plaatsen. Echt een mini mensje was ze. Slunae.. rustig aan doen he! xxxx
Morning!! Wij hebben de afgelopen dagen flink geklust hahahaah Nu hopen dat het ook is gelukt Hoe is het hier?? Ik moet nu maar het werk... Totaaal geeeeeen zin bah bahh bah! Maar we hebben najaarsfeest... Pfffff.. Ik ga ff alle moed bi elkaar rapen Xxxx
Goedemorgen meiden, Wat schijnt het zonnetje heerlijk. Hebben jullie vannacht beter geslapen ? Naat76, misschien kan je beter een kv2v5 testje doen dinsdag, die zijn gevoeliger dan de ultra sensitieve, tenminste, das mijn ervaring nu. Vind het erg spannend voor je! Hoe voel je je vandaag ? Dinsdag is nog ver weg natuurlijk, spannende dagen komen er nu aan... Heb net een testje gedaan, dus als die klaar is zal ik even een foto maken en plaatsen. Ik kreeg gisteren veel zeer in mijn linkerlies, en op het moment voel ik mijn rug ook weer. Die steken die ik gisteren rechts had zijn op het moment weg.. misschien toch een eisprong geweest ? Ik had wel slijmerige afscheiding laatste dagen. Trouwens Naat76, wat betreft de gyn, hij had het wel zo gezegd tegen me, maar hij bedoelde het niet zo zei de assistent. Maar hij is wel een gehaast persoon, en hij is inderdaad wat ouder. Denk in de 50 ofzo ?? Wat betekent L.L. ? Essieee hoe voel jij je, ga je nog iets doen met je vrije dagen ?
Hee meis, Ik ben het met je eens dat er 'iets' moet zijn wat hcg afgeeft. Een lichaam lijkt me idd niet te kunnen verzinnen van 'joh ik ben nog zwanger hoor, laat ik dat hormoon aanmaken' .. Dat 'iets' is misschien toch restweefsel, tenminste, dat hoop ik. En ik hoop dat dat nu snel gaat verdwijnen of opgenomen wordt door m'n lichaam en dat de hcg gaat zakken. Ik vertik het gewoon om een bbz te hebben, dus dat mag gewoon niet! Nog eventjes geduld hebben tot dinsdag.. in de middag mag ik bellen voor de uitslag.. Hoe gaatie met jou daar ?
Slunae jeej!! Hij is duidelijk lichter vind ik! Nu lijkt t een beetje zo omdat die andere opgedroogd is maar als je kijkt baar de foto's terug vind ik deze echt lichter worden! Normaal moeten we dan juist niet blij zijjn maar nu ben ik het wel voor je!! Het gaat vast allemaal goed komen hoor!! Ik heb net ff een ovu testje gedaan maar het teststreepje stond er eerder als de controle wel grappig heb ik nog nooit zo gehad voor m'n ovulatie en nu bij zwangerschap geeft ie dit aan.. Durf nu haast niks te doen met vriend dalijk sluipt er stiekem een 2e bij Hier gaat t goed! Heb vanavond verjaardag en verder niet echt bijzondere plannen voor t weekend.. En jij/jullie?? Doe rustig aan meis..
Slunae, hij lijkt inderdaad lichter geworden meis! Nu is afwachten en loslaten inderdaad het enige wat je kunt doen.. Hier gaat alles goed hoor ongi is bijna over en ik heb een druk weekend
Hij is inderdaad lichter ook volgens mij!... Wel jammer en ook weer niet. Het is zo dubbel!..., Hier alles rustig. Weinig klachten eigenlijk.... Is dat goed? Ik weet t echt niet!!!! X
Hallo meiden! Ik heb foto's geplaats op mn pagina, hoop dat het gelukt is.. Alleen vrienden kunnen het zien (en dat zijn jullie allemaal) Ik werk op een kinderdagverblijf. Erg leuk! Maar was wel superrrr moeilijk toen ik weer moest werken na mn bevalling... Slunae.. je test lijkt mij nu ook iets donkerder... xxxx
Coco27, je bedoelt zeker lichter ipv donkerder ? Testje is nu meer opgedroogd, had hem net gedaan toen ik de foto maakte, dus zal zo nog een foto maken, als jullie daar nog even naar willen kijken ? Hoop dat hij echt lichter is! Ik ben er straks weer, dan lees ik ook even alles goed bij!
Nou hier op een wat later tijdstip een foto gemaakt. Had ik bij die andere ook ongeveer gedaan. Is hij nog steeds lichter dan gisteren ? I hope so... Zet de foto van gisteren hier ook nog wel even onder.. voor de zekerheid Eerst die van vandaag:
Ja ik hoop het.. hoop echt dat ik verder kan en dit kan afsluiten zeer binnenkort! Mooi dat je ongi bijna over is, weer een nieuwe ronde in aantocht!
Ik wilde niet kijken, maar heb het toch gedaan, wat vreselijk om te zien Coco.. vind het zo erg voor je dat je dit hebt meegemaakt. Denk je dat wel kracht kan putten uit 'too good for earth' .. Knuffel..