Super verstandig essieee! Er is nog weinig in de media omdat het natuurlijk tegen verkoop werkt maar de straling van telefoons, magnetron, wifi ed is erg slecht, zo ook de iPhone! Als je m niet gebruikt en niks doet inderdaad Altijd op Flight mode zetten! Ook de babyfoon straks: heb je er 1 met dect zet m dan zo ver mogelijk bij de baby vandaan. Is ook een bron v straling. Is gewoon niet gezond. Fijn dat je het ter harte neemt! Het is serieus iets waarvan ik denk dat velen het niet weten (of willen weten) en zo van: tja ach maar het is je eigen (en vd baby) gezondheid!... Heerlijk weer vandaag hè?! Heerlijk opgeruimd in de tuin, met dochter gewandeld en veel gedaan!!! Kus
Ja Naat, daar zeg je me wat! Ik zit ook altijd met laptop op schoot/buik.... Gaan we niet meer doen! Spannend voor je, NOD komt steeds dichterbij!!! Mijn duimen draaien weer overuren!!! X
Morning!!! Naat wanneer is je nod?? Hoe gaat het met de rest? Lekker genoten van het weer gister? Echt raar hoor Nederland... Ti's herfst en nu gaat de zon schijnen... Vaaag Nou bij mij voel ik flinke steken in m'n buik... Dus ik heb een kleiend vermoeden dat het raak is... (zo voelde het ook bij de vorige keer) of m'n lichaam is me in de maling aan het nemen.. dat kan natuurlijk ook!!! Ik ga weer ff verder slapen.. Eb lekker relaxen op m'n vrije dag! Xxx
Goedemorgen! Mijn nod is 29/9 dus donderdag as!! Ik hoop echt dat t raak is, maar enige jammere is dat ik me niet speciaal zwanger voel... Dat had slunae ook dus op zich niet vreselijk slecht maar ja, ik hoop gewoon dat de weinige tekenen die ik heb goed zijn! Heel af n toe steek in m'n borsten naar tepel toe, brandt ff en dan is t weer weg. Geen menstruatie krampen nog steeds of heel af n toe een steekje maar amper dus en verder gewoon. Ik weet het dus ècht niet deze ronde!!!... Maar ik blijf hopen! Denk dat ik morgen test.... X
Wat ik trouwens niet begrijp: mijn banner zegt dat ik op dag 24 zit. Dat klopt. Maar ik word ongesteld elke keer op dag 27, mijn cyclus duurt dus 26 dagen in totaal. Ben ik nu weer in de war of zegt die banner dat ik een dag voor NOD al mag testen!??? Ik begrijp het niet!????? Moet ik nu de cyclus dan aanpassen naar 27 dagen of zo????? Help!
Oke ik denk dat ik erachter ben door deze site waar dit stond: De vrouwelijke cyclus begint op de eerste dag van de menstruatie en eindigt op de eerste dag van de volgende menstruatie. Dan was het dus afgelopen maand 27 dagen en niet 26....Nou lekker is dat heb ik het elke keer fout gezet maar in mijn menstruatiekalendertje staat dan dat ik op dag 1 ongesteld word en de dag daarvoor is dan dag 26 dus ik dacht: dat is een cyclus van 26 dagen maar ik denk dat ik dat fout had dus. Slunae als jij dit leest, jij weet dit vast en graag jouw input dan! Ik raak in elk geval iedere keer weer in de war hahaha! Slunae, hoe gaat ie? Weer getest en weer lichter? Ik hoop het....rare hoop.......maar goed. Verder hier nog nieuwtjes!??? Het is rustig! xxx
Ja oke, banner is nu aangepast ook! Hihihihi! En ook de dagen eronder heb ik allemaal vermeerderd met 1 dagje. Liefs
Hee lieverd, Dat hebben ze niet helemaal duidelijk gezegd op die site. De eerste dag van je menstruatie is cyclusdag 1, dus die dag kan nooit meetellen bij de vorige cyclus. Als je op dag 27 gaat menstrueren (dus rood bloed) dan heeft je cyclus 26 dagen geduurd. Mijn testje is idd weer lichter! Dat is dus goed aan het zakken, nog niet helemaal weg.. Volgens FF had ik gisteren vermoedelijk mijn eisprong.. erg vroeg, maar ik had die dag ervoor al eisprong achtige pijn, dus dat zou betekenen dat ik nu een ronde heb overgeslagen.. Wilde zelf eigenlijk dinsdag nog overleggen met de gyn, want als mijn hcg daalt, denk ik dat je meteen wel weer door mag, maar ik vermoed dat dat nu niet meer kan. X
Nee en het lijkt me ook beter voor je lijf om dat niet gelijk te doen. Eerst maar even bij/bekomen van alles wat er nu is gebeurd.... Morgen ga je naar de gyn heb het erover even nog voor jezelf, dat kan geen kwaad natuurlijk ook al ben je te laat. Wat is het heerlijk weer he!?? Daar word een mens blij van! En opruimerig! Herkennen jullie dat!??? Liefs!
PS ik laat de banner nu maar zo staan, tenslotte mag ik pas donderdag testen, over drie dagen dus...Dat snap ik niet v Lilypie trouwens, dat ik volgens die banner over 2 dagen zou mogen testen bij een cyclus van 26 dagen want die heb ik nog steeds dan volgens jouw uitleg Slunae en dan mag ik toch pas op dag 27/dag 1 testen en niet de dag vóor NOD?? Dat betekent dat Lilypie dezelfde regel hanteert als die gekopieerde regel die ik had gevonden....het blijft vaag....en het maakt me eigenlijk ook niet veel uit. Ik test toch al morgen en/of woensdag! Het was meer dat die banner niet klopte in mijn optiek.....! x
Slunae, wat fijn dat je testje lichter is! Heb je nog een foto? Vandaag weer bloed prikken toch? Ik zou als ik jou was nu ook even wachten, als je nu al bijna je eisprong weer zou hebben... Kun je misschien beter je lichaam even de tijd geven weer te "resetten".. Ben benieuwd naar je testje!
Haha wat een gedoe hè naat moest we lachen.. Lastige theorie zo'n vrouwencyclus... Je NOD is toch de dag dat je normaal gesproken gaat menstrueren, voor jou dag 27 dus? Of ben ik nu ook in de war.. Ik ben in ieder geval heel ergbenieuwd naar je testje morgen! Duim nu alvast mee! Op naar 2 streepjes! Het is heerlijk weer hè.. Wij hebben straks een feestje.. Kermis hier in de buurt en op maandag gaan wij altijd.. Dus nu ook, heb weinig zin maar goed, nu goede rede om te bobben, is te ver om op de fiets te gaan...
Ja dat is ook zo, dat gevoel had ik zelf ook wel, eventjes tot rust komen.. maar voelt k*t dat het dan weer een maand langer proberen is. Maar ja. Ik wordt morgen alleen gebeld voor de uitslag van bloed prikken.. dus ga er niet heen.. Het is lekker zonnig weer idd! Dat opruimerig worden ervan herken ik zeker ! Alleen ik zit nog met mijn rug en mag dus niets doen.. Nja mag wel, maar dan heb ik vanavond weer een probleem. Liefs
Ik weet niet zeker, maar volgens mij als die banner zegt : Over 3 dagen kan ik testen, bedoelt hij letterlijk over 3 dagen, dus pas vrijdag, dus als er 3 dagen voorbij zijn, daarná pas. Maar goed, sites, banners, maakt niet uit, ik weet toch wel dat ik gelijk heb Dikke kus!
Zal zometeen even een foto maken en posten! Kan een beetje slecht wakker worden vandaag, erg naar gedroomd.. ben nog meer moe dan toen ik naar bed ging! Vandaag bloed prikken inderdaad, ben wel blij dat het zonnetje schijnt, vind het niet leuk in de regen te fietsen! Hoe gaat het met jou ?
Hahahaha wel ja joh! En voor mij en jullie is het duidelijk nu dat NOD donderdag is, dus die banner laat ik gewoon lekker zo, het zal wel hoor al dat detail gedoe maakt in deze toch niets uit! Kus terug!
Spannend hoor! Ben erg benieuwd... Ik snap je gevoel van de moeite met ronde overslaan. De gyn zei dat toen ook tegen mij, alleen ben ik toen eigenwijs geweest. Maar ik was na een paar dagen de hcg weer kwijd, jij niet dus denk dat het dan nu verstandig is te wachten.. Tenzij jou gevoel zegt dat het nu wel goed is natuurlijk... Met mij gaat het wel. Misselijkheid begint toe te nemen, kan steeds minder luchtjes aan... Maar goed niet zeuren is voor een goed doel. Morgen intake bij de verloskundige en bij MvM dus ben benieuwd....
En niet in al die heftige attracties met je buikje!... Veel plezier zo, lekker suikerspinnetje eten?? Haha. Duim maar heel goed inderdaad, ik voel er helemaal niets meer bij ik weet het echt niet meer, ik voel me niet niet zwanger maar ook niet wel. Eigenlijk heel goed, want het is neutraal dan.... xxxxx