Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Foto:

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nou Slunae, het is zo duidelijk als wat en dat is toch fijn ondanks alles....Nu op naar de volgende ronde!!!!!! En deze maand jezelf even de tijd geven om te bekomen zowel geestelijk als lichamelijk. Het bewijs is er iig!
    Jij kunt zwanger raken! :)
    XXX

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mijn gevoel is dubbel.. denk dat ik nu wel wat troep heb opgeruimd gisteren en eergisteren beetje bloedverlies.. maar gezien hoe mijn lichaam in elkaar zit, denk ik op dit moment ook: Eventjes een ronde rust.. Mijn ervaring is dat mijn lichaam vrij langzaam herstelt van dingen.. dat merk je ook aan mijn voet en na mijn operatie vorig jaar bijv. Normale herstel van zo'n operatie is een week of 6 tot 8, maar ik heb er zeker 16 weken over gedaan.

Je klachtjes zijn niet voor een goed doel, maar voor het mooiste doel van de wereld :D Maar misselijkheid en alles beter kunnen ruiken is ook niet superfijn natuurlijk. Trouwens wat Naat76 vertelde over de cola tegen misselijkheid en dat jij zei dat je niet van prikkels houdt, als je de cola eventjes laat staan gaan de prikkels eruit, dat is juist de truuc ;)

Ik zou op de kermis trouwens niet in de 'wave' gaan ofzo, hou het inderdaad maar op suikerspinnen ofzo hihi.

X

4. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Haha de kermis zien we nooit, de tent daarin tegen wel ;)
    Ik mag alleen aan het water, maar vind dat voor nu geen probleem :D
    Haha suikerspinnetje? Nee dank je, word al misselijk bij de gedachte...

Ik voelde me ook totaal niet zwanger hoor! Wij waren op vakantie, dronk elke avond een cocktail want wist zeker dat t niet raak was en daarbij wou ik genieten van m'n vakantie en geen spijt hebben als ik thuis kwam en weer ongesteld werd. Alleen... Werd ik dat dus niet, had ik echt niet verwacht!
    Vanaf dat moment geen cocktail meer aangeraakt natuurlijk!!
    Maar ik bedoel te zeggen, ik voelde me echt niet anders... Hopelijk is dat voor jou net zo.. Alleen m'n borsten deden zeer, maar dat had ik al vanaf de eisprong en nu nog steeds...

5. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Jeej duidelijk meis!
    Eindelijk hè! Neem de tijd en wij zijn er altijd voor je om je verhaal aan te horen hè!
    *knuffel*

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Slunae, nou het is inmiddels wel duidelijk dat ze overtuigend lichter worden. Gevoel hierbij is wel dubbel, maar in dit geval is het denk ik goed:) Gun jezelf en je lichaam de rust om te herstellen en dan hopelijk vol goede moed naar de volgende ronde! Knuffel!

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja hele opluchting! Inderdaad even tot rust komen. Mijn hoofd best lang getold! Dat het raak kan zijn voelt idd als een stapje dichterbij..
    X

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dankje, lief!

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Het blijft dubbel inderdaad, maar zoals je al zegt, in dit geval goed. Voelt echt als een opluchting..Ik zal mezelf + lichaam rust gunnen, en kijken hoe de komende tijd verloopt. Bedankt voor je lieve berichtjes meis! Doet me goed. Knuff

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve dames

Ik ben zo nerveus!... Ik begin m steeds meer te knijpen dat het toch niet raak is. De zenuwen gieren door mijn lijf ineens!!! Ik ben zo bang dat het mis gaat of is gegaan met die innesteling! Omdat onze kansen zo slecht zijn vooral denk ik...:( pfff

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haii lieverd,

Is het niet een idee om het een beetje los te laten, en het op je af laten komen of het wel of niet raak is..

Jullie kansen zijn heel klein, maar dat zijn de kansen voor het raak zwemmen, dus áls het dan raak is, dan heb je nog de innesteling.. en dat is net zo goed afwachten als voor iedereen.. snap je ?

Heb met je te doen lieverd, ik gun het je ook zo! Hoop dat je het een beetje los kan laten en afwachten wat er gebeurt..

Waarom ben je eigenlijk ineens in de zenuwen ? Voel je iets of merk je iets of zat je veel erover na te denken ? XXX

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Een beetje loslaten... Tja wat moet ik daar op zeggen?... Ik ben het niet met je eens. Ik deelde gewoon hoe ik me op dat moment voelde. Ik ben er niet obsessief mee bezig, ik doe nog geen testen en ik hoop gewoon. Dat was eigenlijk alles wat ik wilde zeggen. En ja nu ben ik er meer mee bezig omdat het dichterbij komt. En omdat we anders IVF moeten ondergaan. Er hangt dus wel veel van af. En bij t afvegen meende ik n wat gelig slijmpje te zien en toen werd ik nerveus! Ik heb ook angst dat het gewoon nooit zal lukken meer...:(

Ik heb echt minder kans dan jullie allemaal bij elkaar gezien mijn amh!..... Ben er echt wel verdrietig om, het komt nu meer op me af, alsof het kwartje valt en ik ben best bang....

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jaaa je hebt helemaal gelijk! Ik zat net te eten en aan je te denken en toen dacht ik: Wat ik nu zei kwam volgens mij niet helemaal over hoe ik het bedoelde...Ik dacht dat je je meer zorgen maakte doordat je dacht dat het weleens raak kon zijn, en dat je nu ineens het gevoel had dat het toch mis is gegaan.. Dus daarom bedoelde ik loslaten, omdat je het eigenlijk nog niet weet.. maar dat geldt natuurlijk niet voor de gehele situatie! Dat is ook onmogelijk los te laten.. snap ik hoor!

Hoop dat ik het zo begrijpelijker uitgelegd heb...

Ik weet de woorden ook niet om je gerust te stellen op het moment, en dat zou ook niet eerlijk zijn, want gezien je waarde is het wel een rationele angst, alleen hoop ik dat je de hoop nog niet verliest..en dat je binnenkort in het ZH meer duidelijkheid krijgt..Dat ze je voor IVF in aanmerking laten komen, betekent toch eigenlijk ook wel dat ze een kans zien, toch meis ?

En voor nu, gelig slijm zegt niets.. maar ik snap dat je erdoor gaat malen en nerveus raakt. Hele dikke knuffel en nogmaals sorry!

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank voor je heldere uitleg! Lief van je! Ben blij dat ik nu begrijp hoe je het bedoelde!!!....:)

Liefs!

15. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Naaat...probeer te relaxen...;) Maar snap heeeeeeel goed hoe je je voelt!! Ik hoop zo erg voor je dat het raak is!!! Trouwens.. Net voordat ik positief testte had ik ook telkens een 'zenuwachtig' gevoel in mn onderbuik (herkenbaar Essiee??)

Slunae.. gelukkig is nu alles 'eruit' dan. Idd ff een maandje rust, geef het even tijd en probeer volgende maand weer... Het komt goed! Ik voel het!

Hier onwijs pijn in mn onderrug :x Heb gister ook de hele tuin (verkeerd gebukt :D) onkruid vrij gemaakt... Dus ik denk vandaar nog steeds die vervelende rugpijn.

Nou fijne avond meiden! Ik ga lekker HNTM en Project Catwalk kijken :D

xxxxx

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Coco ja dat probeer ik echt wel maar na lange tijd proberen is het met IVF in het vooruitzicht nu eenmaal een stuk minder relaxed dan wanneer je natuurlijk gezien nog voldoende kans hebt... Dat is gewoon nu met een vergrootglas en ik moet je ook zeggen dat ik na dit al erg vaak gehoord te hebben mij ook wel irriteert sneller, dat mensen zeggen dat je 'het los moet laten'. En niets ten nadele v slunae want ze snapt ook hoe het is om zo lang (ik ben al een half jaar verder zelfs in tijd proberen) te moeten wachten maar nu in deze situatie kwam die opmerking even wat harder aan. En ik kan echt zeggen dat hoewel ik er veel mee bezig ben deze dagen in aanloop naar nod ik verder niet extreem op forums rondhang en overal kijk en check wat het allemaal kan zijn of juist niet kan zijn, ik heb nog geen test gedaan etc. Kijk dat ziet niemand hier natuurlijk maar een jaar terug was ik er nog wel zo mee bezig. Toen was t wel nodig om los te laten. Maar nu, ook na mijn slechte uitslagen vind ik eigenlijk dat ik best er mee bezig mag zijn en dat snap jij ook (en Slunae snapt dat ook want die heeft ook die gevoelens gehad die ik ern jaar terug meer had, het niet kunnen loslaten en dat ze heel erg vaak testte in de hoop om zwanger te zijn) dat weet ik. Het is gewoon n lastig proces waar ik nu persoonlijk in zit. Want de kansen zijn voor ons gewoon drastisch laag, laten we het daar maar op houden.

17. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Naar voor jou een hele dikke knuffel en hopelijk morgen een mooie test voor jou. Ik duim en hoop onwijs met je mee.
    Het is jullie zo gegunt!

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dus het is geen boosheid van waaruit ik reageerde oid maar wel dat zoiets, zeker geschreven zonder dat je de klank hoort of, zo bleek achteraf wat iemand werkelijk bedoelt, niet altijd duidelijk is wat er nou mee bedoeld werd. trouwens wel goed dat jij dat zenuwachtige ook had!!!:) nu maar hopen dat dat bij mij ook klopt!!!
    X

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Es jij onwijs veel dank voor je lieve reactie en dikke knuffel terug!!!!! Had ik nu net ff nodig!!!:)

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Want dames vanavond had ik voorlichtingsavond over het hele IVF proces... Toch best heavy hoor....:( wat daarbij komt kijken....
    Ben ik ook wel beetje van onder de indruk: daarom hoop ik extra dat we dat niet hoeven te doorlopen!!!.... X

Deel Deze Pagina