Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

oke... ik heb zoiets nooit mee gemaakt... en dacht wel eens te horen dat als mensen na hun mini ongi nog wat bloed hadden/roze, toch zwanger bleken.. zo doende... maar ik ben echt een leek wat dat betreft ! haha

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoi meiden,

Ik ben er ook weer! Ben nog steeds verkouden, echt zo’n verkoudheid dat je ogen branden van moeheid en je maar blijft hoesten.

Coco27, over je menstruatie weet ik niet veel zinnigs te zeggen. Ik menstrueerde vroeger altijd rond 5 dagen flink, maar de jaren erna 1 dag bloed, en 1 dag bruin, en toen was het alweer klaar. Zit nu meestal rond de 3 dagen, maar zelden langer of veel. Maar als ik je goed begrijp was het gestopt en daarna kreeg je weer bloedverlies ? Heb je nog een testje gedaan ?

Hee meis, hoe gaatie daar ? Ik snap dat je weinig nieuws hebt nu.. Heb zelf eigenlijk ook niet zoveel te vertellen.. Wel irritant om verkouden te zijn ja.. maar ik heb altijd wel iets.. kan er wel een boek over schrijven! Eindelijk voelde m’n voet en m’n rug weer wat beter, had ik leuke plannetjes gemaakt om dit weekend te doen, maar toen werd ik dus verkouden. Heb wel visite gehad, zondag ook m’n vader op bezoek.. ben nu weer alleen de hele week :)

Hoe was je ovulatietestje vandaag ?

Trouwens je andere bericht heb ik ook gelezen, en dat is dus goed nieuws ! Ze kunnen dus nog niet vertellen wanneer de overgang zou gaan beginnen, maar je eitjes zijn nog steeds goed van kwaliteit.. Dat is een hele geruststelling om te horen! Wel fijn wat dat betreft dat ze dan meteen doorgaan naar IVF.. IUI kan inderdaad een lang traject zijn, en het vergroot de kans maar een klein beetje. Slikt jouw vriend trouwens vitamine pillen extra ? Paar maanden geleden heb ik een zooi pillen gehaald voor vriend en hij heeft 2 weken geleden weer een zaadtest laten afnemen, en die was iets verbeterd! Niet heel veel, maar het gaat vooruit :)

Essieee hoe gaat het daar ?

Evaa ? Eisprong al gehad inmiddels ? ;)

Liefs

3. Delta

Delta Niet meer actief

@ slunae: jaa mn eitje is al geweest ! heb geen rekbaarslijm meer... :D afwachten dus ! hihi

enne ik zie dat jij over 4 dagen mag testen? hoe is het met jou nu? voel je al wat dingetjes of?....

xx

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oke! Spannend :cool:

Over 4 dagen al.. pfff.. is nog te vroeg voor m'n gevoel.. Denk dat m'n cyclus wat langer gaat duren.. Heb wel gevoelige (.)(.) maar dat zegt bij mij niet zoveel. M'n liezen voelen ook niet helemaal lekker.. en afgelopen vrijdag wat krampjes gevoeld, en een drukkend gevoel.. dat drukkende gevoel heb ik altijd op de dag voor menstruatie.. maar verder niets eigenlijk..Ook nog geen menstruatiekrampen gemerkt verder..

Wat raar zeg.. ik heb het gevoel dat ik nog heel lang moet wachten... maar zit al op cyclusdag 24. :$

Heb je een leuk weekend gehad ?

5. Delta

Delta Niet meer actief

hihi tijd gaat snel he meid !!
    ik ben echt benieuwd bij jou.....
    ik heb soms ook wat steekjes liezen ofzo.. heel vaag haha

ja wel lekker weekend gehad hoor ! en jij?

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja echt heel snel!
    Die steekjes, heb je die eerder nog niet gevoeld ?

Heb wel een goed weekend gehad, behalve die verkoudheid dan.. hoest etc. erg irritant. Wel even lekker een uurtje wezen wandelen, deed wel goed die frisse lucht! Voor de rest beetje op de bank gehangen ;)

7. Delta

Delta Niet meer actief

haha jaa...
    uhm nou soms wel volgens mij haha.. dus denk dat t niks is... mn baarmoedermond is ook alweer laag..... dus denk dat mn ongi volgende week gewoon komt.... :(

aah lekker toch... :) ik ook hoor, rustig aan gedaan, af en toe frisse neus halen... en bankhangen..

8. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Ik ga morgen weer een test doen. Zal toch wel niks zijn.. Maar dan weet ik het helemaal zeker :D

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dat zegt niet zoveel volgens mij, lage baarmoedermond.. dus nog alle reden om hoop te houden hoor meis :D

Ik begin hier wel een beetje PMS te krijgen... wilde lekker makkelijk eten vandaag .. dus aardappelpurree uit een pakje, schnitzeltje bakken, en het lekkerste: rabarber. Wel uit een potje.. maar ik kreeg dat verrekte ding niet open.. dus alles uitgeprobeerd, met een natte doek, ding een mep gegeven, nog een stuk of 10 keer met ál mijn kracht draaien.. niets. Toen maar een mes gepakt en een gat in de deksel gehakt.. nog steeds niet open te krijgen! Toen was ik echt pist :D Heb met dat mes een vierkant gesneden in de dekselpot.. maar toen zag ik allemaal mini stukjes blik erin liggen en was mijn rabarber-lust spontaan weg... in de tussentijd natuurlijk de rest van mijn eten koud... gezellig!! Maak nu maar een potje ijs open om het weer goed te maken :(

10. Delta

Delta Niet meer actief

aaaah meis toch !!! pfff volgende keer deksel onder warm water houden !!
    nou groot gelijk, lekker een ijsje na hoor !!
    ja ik weet t.. ik houd hoop :D haha.. voelde net toch ff steken in mn rechterzei......

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja dat had ik nog niet uitgeprobeerd.. ik had het wel met koud water gedaan.. Maar ik denk dat ik gewoon een pottenopener aan Sinterklaas vraag dit jaar..

Steken in je rechterzij.. ? Daar zitten je ribben.. OF was het meer richting je heup ?

12. Delta

Delta Niet meer actief

koud water helpt niet lieverd ! moet echt heet water zijn...
    haha jaa kun je zeker aan de sint vragen ;)
    neeee was echt richting heup !!!! :)

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ok hihi zal volgende keer proberen :D

Richting heup steekjes had ik ook toen ik zwanger was! Spannend!

Ik had net menstruatieachtige krampjes, maar dan iets feller.. ga zo nog even op de bank en dan bedje toe.. lees jullie snel weer! Weltrustens!

14. Delta

Delta Niet meer actief

oehh klinkt bij jou ook veel belovend !!

kikkert had net voor me gependeld en ze heeft het gevoel dat ik nu zwanger ben... oh wat hoop ik toch dat dat waar is... haha...
    trusten meid !!

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi evaa, bij mij is er alleen maar onjuist gependeld..niet leuk om te horen maar wel realiteit, dus laat je niet gek maken, maar hopen mag altijd :D

16. Delta

Delta Niet meer actief

weet ik ! haha heb nog 2 pendels voor oktober.. en het schijnt dat die mensen veel pendels goed hebben.. ik pin me ook nergens op vast hoor... maar wel grappig dat iedereen zegt dat ik het laatste kwartaal van 2011 zwanger zou zijn..
    we wachten af :D
    hoe is t met jou?

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    goed maar moe, ik duik mijn bedje in! Ik duim voor je hoor!!!!! Laten we hopen dat het klopt!!!

Ik doe graag met je mee! :D;) Ik wil ook zwanger zijn!!!!;) XXX

18. Delta

Delta Niet meer actief

ik snap t meid... ik zou ook willen dat we allemaal zwanger mogen zijn! wat zou dat geweldig zijn....
    slaap lekker xxx

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik heb ook een aantal pendels laten doen (geloof een stuk of 4) en hanna1974 had het wel goed gependeld bij mij toen! (de rest wel mis ;) )

20. Delta

Delta Niet meer actief

oke !!
    ik heb nu ook al 4 pendels voor oktober.....
    ik wacht rustig af :D
    hoe gaat t met je slunae?

Deel Deze Pagina