Oh haaha, ging over een topic van mij dat ik geen vlieg wil meppen Rozeverlies is weer weg op het moment, maar kramp nog steeds door. Ben een beetje erg gespannen op het moment. Vriend komt straks hierheen rijden, maar ik had een nachtmerrie gehad, en ben nu bang dat er iets gebeurt. Had zo'n zelfde droom bij mijn ex, en die kreeg toen op die dag een auto-ongeluk. Ging precies hetzelfde als nu. Had vannacht ook gedroomd dat hij 3x belde dat het later werd, en dat heeft hij zojuist 3x gedaan :x Misschien komt het door de spanning dat het nu even tegengehouden wordt. Dit is echt irritant, was hij maar alvast hier! X
Nee moet nog 40 minuten wachten.. hierheen rijden is meer dan 1 uur Heb er koppijn van! Stomme dromen ook laatste tijd. Had eergisteren gedroomd dat ik van de trap geduwd werd, en de nacht ervoor dat er glas in mijn neus zat (auw). Durf steeds niet te slapen erdoor, dus dan zit ik door huis te spoken tot 4 uur s'nachts. Wil mooie dromen hebben! x
Volgens mij moet je je hoofd wat rust gunnen, letterlijk! Je krijgt er hoofdpijn van. Mag ik je een tip geven voor het slapen gaan wat helpt? Liggend in bed moet je dit doen: Zeven keer van je hoofd (boven aan) met vlakke hand heen dus je nagels aan de bovenkant en handpalmen onder en weer bewegen naar net onder je navel en weer terug (je beweegt dus 14 x feitelijk je hand heen en weer). Dat beschermt je. Verder voor je in slaap wil gaan vallen jezelf in positiviteit hullen door je voor te stellen dat je in een heerlijk warme zon ligt op een aangename plek en terwijl je dat bedenkt, heel diep ademhalen en ontspannen. Liefs!
Oh dat ga ik proberen ! Maar moet ik dan met m'n hand in de lucht blijven of juist m'n huid aanraken ? (voordat ik het verkeerd doe). En aan iets fijns denken is ook wel een goede ja.. Keertje een nachtmerrie vind ik niet erg, maar nu al een behoorlijke tijd elke nacht is om beroerd van te worden. Ga vanavond proberen of het helpt!
Hand losjes boven je lijf laten hangen, dus niet aanraken. Je beschermt jezelf en strijkt denk ook iets met energie weg. Visualiseer jezelf in een blauwe cirkel, dat helpt ook, bescherming tegen minder goede invloeden waardoor je wellicht zo droomt.... xxxx
Ah ok, dacht ik al ! Ga ik doen Cirkel zal ik ook doen! Minder goede invloeden willen we niet toelaten.. Thanks Heb weer wat te doen! Fijn weer even zo met je te kletsen ook trouwens! Beiden tegelijk online Ga je zo ook the Voice kijken, of hou je daar niet van ? X
Nou meiden, nog steeds geen bloedverlies. Morgen weet ik vast wel meer! Fijne avond iedereen en geniet van The Voice! X
Hi moppie! Ja The Voice =erg leuk! ben kapot dus duik er nu in!... Fijn dat vriend er weer was! Heel benieuwd nr morgen of er bloed is?!? X
Goedemorgen! Hoe gaat het daar ? Hier een mega tempdaling.. (zie tempkaartje).. dus komt er zeker weten aan de menstruatie! Blegh, geen zin in! . Ik heb je oefening gedaan gisteren, en ik wel heel druk gedroomd, maar kan me op dit moment geen nachtmerrie herinneren. Dat is voor het eerst sinds een tijd, want ik werd al zeker bijna 2 weken elke ochtend trillend wakker! Thanks! X
Ben net begonnen met bloeden... Zonder krampen gelukkig, hoop dat dat zo blijft Hoest met jou vandaag ?