ohw jeej ! onderkoeld? ja wel grappig.. maar mn temp is zooo grillig, terwijl ik echt elke ochtend om 7.30 uur rectaal temp..
Vcm is de hoeveelheid miljoenen zaadcellen: vcm van 10,1 is 10,1 miljoen cellen. Vcm van minder dan 2 is dacht ik erg slecht. Staat info over op internet. Kus
Haha niet letterlijk hoor Temp was 36,29 terwijl ik meestal rond de 36.65 zit Maar ik had het ook ijskoud.... Eisprong is denk ik nog niet geweest.. testje wordt vandaag ook donkerder.. Ja apart hoe je temp op en neer springt.. als je elke dag zelfde tijd meet .. maar ja, als je je ei maar kan spotten
oh haha gelukkig maar.. ja indd.. meet elke dag hetzelfde.. hoop zelf dat ik ook mn ei kan spotten, dit is de 1e keer dus ja.. geen idee.. hoop t wel
Denk dat het wel goedkomt Je krijgt straks eerst een daling en daarna gaat het stijgen en dan zie je vanzelf dat FF een streep zet
Hoi Meiden! Hier ff een berichtje van mij. Ik ga even afstand nemen van het forum... Ga jullie wel af en toe bijlezen want wil weten hoe het gaat En hoooooop natuurlijk dat jullie snel zwanger worden!!! Ik duim voor jullie! Maar aangezien in nu nog niet zwanger mag worden, tijdens alle voorbereidende onderzoeken voor de pgd, en mijn uitgerekende datum in de buurt komt (24 november) vind ik het wel steeds moeilijker worden. Op het werk word ik ook alleen maar sagerijniger en ik merk het ook aan mn lichaam... Alles begint pijn te doen :x Gewoon stressss.... Dus vandaar dat ik eventjes afstand neem. Even allemaal leuke dingen doen!!! Liefsssss!!!!
Ah Coco! Lastig hoor zo alles bij elkaar...ik zit op het moment ook op andere forums ivm de IVF en dan zit je in een ander stramien zeg maar. Maar ook je datum die eraan komt dat is erg lastig en dat snap ik!....Ik hoop je nog te lezen af en toe en lees inderdaad lekker af en toe mee ook!...Heel veel sterkte en tot snel zwanger ziens hoop ik, voor ons allemaal!....xxxx
Sterkte Coco! Heel begrijpelijk dat je even wat afstand neemt, hoop je snel weer eens te spreken als je weer groen licht hebt en IVF krijgt! Hier trouwens een knaltest meiden, ging van licht naar knal! Hoe is het met de rest van ons (steeds kleiner wordende) possé ?
jeetje slunae: jou temp kaartje haha echt veel verschil op dag 12 naar 13.. je hebt dus je eitje gespot? klussen!! haha ik ben nog aan het wachten op ei.. hoop dat het niet lang meer duur mn temp was wel hetzelfde als gister..
Hi dames Hier niets te melden. Drie dagen ongesteld geweest en vandaag op dag vier weinig tot niets meer. Maar ja wel 4/5 dagen spotting!... Verder deze ronde alle hens aan dek voor een baby zonder ivf!!!!
Haha ja die maakte even rare sprongen, maar aan de witte bolletjes in tempkaartje kan je zien dat ik niet op goede tijdstip heb getempt. (was die dagen vroeger wakker..) Eitje is nog niet helemaal gespot, en ook nog niet gesprongen, maar ben in de buurt! Ik doe m'n best, hebben deze week al 4 keer 'geklust' Bij jou nog even afwachten.. heb je al vruchtbare kenmerken aan je lichaam ??
oh ja .. kan je niks aan doen he als je vroeger wakker bent! gewoon lekker door blijven klussen meid ik klus, of nou ja wij, klussen om de dag.. en gisteren en van de week was mn bmm erg zacht! nu niet meer zo.. terwijl mijn ei nog niet is aangegeven op FF.. we klussen gewoon goed door en zien wel.. oh ja ik voel soms ook wat steekjes bij mn eierstok! heel vaag.. en ook richting baarmoeder.. hmm haha een vrouwenlichaam zit raar in elkaar!
apart die spotting naat ! heb je veel bloed verloren voor de rest? ik hoop ook dat je zwanger mag zijn zonder IVF meid!
Nee idd, moest die dagen extra vroeg op dus ja.. Om de dag klussen is super, kan nooit missen dan, plus dat het goed is voor de kwaliteit een dagje ertussen te houden. Ik klus zelf in de vruchtbare dagen wel elke dag zoals je kan zien in me kaartje.. Heb gisteren veel ovulatiepijn gehad, niet normaal.. deed nog meer zeer dan menstruatie.. hoop dat eitje vandaag gaat springen!
jaa precies ! als je zeker weet dat je je ei hebt, lekker elke dag klussen! spannend.. mijn ei is nergens te bekennen.. en nu is mn temp al 3 dagen 36.6 haha pff