Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Heel spannend ja!....Ik hoop dat jij gewoon gauw zwanger bent zonder al die ellende van elke maand teleurstellingen, uitzichtloze gevoelens enz.enz.! Vooral met de IVF denk je echt: MOET dat nou!??? Maar ja ik heb anders ook niet echt heel veel hoop dus het is de enige manier waarop ik nog wat hoop hou....
    x

2. Delta

Delta Niet meer actief

ah ik vind dat echt heel lief dat je dat zegt.. ik hoop voor jou ook dat je zwanger raakt zonder IVF, heeeel snel! en anders heeel snel met IVF zwanger raakt (1e ronde IVF!) en niet steeds die teleurstellingen en verdriet en energie :(
    x

3. Delta

Delta Niet meer actief

hallo lieve slunae en naat!

hoe is het met jullie?

ik heb toch iets vreemds:
    gister middag tot savonds gewoon super buikpijn gehad! echt een soort ongi gevoel, maar dan anders... heel vaag.. alleen mn temp is nog steeds hetzelfde als die van gister?! ik snap er niks meer van.. ben best verdrietig.. ook al kan het natuurlijk nog veranderen.. wil zo graag snel mn ei... :(
    snappen jullie er wat van?

knuffel van mij

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heee.. kan je misschien even testen met je tempkaartje ? Wat gebeurt er als je de temperatuur van morgen op 36.9 zet ?

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Haal gewoon wat ovulatie testen!!! Is toch veel handiger??

Liefs!

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Daar is ze voor deze ronde te laat mee mop ;)

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ow! Jammer!!!! Dan maar gewoon veel blijven klussen Evaa!!:)

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Evaatje waar zit je nou ;) Kan je even testen met je tempkaartje ? Kijken wat er gebeurt ? Je kan ook 2 dagen vooruit testen als je een temp invult. (even een vrij hoge temp invullen) Ik hoor het zo wel !

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Doe jij wat langer doorgaan na je posi ovulatietest ?

10. Delta

Delta Niet meer actief

sorry lieverds! ik ga het even proberen slunae! dacht dat je de temp voor de volgende dagen niet in kon vullen..

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jaa kan wel, doe het zelf ook vaak om te testen, zo weet ik nu bijv. ook dat als mijn temp morgen hoog is, dat mijn ei gesprongen was op zondag! Je kan het daarna weer weghalen, en gewoon weer op 'save' klikken.

12. Delta

Delta Niet meer actief

hmm check mn kaartje wahaha !!!! wat erg

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    :D Ik denk dat het echt wel goed gaat komen ! En door stress kan je eitje iets later komen hoor.. Heb nu ook 2 maanden pas op dag 16 mijn eisprong gehad, en voorheen vaak rond dag 13!

14. Delta

Delta Niet meer actief

maaaar dan moet mn temp morgen wel hoger zijn dan 36.6 toch?! aargh hahaa ben benieuwd.. thnx lieve slunae!!!

ja indd.. ik dacht ook wel dat mn ei later zou zijn.. want we stopte altijd met klussen na dag 14 :( vraag me niet waarom

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wat als je je temp van dag 18 en 19 ook op 36.9 houdt ? Gebeurt er dan ook iets ?

Mijn temp is vandaag ook weer een stuk lager, maar als hij morgen hoog is, is het ook goed. Dus even weer een daling is niet erg.

Stoppen met klussen op dag 14 is niet zo handig nee, je eitje kan elke cyclus weer op een andere dag zitten, toen ik voor het eerst ging ovulatietesten, had ik op dag 18 pas een positieve test! Maar nu klus je gewoon dagelijks of om de dag toch ?

16. Delta

Delta Niet meer actief

ff kijken wat hij doet..
    uhm ja nu klussen we gewoon om de dag tot ik zeker weet dat mn ei geweest is!
    ja indd.. ik kan ook makkelijk op dag 18 pas ei hebben dan heb ik nog een lf van 10 dagen.. haha pff

17. Delta

Delta Niet meer actief

ja als ik nu 3 dagen 36.9 zou hebben zou ik mn ei volgens FF waarschijnlijk gehad hebben... alleen ff gaat denk ik geen doorgetrokken streep bij mij zetten! misschien als ik op die dag het echt invul

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oke! Denk dat dat ook te maken heeft met invullen van je "cervical fluid". Als je invult wanneer je Eggwhite had (helder slijm) dan heeft FF meer zekerheid, en dan zal hij eerder een dikke rode lijn zetten. Je kunt het proberen.. je hebt helder slijm gehad toch, als je weet wanneer dat was, vul je daar Eggwhite in.

19. Delta

Delta Niet meer actief

aah ! ja ik heb het maandag wel gecheckt, had ik inderdaad doorzichtig slijm.. maar ik ga het niet meer bijhouden :) word teveel... en wil t daar binnen zoveel mogelijk met rust laten nu haha...
    maare echt super bedankt.. echt fijn dat je me zo wilt helpen en van alles uitleggen. kan niet wachten tot morgen haha

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dat is wel verstandig. Het kan 48 uur duren en ze zeggen NA 24 uur na positieve test in de gebruikshandleiding.

X

Deel Deze Pagina