Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

nou je hebt gelijk!!! ik heb denk ik gewoon mn ei gehad :D haha vulde ook nog eens op maandag eggwhite in, en dat heb ik zeker gehad en gister barste ik van de pijn.. ohh morgen hoop ik dat mn temp omhoog is gegaan :) gister avond goed geklust en zaterdag op zondag nacht :) .. wat hoop ik dat t raak is haha

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja kan ook langer duren lieverd, daarom zeg ik het. En die 24 uur is ook maar een gemiddelde, hij is bij mij vaak genoeg op dezelfde dag van de LH piek gesprongen.. dus ook niet 24 uur wachten hoor mop! Als hij positief is meteen proberen of je kunt klussen, en natuurlijk de dagen ervoor :D X

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Pff wel een gedoe die temp kaarten zeg!! ;)

Maar jij test toch ook nog erbij Slunae?!

Ik hoop maar dat bij mij de kwaliteit vd eitjes nog goed is; las wel dat bij vrouwen met n slecht amh de kwaliteit slecht kan zijn waardoor je miskramen hebt sneller :(

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Is goed hoor mams! ;) :)

5. Delta

Delta Niet meer actief

nou naat : indd een gedoe met die tempkaarten! maar ja.. vooral die onzekerheid als je tegen je ei aan zit.

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Yeey :D Dat is een mooie lijn! Alles klopt precies met je symptomen, je hebt goed geklust, dus nu niet meer verdrietig zijn he ;) *geeft knuff. Ben benieuwd naar je tempjes van komende dagen ;) Kan trouwens geen kwaad om ook nog even door te klussen hoor :) Komt allemaal goooed! X

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Whahahahha lol

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Graag gedaan!

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha valt wel mee hoor, in het begin is het even aftasten, net als met voor het eerst ovulatietestjes gebruiken eigenlijk. Kan me herinneren dat ik zowat bij elk ovulatietestje een nieuw topic opende en compleet in de stress was. Zo is dat ook met tempen, als je eenmaal doorhebt hoe het werkt is het een eitje, letterlijk ook :D

Ik test er ook nog bij inderdaad!

Dat had ik ook gelezen van die kwaliteit.. maar hebben ze daar niets over gezegd bij de inwendige echo ? Want daar kijken ze naar de grootte ook van de eicel en dat zegt ook iets over de kwaliteit..

Bij IVF is de kans denk ik kleiner ? Dat zei ik gisteren tegen vriendin die ook gaat starten met IVF tenminste, en dat was ze met me eens, omdat ze dan een goede embryo eruit halen, die dus al goede celdeling heeft gehad in het begin. Of denk ik nu scheef ? Weet er het fijne ook niet van...

10. Delta

Delta Niet meer actief

jaa goed he :) ja mn symptomen heb ik heeel goed opgemerkt! dus dat weet ik 100% zeker en ben nogal een twijfelaar ;)

zal ik vanavond weer klussen of morgen avond pas weer? gewoon voor de sure..

dikke knuffel terug meid! echt super ben nu inderdaad niet meer verdrietig !

11. Delta

Delta Niet meer actief

wat weet slunae er toch allemaal veel van he!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Vanavond én morgen zou ik doen :D

13. Delta

Delta Niet meer actief

thnx :D haha hopen dat t lukt vanavond... mn mannetje moet werken en trainen en is pas laaaat thuis.. hmm njah misschien kan ik hem wel verleiden haha

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Huh?! Wat bedoel je precies met kans die kleiner is? En goed embryo eruit ? Leg even uit want ik volg je niet!!

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hahaha doe je best Evaa!! :D

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Haha inderdaad zij is onze dokter Rossi ;) :D whahahaha LOL

17. Delta

Delta Niet meer actief

hihi jaa :D

18. Delta

Delta Niet meer actief

hihi :D :cool: echt leuk..

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Kans kleiner dat de celdeling niet goed is en je een mk krijgt

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja moet lukken :D je eisprong was dan toch misschien vandaag ? Dag 15 stond er toch op FF ? Dus als die vandaag gesprongen is dan ben je nog vruchtbaar..

Deel Deze Pagina