Haha zou kunnen.. Uhmmm de 'we-gaan-ervoor club'?! Ik vond Pinklady's wel leuk, maar volgens mij bestaat die al.. 'Wij willen roze' kan ook nog Of gewoon 'ons clubbie' Of uhmm .. ...
babywens girls? wij willen roze bestaat ook al toch of ons clubje is ook leuk ja! hihi maakt me niet echt uit..
Hummm ik zie wij willen roze er niet tussen staan.. kan het altijd even vragen denk ik! Even kijken straks wat Naat76 van onze ideetjes vindt, misschien heeft zij ook iets leuks Naat76 waar ben je eigenlijk! Gaat alles goed daar ?
ja indd! is helemaal prima, ben ook wel benieuwd of Naat ideetjes heeft.. ja waar is ze eigenlijk? haha moet echt douchen nu ! wahaha tot strakkies misschien als je dr nog bent! X
He meiden, Kom ook weer even hier kijken. Jullie hebben een hoop gekletst zeg! Heb dus niet alles terug gelezen... Maar heb wel in de gaten dat jullie eitjes aan het zoeken zijn Succes daarmee en hopelijk over 2weken een mooie test! Zijn er verder nog leuke nieuwtjes?? Hier gaat ie weer ietsie pietsie beter vermoeidheid lijkt iets te minderen, alleen zit ik dan nu weer in de nachtdienst dus merk ik er weer even niks van... En nog 3 daagjes en ik zit in het 2e trimester, helemaal blij mee natuurlijk! Slunae 29nov hebben we pretecho met geslachtsbepaling, ik ben benieuwd of je pendel gelijk heeft
Heee lieverd! Wat fijn dat de vermoeidheid lijkt te verminderen! Kan je dan ook wat vaker op het forum kletsen weer, of laat je het even zo Wat gaat de tijd snel voor m'n gevoel, 2e trimester alweer! Ging je ook nog voor de combinatietest ?? Pas de 3e keer dat ik het vraag hoor Ben ook benieuwd!! Hier verder niet zoveel nieuwtjes..eisprong net gehad, ga voor een 3-ling deze ronde, en ben nu op de wachtbank! X
Ja redelijk, maar vind het nog steeds een troep, ga morgen lekker verder Straks lekker op de bank hangen.
Hè meis, Ja ik hoop nu zeker weer wat vaker hier gezellig te zijn Maar nu... Ga ik eerst antwoord geven op je vraag over de combinatietest, laat ik het maar gooien op zwangerschapsdementie dat ik dat nog niet eerder gedaan heb Uiteindelijk hebben we deze test niet gedaan. Ik ben veranderd van gedachte, ben me verder gaan verdiepen in de combinatietest en las steeds meer verhalen over moeders die de kans hadden op een afwijking maar dat er een gezond kindje geboren werd. Ik ben vrij relaxed van mezelf maar wat betreft de zwangerschap totaal niet. Zoek snel ergens wat achter en ben erg bang dat dat met de gezondheid van ons kindje te maken kan hebben. Dus ik kan niet 6maanden in de stres gaan zitten tot de geboorte. Daarbij is de 20weken echo er. Waar ze ook veel eventuele afwijkingen zouden kunnen zien. Het voelt goed zo. Ik heb geen spijt dat we het niet gedaan hebben. 30dec is de 20wkn echo dus hopelijk sluiten wij dit jaar zonder zorgen af, daar ga ik maar vanuit... Ja gaat best hard hè zo. Alleen had ik vanmiddag de schrik van m'n leven. Had zware boodschappen getilt waarbij ik al een keer een steek in m'n buik kreeg, vervolgens thuis naar de wc, grote boodschap en bij afvegen na plassen lichtroze slijm :x gelukkig was het eenmalig en nu weder over. Denk van het drukken en kracht zetten ofzo... Haha een 3-ling, dan ben je wel gelijk klaar denk alleen wel dat je een zware periode gaat krijgen hoor hihi... Maar meis ik hoop zo dat het geluk er deze ronde voor je is! Bij mij was t de 2e ronde na miskraam raak, hopelijk bij jou ook!! Mijn duimen draaien voor je!
nou groot gelijk meid! ik ga morgen ook flink poetsen haha, 1 keer in de week alles een goede beurt he.. geniet van je avond!
Hai meiden Mijn god wat een geklets heb ik gemist maar veel 1-zinnen posts gelukkig hahahahaha! Jullie kunnen het beter de Slunae en Evaa club noemen hahaha. Maareeehh ik heb zo even geen naam. Ik vond een Nederlandse naam zelf wel leuker dan zoiets als Pink Ladies, dat klinkt een beetje playboy-achtig Even denken wat leuk klinkt hoor..... Wat dachten jullie van: Kletsclub? Of: Kinderwenskletsclub Ik weet het ook niet hoor!.... Ik heb met veel pech straks meer te kletsen in het IVF forum...! Nou ik lees jullie, duik er zo in! xx Ps was hele dag druk in de tuin en om het huis enz enz en vanavond weg dus ik was er even niet!....
hahaa pink ladies! playboyclub haha Naat! te grappig.. ja ik vind een nederlandse naam ook leuk.. slaap lekker meiden! xx
YES !!!! haha mn temp was vannochtend 37.0 zonder twijfel! ik ben blij dat mijn lijf het gewoon doet. zit dan nu al 2dpo.. wat heerlijk om te weten wanneer je je ei hebt ik weet precies dat zondag 13 nov gewoon mijn nod is..! ik had de eerste keer ook mn ei gevoeld en een lf van 12 dagen.. nou ben benieuwd.. ga volgende week zaterdag testen als ik nog geen roze heb! hoe is het hier dames?
Haha! Pink ladies is van Grease (ook wel een beetje playboy he?) Anders noemen we het het IVF en IUI en alle andere dingen clubje, dan blijf je tenminste meer bij ons kletsen Jij al bijna beginnen met ovulatietestjes he ? x