Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Yeeey! :D allemaal goedgekomen dus ;)

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Leuk!

En eindelijk een antwoord hihi :D Fijn te horen dat je er verder in verdiept hebt en tot dit besluit bent gekomen :) Die stress erom is idd ook niet goed, had ik nog niet eens bij stilgestaan..

Ik schrok met je mee toen ik las over je lichtroze slijm, pfff! klinkt of het kwam het van net teveel druk erop idd. Jeetje je hart slaat even over dan zeg...gelukkig is het nu weer weg!

Met een 3-ling zou ik zeker meteen klaar zijn, of misschien nog eentje erbij als ze kleuters zijn ;) Zou wel leuk zijn, 3 grote broers en een klein zusje :D Hmm daar ging m'n fantasie even. Zou fijn zijn als het weer raak is inderdaad, en dan ook nog goed gaat!

Thnx voor duimen!

Heb je trouwens al andere 'klachtjes' gekregen van het zwanger zijn? Vreetkicks en hormonale buien etc?

X

3. Delta

Delta Niet meer actief

jaaaa :D en jij zit ook al 3 dpo..? ik 2.. hihi wanneer is jou nod dan?

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Kan je mijn handtekening + banner niet zien ?

Ik ben 4 dpo en nod is 11/12/11/11 ongeveer :cool:

5. Delta

Delta Niet meer actief

ohw wacht! ik keek naar je kaartje en toen stond je temp er van vanochtend nog niet :p haha

aaah jij hebt dus 2 dagen eerder je nod dan mij... spannend meid! 1 van ons 2 moet gewoon op roze, liefst wij samen haha ik duim voor je !

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ow haha, ja was vergeten erin te zetten :p Temp was weer gedaald bij mij.. maar dat heb ik meestal op 4 dpo!

Ja laten we voor het laatste gaan :D En dan komt Naat76 gewoon achter ons aan, want haar eitje moet nog komen!

Wat ga je doen vandaag ? Vriendinnetje zou langskomen maar ze heeft net afgebeld. Ik ga weer in huis rommelen enzo en nog wat spulletjes wegdoen enzo :cool:

7. Delta

Delta Niet meer actief

oke,, misschien innestelingsdip al?! kan hoor 4 dpo.. oh wat zou dat geweldig zijn.. nou ik heb liever dat jij zwanger bent dan kom ik er wel achter aan hoor! jij bent veeel langer bezig... en naat ook, zou geweldig zijn!

aaah jammer dat je vriendinnetje af heeft gebeld!

ik heb net echt alles gepoetst! stoffen, badkamer, wc, stofzuigen en nu nog dweilen.. maar ik ga zo eerst eten, val bijnaa om van de honger...

jij ook weer lekker rommelen? hihi heerlijk!

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja zou kunnen, maar ik heb altijd een dip op 4 dpo, .. toen ik zwanger was was het op 3 dpo en op 5 dpo.. maar het kan nog alle kanten op ;) Eerst dacht ik dat als je op 4 dpo een dip hebt, dat je dan niet zwanger kan zijn (had ik eens gelezen ergens) maar toen ging ik tempkaartjes bestuderen, en zag ik wel vaker bij zwangeren een dipje op 4 dpo)

Dat is lief van je! Zou heel mooi zijn toch als het tegelijk is allemaal, wie weet ;)

Ik moet nu nog gaan poetsen, zit weer op m'n kont de hele ochtend.. pfff! Ga nu aan de slag maar kom straks nog wel even pauze houden :D

9. Delta

Delta Niet meer actief

jaa precies! dat is heel verschillend bij iedereen hoor meid!
    Zou inderdaad zo tof zijn als we alle drie tegelijk zwanger mogen zijn! de wonderen zijn de wereld nog niet uit hey...

haha ga jij maar eens lekker wat poetsen! ga nu ook even dweilen..!
    tot strakkies! :D

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Blehhh ben moe van het opruimen, maar het is nog steeds troep :$ volgens mij ben ik alleen maar aan het verplaatsen :$ Moet denk ik even een nieuw kastje kopen ofzo :D

Vermaak je je nog daar ;)

11. Delta

Delta Niet meer actief

hahaha echt ! oei dat is niet zo leuk.. heb je zo goed je best gedaan, is t nog niet zoals je t wilt ! haha kan je geen dingen weg gooien?

Ja hoor :D haha ben nu met eten bezig.. en jij?

12. Delta

Delta Niet meer actief

hey lieve meiden! hoe is het?

Nou volgens FF als mn temp morgen weer hoog is, dan heb ik dus woensdag (dag16) mn ei gehad.. maandag en dinsdag geklust.. woensdag niet.. zou ik dan kans maken? (gisteren ook niet geklust) mannetje was moe haha

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dingen weggooien ben ik niet zo goed in, hoewel ik wel al 4 dozen heb weggedaan laatste tijd, en nog wat meubeltjes.. maar had 1 slaapkamer helemaal leeggehaald, dus al die zooi staat nu verspreid over m'n huis. :p

Ik was ineens weg, ik was zo moe dat ik naar bedje was gegaan gisteren :$

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Whooo toch dag 16.. ik dacht dag 15 wel! Wat als je temp morgen weer iets lager is dan ? Zegt FF dan nog steeds dag 16 ? Wat een gekkigheid.. ik heb dat ook 1 keer gehad, toen verplaatste FF elke keer mijn ei als ik een nieuwe temp invulde, zelfs nog tot 10 dagen erna.. maar misschien is hij dan gesprongen tussen dinsdag en woensdag of woensdag begin van de dag. Heb je toen iets gevoeld nog?

Maandag en dinsdag klussen is in principe genoeg hoor! Mooiste was geweest wel woensdag of donderdag nog, maar je hebt sowieso een goede kans !

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wat is het stil hier! :D

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi schatten. Ik dacht, laat ik eens beginnen met testen (ovulatie) en wat denk je! Vandaag al bijna de knaller!!!.......Ik vind het wel heel raar maar ik ga er toch vanuit dat vanaf de eerste dag bloedverlies (dat is nu 14 dagen) mijn lichaam al bezig was met de richting eisprong gaan....toch wel vervelend want het is eerder dan ik dacht maar ik heb wel geklust! ;)

Ik ga zo even bijlezen!

xxx

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wow goed dat je bent begonnen met testen en al geklust hebt dan !! Dus je zit eigenlijk al op dag 14 vanaf het eerste heldere rode bloed?!

Eisprong is niet altijd op dezelfde dag toch dus dat kan ook nog :D Varieert bij mij tenminste van dag 12 tot dag 16 ;) Heb je ook al vruchtbaar slijm ??

Hoe gaat het verder met je ?!

X

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi hi! Nou nee nog absoluut geen vruchtbaar slijm, wel wat meer verlies dan normaal hoor maar gewoon nattig zeg maar, geen draden oid....! Is dat anders dan normaal? Misschien komt het nog maar ik had definately geen vruchtbaar slijm nog deze keer.....Best raar he? En wat betreft variatie dag van ovulatie, nee dat heb ik eigenkijk nooit. Het is altijd dag 14,15 of 16 geweest al een jaar bijna....dus ik vind het wel gek. Had gisteren even steken rechts en nu net ook even dat is het enige wat ik voel zeg maar. Had namelijk juist vorige week meer zin in sex! En toen was ik nog niet op de piek dus wellicht was dat de aanloop en ik weet nog dat ik toen dacht: huh? Nu al zin in sex? Das veel te vroeg!....;) Dat verhoogde libido is duidelijker in die vruchtbare week dan erbuiten zeg maar!...

Het eerste heldere rode bloed was 13 dagen geleden. De eerste drie dagen had ik vooral beetje bruin, 1 x heel donker bruin met beetje rood maar niet vers dacht ik. Zal zo even opzoeken in mijn menstruatiekalender! Dan weet ik t exact!

Verder gaat het wel goed: gisteren de prikinstructies gehad voor de IVF en de medicatie vraag ik vandaag aan bij de apotheek. Moet grotendeels besteld worden namelijk en dan heb ik het maar in huis. Ik heb dus gisteren weer meer gehoord over de hele IVF en wat er gaat gebeuren en dus ook hoe ik zelf mijn medicatie moet klaarmaken (met poeders en oplossingen en naalden) en uiteindelijk zelf een naald in mijn buik gezet! Best knap vond ik zelf en was een beetje misselijk daarna gewoon ervan! :);):p Tja, is toch best wennen even maar ik moet het zelf wel straks doen.

Ik ga ff lunchen!

Slunae dank voor je mails ik ben zo druk geweest dat ik nog niet heb gekeken naar de links maar ik ben je niet vergeten hoor! :) Hoest met jou?

Evaa: alles goed met je?

xxx

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nou dat is wel apart! Ik denk dat het met het weer te maken heeft ofzo misschien! Ik had rond cyclusdag 8 al libido verschijnselen, dus dacht toen, laat ik maar naar m'n lichaam luisteren.. dag 9 begonnen, maar toen kwam eitje pas 7 dagen later whaha! Hihi, nou te horen gaat het helemaal goed komen, ben benieuwd naar je testje van morgen!

Ohh was jij gisteren weer erheen!? Wist ik helemaal nie :cool: Lijkt me eng om zelf te moeten prikken zeg! Moet je dan ook precies een adertje vinden, of mag het gewoon willekeurig op een plekje? Wat een aparte gewaarwording moet dat zijn, een prutje klaarmaken en dan bij jezelf met een naald toedienen.. Knap hoor! En hoeveel keer moet je dat gebruiken ? Op welke cyclusmomenten zeg maar ?

Ik hoor het vanzelf wel van die mails ;)

Met mij gaat het goed, met vlagen nog wel duizeligheid, maar stukken beter dan eerst. Heb een opruimwoede zoals je misschien wel gelezen hebt.. misschien zwangerschapssymptoom bedacht ik me net.. toen ik zwanger was in september, en dat nog niet wist, was ik ook onbewust de meest onmogelijke dingen aan het schoonmaken.

We zullen zien.. mijn nod is niet zo heel ver weg meer!

X

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Spannend Slunaetje! Ik hoop echt voor jou dat het raak mag zijn dit keer! :) Ik zal even op mijn opruimwoede letten!;)

Verder alles goed dus met je duizeligheid das fijn!!

Ja het prikken ging goed, ik vond het eerst ook wel spannend maar het zal wennen als het vaker moet. Het moet meerdere dagen en dan ook twee tegelijk en daarna weer een ander, het is heel wat!....Je begint op dag 2/3 met eerste hormoon, dat doe je tot dag 5 a 6 en dan ga je weer een andere nemen daarna...ik vertel het nog allemaal!

Liefs!!

Deel Deze Pagina