Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Whaaa, ik kreeg geen melding van nieuw bericht, dus ik dacht waar zit ze nou :$ Maar je had allang gereageerd.. <zucht :D>

Maar mop, het kan nog steeds alle kanten op bij je hoor! Maar misschien ook wel goed om nu van het ergste uit te gaan.. anders teleurstelling zo groot misschien.

Ik voel op het moment niets, borsten wel iets gevoelig, maar niet meer die pijnlijke krampen die ik gisteren en dagen ervoor had.. ik vermoed stilte voor de storm...

Knuff

2. Delta

Delta Niet meer actief

haha gekske !! jaa ik had allang gereageerd.. ik dacht waar is slunae nou?! haha

hmm ik heb ook alleen beetje gevoelige borsten meer niet.. en af en toe als ik wat druk bezig ben (ben alles aan het poetsen haha) voel ik me wat misselijk, maar ja zal wel niks zijn.. indd ik ga van het ergste uit.. pff tis allemaal wat he?!
    wat ben jij allemaal aan t sjouwen?

knuff terug!

3. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Heeeyy Meiden!!!
    Hier weer ff een berichtje van mij :D
    Ik had gehoopt dat in ieder geval in van jullie zwanger zou zijn.. Maar zo te lezen nog niet.. :( Balen meiden!!!
    Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor gyn.onderzoek. Nou zie er van binnen goed uit :p haha! Moet nog 1 keer bloedprikken als ik ongi ben. Over 3 weken zijn alle uitslagen bekend (ook sperma ondrzoek :))
    En dan als het goed is, zijn we in maart aan de beurt voor pgd..
    Ik dacht eerst neeeee nxt jaar pas?! Maar eigenlijk is het al over een kleine 5 maanden, die eigenlijk ook zo voorbij zijn... Dus we wachten het even af!
    Nou ik ga ff proberen bij te lezen :D haha
    Fijne avond!!!! xxxxxx

4. Delta

Delta Niet meer actief

@ coco: haha helaas, nog niet zwanger van ons :(
    oeh spannend zeg.. indd 5 maanden zijn zooo voorbij!!
    ik wens je veel succes en mogen alle uitslagen goed zijn! wat is pgd als ik vragen mag?

5. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Het onderwerp heet anders nu :D:D:D:D
    Ik was al aan het zoeken.. Dacht dat ik door alle onderwerpen heen gekkie werd :p:p Hahahahaha

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen meiden!!

Het is vandaag 11-11-11 leuk he :D

Hoe gaat het hier ?

Coco27, wat lang geduld moet je nog opbrengen zeg! Moet je tot die tijd aan de pil ?? Hoop dat je uitslagen goed zijn!

Evaaa, lig je nog te slapen, ben benieuwd naar je temp! Wakker worden :p Sorry dat ik gisteren ineens weg was! Ik was ineens in de stress want ik moest naar fysio! Daarna was ik helemaaaaal op!

Naat76, hoe gaatie daar ? Heb je nog iets gemerkt van iets ?

Hier gaat het goed, wacht nog op menstruatie!

Liefs!

7. Delta

Delta Niet meer actief

Slunae!

jaaaa pff temp naar beneden! 36.8
    kut lichaam.. sorry hoor
    pfff hoeist mee jou? nou ik ben zoooo sjaggie en kan wel janken

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmmmm waarom daalt jouw temp zo vroeg ?? Je bent toch nog niet bij je nod.. snap er niks van. Kan dit geen innesteling zijn ?? Heb je krampjes of dingetjes of helemaal niets ?
    Snap dat je er chagrijnig van wordt ja.. :(

Mijn temp is ietsje pietsje hoger.. misschien komt menstruatie toch iets later ofzo dan ik dacht.. Heb nog steeds geen krampen meer, voelt wel als stilte voor de storm.. misschien toch nog een testje doen ofzo.. of vandaag nog even afwachten. X

9. Delta

Delta Niet meer actief

ja ik nou ik zit op CD 25 al he! vorige maand werd ik ook op dag 27 ongi..
    of nou ja dag 28, maar de dag dat je ongi word moet je eraf halen toch..

ik had gister ineens een steek in mn onder rug.. en had ook af en toe wat krampjes ja.. maar ja ik denk niet dat het innesteling is..

hm jou temp is indd wat omhoog gegaan.. ik ben benieuwd. t zou wel cool zijn! ik hoop het echt voor je slunae, zou mijn dag weer goed maken in ieder geval

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja klopt, de dag dat je ongi wordt telt mee bij de nieuwe cyclus (is cd1) dus die moet eraf, doe je goed hoor ;)

Waarom denk je dat het geen innesteling is? Omdat je temp zo gek doet ? Ik duim nog steeds voor je!!

Zou graag je dag weer goed maken! (lief van je!) Testje ligt nu te liggen.. vermoed dat hij wit blijft. Vind het zo stom want ik had echt een goed gevoel deze ronde..

Ik heb zin in de winter, ga straks even kijken of ik een sjaal en handschoenen kan scoren, wil van die lekkere dikke, maar geen wollen want die jeuken! Al die sjaals kriebelen zo tegenwoordig.. heb al snowboots, heb zin in wandelen in de sneeuw :D Jij ook ? :D

11. Delta

Delta Niet meer actief

heb je net een testje gedaan?? ohhh .. shit ik hoop echt niet dat ie wit blijft!! je maakt me dag toch wel goed he?! anders ga ik helemaal huilen..

ja ik weet niet wat ik op dit moment denk.. gewoon dat ik een lf van 11/12 dagen heb haha en dat mn temp gewoon omlaag gaat omdat mn buik leeg is! haha pff najah..

ohh heerlijk he! de sneeuw.. wel alleen als je vrij bent! maar dat hebben we niet voor het zeggen! ik heb nog leren uggs die waterdicht zijn.. heerlijk! moet nog wel een spray ervoor kopen haha..

aahh jij gaat dus lekker handschoenen enzo shoppen! nee echt wol is niet zo lekker nee..! hmm lekker wandelen in de sneeuw en daarna warme choco drinken!!!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Aargh, had ik maar geen testje gedaan! Ik zie liever wit, dan dat ik ze zie vliegen.. nu denk ik dus iets heeeeeel lichts te zien. Nu weet je nog niet of je kan huilen of blij zijn, en ik ook niet!

Uggs :p Haha. Vind dat zulke rare dingen :D

Ik ga dit weekend al aan de warme choco! Vanavond misschien na Sint Maarten lopen. Heb ook marshmellows in huis gehaald, yummie! ;) Moet er alleen op dit moment nog niet aan denken eigenlijk.. mn maag draait om haha.

13. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    FOTO slunae!!!!!

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik heb gister vk gebeld moest me geen zorgen maken kon een laag liggende placenta zijn, of door de ontlasting komen dat denk ik zelf want t was daarba..
    Dus ga me maar geen zorgen maken..

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    T zal wel niks zijn Essieee.. :(
    Goed dat het aan de VK hebt gevraagd, stelt ook weer gerust he. Hoe is het verder ? X

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm ik weet het even niet!

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
  18. Delta

Delta Niet meer actief

oooh slunae!! foto !! nu maak je me heeeeel nieuwsgierig!!! je krijgt niet zomaar een streepje lieverd!

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    HI dames!

@Essieee: meid goed nieuws! Ik dacht ook eigenlijk wel dat het wel oké zou zijn maar ik snap je zorgen!!!

@Evaa: balen voor je meid, maar wacht het nog even af!! Je bent er nog niet: geen bloed is moed ;) Enne, neem maar lekker wat chocola als troost!!! :D

@Coco: fijn jou weer s te lezen! Maart....ik vind het wel lang hoor!!! Sorry!! Maar je komt die tijd idd wel weer door........Relatief op een mensen leven is het niet lang ;)

@Slunae: nogmaals van mij: FOTO!!! Ik wil heel graag mee kunnen bepalen of jij een licht streepje hebt ;). Ik hoop het zo voor jou!!!

@hier: niets nieuws onder de zon. Heb vandaag medicatie opgehaald voor als ik over 1,5 week ongesteld word. Aardig pakket maar viel me nog mee!....Ben wel benieuwd hoor hoe dat zal gaan allemaal.....Verder lichamelijk voel ik niets nu. Zit natuurlijk 1,5 week voor NOD maar omdat ik de vorige keer zo vroeg al begon met voor spotten ga ik goed opletten. Dat zou dan over twee dagen van nu zijn als ik weer dat patroon zou hebben......Ik ben wel benieuwd, weet nu niet meer zo goed wat ik kan verwachten van mijn eigen lijf!...:( Maar goed ik hou jullie op de hoogte! X

20. Delta

Delta Niet meer actief

@ Naat: jeej, je pakket al opgehaald! hoop dat dat niet nodig zou zijn.. wanneer begin je echt met ivf? dit jaar nog? spannend..

haha ja erg balen, maar ik hoor ook veel dat het nog niks hoeft te betekenen.. ik wacht gewoon af! meer kunnen we niet doen
    oh enne ik heb helemaal geen zin in chocola! haha
    vanavond wel lekker frietjess eten hmm

Deel Deze Pagina