Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

nou heb een spw diploma.. kinderopvang.. alleen vind dat niet zo leuk meer.. wil iets met ouderen gaan doen.. helaas bezuinigen ze op activiteiten begeleiding.. heb hiervoor anderhalf jaar in de thuiszorg gewerkt, was wel leuk.. ach komt goed :)

en die hoofdpijn is nieuw voor me! had ik alleen toen ik aan de pil was in mn stopweek, na stoppen van de pil nergens last meer van gehad, tot nu... zal wel toeval zijn.

jaaa jij morgen 5 jaar lid precies! wauw

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen meiden!

Naat76 gefeliciteerd met 5 jaar lid zijn! Hihi.

Mamaloes leuk dat je ook even kwam schrijven weer! En thnx voor het meekijken! Fijn dat je ondanks de moeheid en de pijn toch weer kan ontspannen! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend? Ben wel erg benieuwd welke naam er bij jou naar boven komt nog!

Evaaa hoe gaat het daar ?

Hier gaat het OK, maar mijn temp is weer gedaald :( Kreeg gisteren ook scherpe steken en daarna veel menstruatiekrampen. Ben bang dat het er vandaag toch aankomt..Als het gaat doorzetten voel ik altijd zo'n blaasontsteking achtige pijn bij ingang, en dat heb ik op dit moment ook.. toch jammer..

Liefs

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Slunae! Wat jammer!!! Ik had goede hoop eigenlijk!!..:(
    Sterkte!

Hier alles wel oké.

Xxx

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Had ik ook, al die 2 weken eigenlijk, en ook na dat lichte streepje van gisteren.. maar ja. Ga er gewoon weer voor in een nieuwe ronde! Thnx!

Duim nu voor jou en Evaaa!

Liefs X

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ben gaan bloeden meiden... zal zo m'n banner aanpassen.

Liefs

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Jammer zeg!! Zat er wel aan te komen maar blijft balen!!

Hou je taai!!!!!

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh wat jammer nou Slunae!

8. Delta

Delta Niet meer actief

@ slunae: pffff nee he :( ik had zo een goede hoop voor jou..

mijn temp was vannochtend weer 36.8 denk dat ik ook ongi word.... een deze dagen

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Tis niet anders helaas!

JeetjeB nog bedankt voor je reacties, zag nu pas dat ook jij had meegekeken!!

Evaaa, balen van je temp, ik hou toch nog goede hoop voor je hoor!!

Naat76
    thnx.

X

10. Delta

Delta Niet meer actief

nou ik ben ook wat bloed verloren.. in de douche.. ik ging meteen checken met mn vingers; ja hoor helder rood bloed.. game over

11. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Slunae en eva, balen van de menstruatie!!
    Sterkte met deze teleurstelling!

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Jammer Evaa!! Wat een sheize maand zo...ik denk zelf ook dat ik niet zwanger ben hoor ook al heb ik nog geen aanwijzingen. Het voelt gewoon niet zo...! Sterkte!

13. Delta

Delta Niet meer actief

thnx essie en naat!

pff frustrerend he naat! indd echt zooo super K*t!
    kan wel janken.. ik heb zo het gevoel dat het nooooit gaat lukken! vreselijk...

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Aahh :( Had gisteren niet door dat je temp wel héél laag was geworden. Dus het is nu doorgezet bij je :( Wel iets vroeger dan verwacht he? Sterkte meis en een dikke knuffel! Het komt echt wel goed uiteindelijk hoor!

15. Delta

Delta Niet meer actief

ja wel sneller dan verwacht!! zou het door de tarwekiem of maansteen komen?? ohh ik weet het niet meer.. iedereen zegt dat ik gister ook niet mee mag tellen als ongi dag, terwijl ik rond 5 uur bloed verloor, niet veel maar wel rood...!

en ik had mn ei een dag eerder, dus alsnog zou mn lf 10/11 zijn maar maak me echt zorgen gewoon. ik stop met de tarwekiem, maar weet niet of ik mn maansteen de deur uit moet doen ook.. pff...
    ik zie t soms echt zo somber in, terwijl iedereen zwanger word..
    thnx voor de kuffel, ook een hele dikke voor jou! want jij zit er nog langer op te wachten dan ik :x

16. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Meiden, balen van jullie ongi! :( Maar geef de moed niet op!!! Het komt echt wel goed! Een collega van me was ook 2 jaar bezig, 4 miskramen en is nu GELUKKIG al 13 weken zwanger!!! Dus geef de moed niet op!!!! Liefssss!!!

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Tarwekiemolie heb ik nooit mee geëxperimenteerd, dus daar durf ik niets over te zeggen.. maansteen kan wel invloed hebben, maar naar mijn ervaring juist positief. De maan zelf heeft mij wel geholpen toen ik veel te korte cyclussen had, sliep toen met de gordijnen op een kier ;) Doe je hem wel regelmatig helemaal ontladen en weer opladen ? Heb je een losse steen of aan een sieraad ?

En de dag dat je ongi doorbreekt kan je gewoon meetellen als dag 1 hoor..

Hoe gaat het nu ?X

18. Delta

Delta Niet meer actief

oke ! jaa ik heb de steen elke week met water gereinigd.. tien minuten in een glas stromend water..
    en heb zelfs met hematiet en bergrkristal ontladen en opgeladen..
    en ik heb een steen met hanger die ik aan een veiligheidsspeld had aan mn onderbroek..

en tarwekiem tja.. ze zeggen dat dat goed is voor de doorbloeding van je baarmoederslijmvlies.... ik wil die weer gaan slikken na ei denk ik.. pff haha.. en ik slik foliumzuur van kruidvat merk, die is goed toch?

verder gaat het echt kut.. voel me zooo pffff :( met jou?

X

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oke! Denk dat die maansteen geen verkeerde invloed kan hebben dan ofzo hoor. Je LF is ook opzich nog wel lang genoeg, ik heb hier ook ergens cyclus van 25 tussen staan, en ik had een keer een LF van 6 dagen toen ik griep had, kan zomaar eens gebeuren.

Tarwekiem zou ik zelf wel iets voorzichtiger mee zijn, maar dat is meer omdat ik het zelf nooit geprobeerd heb, en niet weet wat het kan veranderen in je natuurlijke cyclus. (zal er eens over gaan lezen!)

Foliumzuur van de Kruidvat zal wel goed zijn hoor. Ik heb nu van de Etos, maar ook binnenkort die van de Kruidvat proberen, want ik wordt volgens mij van Etos een beetje dizzy ;)

Kl*te he om je zo te voelen :( Ik had een paar rot-dagen, maar ben nu weer wat rustiger gelukkig. Dikke knuffel voor jou, en komt goed hoor!

20. Delta

Delta Niet meer actief

nou die maansteen kan wel je cyclus en hormoonhuishouding reguleren.. en ik heb geen griep gehad of ziek geweest.. zal ik die tarwekiem na ei ook maar niet meer nemen dan? had je trouwens pb gestuurd! :) ik ga deze ronde eens zonder maansteentje proberen..
    haha oh word je die van de etos beetje dizzy?! das niet goed!

ja je kan eens kijken naar de tarwekiem...

gelukkig gaat het nu met jou ook wat beter...! we zitten nu beide op CD 2 ! haha wat grappig.. ben benieuwd meid, wat deze ronde ons gaat brengen...

een hele dikke knuffel terug! en alles komt wel goed indd... ooit.. al geloof ik t nu niet.

Deel Deze Pagina