ik zie t indd! hmm naja het is afwachten.. ohh haha heb ik je verward met naat en ongi! ik heb vandaag wel nog rood bloed.. hmm nou ja.. ik weet niet of dat nou door mn maansteen of toch door tarwekiem olie komt. en heb net een verloskundige hier op zp gesproken en die vertelde me dat ze niks wist van kwaliteit ei en tarwekiem.. maar ook niet dat het is bewezen dat het wel effect heeft. ik stop er dus maar mee. maar heb net wel gehoord van iemand die sinds haar maansteen ineens ook 4 dagen vroeger ongi is geworden! dat is wel raar dan toch? wat grappig dat jou temp ook 36.9 was ! haha met mij haat het nu wel oke... ben moe en nog hoofdpijn pff t gaat niet weg hoeist mee jou?
oh enne naat: ik ben aan het bakkers brood gegaan haha is trouwens ook niet duurder dan brood ui super markt.. fijn volkoren (heel brood) 1.70
Dus je hebt nu meer bloed dan normaal als ik je goed begrijp ? Misschien lijkt het maar zo, dat het minder heftig was en daarom iets langer duurt. Je verliest als het goed is elke maand rond evenveel bloed. Rond de 50 milliliter dacht ik. Jammer dat ze niets wist. Ik heb er zelf ook niets over kunnen vinden op google.. weet niet wie dat gezegd heeft van de eicelkwaliteit of waar je dat gelezen had ? Maar er zit wel veel oestrogeen in tarwekiem, maar ik denk dat als je het niet gebruikt dat je lichaam zelf wel in balans is, aangezien je cyclussen gewoon mooi zijn, en je nu je eisprong hebt ontdekt. Dat iemand 4 dagen vroeger ongi is geworden kan ook toeval zijn, maar had zij een te lange cyclus normaal gesproken? Of was die nu 4 dagen te kort ? Moe en hoofdpijn, minder.. hoop dat het snel zakt! Misschien ff lekker wandelen ofzo, hier schijnt het zonnetje Hier gaat het goed, wel rot geslapen, werd steeds wakker door nachtmerries weer. Ga zo weer even rommelen in huis. Liefs x
Oh hier kost het 2,10 bij de bakker! Maar wel lekkerder dat brood, pff! Alleen zo jammer dat ik een marathon moet fietsen om bij een bakker te komen, maar ja
haha echt! dat scheelt nogal.. bij de Bas zit bakker klootwijk, en ik haal bij de Bas altijd mn boodschappen, 5 min van mij vandaan dus dat is makkelijk
Go Evaa, Go Evaa, Go Evaa! Goed van je joh! Echt, los van of je zwanger bent of niet, het is gewoon veel beter en gezonder dan brood van de Super. Wat een troep zit daarin dat merk je ook vooral doordat het heeeel lang goed blijft, dat is niet normaal, na 2 dagen is brood gewoon droger al maar dat brood uit de Super niet hoor, dat blijft vers door al die toevoegingen. En wij hebben een bakker die echt niet duur is en super lekker brood heeft dus dat is nog meer stimulans! Moet zeggen dat er ook bakkers zijn die echt veel geld vragen maar dat moet je gewoon even uitzoeken. Ja voor 1 Euro in de Super kun je wel brood vinden maar je moet je wel afvragen waarom het maar 1 Euro kost dan... Maar Evaa, super dus!!! xxx PS bedoelde jij niet naar mij toe of ik al spotting had omdat ik schreef dat ik de vorige keer op deze dag (vandaag!) begon al met spotting!???? xx
Heb trouwens weer wel rechts op mijn borst last van die ene plek.... maar alleen als je er op drukt (dan moet je er niet op drukken hahahahaha)
he bah nachtmerries? heb je daar vaker last van?? hier is het trouwens grijs buiten! bah.. ja ga strak wel even naar buiten toe.. ja ik heb nu wat meer bloed lijkt wel?! ik weet het niet.. misschien toch tarwekiem? omdat het de door bloeding stimuleert. maar ik neem het nu niet meer.. even kijken wat het doet zonder.. en dat meisje was ook 4 dagen eerder ongi geworden dan normaal.. kan toeval zijn.. ik weet het gewoon niet meer of ik mn maansteentje moet houden haha, moeilijk hoor, keuzes maken wat ga jij vandaag nog doen?
PS voel me deze keer wederom absoluut niet zwanger: heb nul klachten die er op wijzen.....en het voelt weer niet zo.....Jammer!.....Ik wacht weer af........Als ik vandaag of morgen of iets later spotting krijg, weet ik weer genoeg.....
hihi uhm jaaa ik wilde weten of jij al spotting had vandaag! of tekenen ervan?? ben zo benieuwd.. hoop dat t raak is bij je !! je had al wel last van je ene borst? verder nog last ergens van?? nou inderdaad, sommige broden bij de supermarkt zijn na een dag al droog, maar vooral witbrood daar blijft laaaang vers!! haha dat bakkersbrood was gister middag nog warm en voelt nu ook nog vers aan! smaakt goed moet ik zeggen.. je ruikt het ook, het ruikt echt naar brood als ik de kast open doe, dat rook ik nooit bij brood uit de supermarkt.. dusss voortaan bij mij bakkersbrood haha
@ Naat: die twijfel heb ik dus ook!!! om mn maansteen af te doen... slik jij verder nog dingen buiten foliumzuur?
Ja van Orthica Prenafem dat is voor voor en tijdens zwangerschap. Daar zit ook al genoeg foliumzuur in
Ja heb vaker nachtmerries, zwaaaaar irritant! Hahah make up your mind girl Meer wandelen stimuleert ook je doorbloeding Anders even je maansteentje vasthouden, je ogen dicht doen en voelen hoe je steentje voelt. Dan krijg je vast wel een antwoord of je hem om moet houden of niet Wat als je nu geen tarwekiem doet, en ook geen maansteentje, maar tóch weer een kortere cyclus hebt... waar denk je dan dat het door komt ? Ik ga straks even opruimen, boodschapjes doen.. en misschien komt m'n broer nog even langs maar dat is nog niet zeker. X
Vind het vreemd die spotting van jou! Even afwachten of het nu weer zo vroeg komt, of dat het nu later komt, of helemaal niet komt! Wat een spanning he.. X
Nou wat een gekkigheid toch weer! Natuurlijk niet af doen dat maansteentje! Hoelang draag je hem nu ??