Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

hihi, ik zou volgens mij precies hetzelfde doen!!

Heb het scherm onder de lamp gehouden, maar nee..ik mis 3d ;)

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Hee balen he dat het zo onzeker is allemaal!
    Ik had steeds een cyclus van rond de 27-28 dagen maar de afgelopen 2 maanden ben ik zo bezig geweest met het zwanger worden dat mijn cyclus ineens rare sprongen ging maken. Volgens de huisarts kan je cyclus verschuiven door stress of doordat je teveel bezig bent met zwanger worden. Beetje jammer maar ik geloof er ook wel in.
    Hopelijk heb je morgen alsnog een super positieve test in je handen!

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Owja.. dat heet gewoon 3D .. zit ik net helemaal uit te leggen hoe 3D werkt, had ik ook gewoon 3D kunnen zeggen .. pfff ***doet emoticon met rollende ogen***

Hmm dus nu zie ik ook al indrooglijntjes vliegen..

4. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

ach meid, het is ook allemaal zo verwarrend en veel wat er door je hoofd gaat.... niet zo gek dat je ze ziet vliegen en niet meer op woorden komt!

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jah inderdaad, ik moet nu maar eens rustig doen en effe wat eerder gaan slapen :) des te eerder is het ook morgen.. en dan misschien eindelijk die onzekerheid weg.

Wens je een fijne avond en slaap lekker straks! Tot snel X

6. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Ja, probeer lekker vroeg te gaan slapen! Ik ga zo m'n mandje in, heb morgen een thuis-dag, maar zal wel weer druk worden met m'n arme zieke schatje.

Slaap lekker! Liefs!

7. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Ik heh nu zelfs pijn bij het lopen.... Pfffff!!!! Het doet zo pijn m'n onderbuik doet echt pijnnn :(
    Had zo'n trek in shoarma.. Maar nu misselijk :(
    Ga nu ook slapen! Slaap lekker en tot morgen!

8. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hoi dames,

Zo ik ben weer terug...Heerlijk gegeten bij mijn vrienden, eigen gemaakte pizza:)! Ik had niet heel erg last van mijn misselijkheid, maar ik kon dan ook mooi rustig blijven zitten. Op een bepaald moment vloog de warmte en de misselijkheid mij wel even aan, maar toen maar weer snel wat gegeten en toen was het weer wat beter. Voel mij nu wel weer wat lichtelijk misselijk..
    Verder raar gevoel in mijn tepels (anders als anders, maar weet niet hoe ik het moet beschrijven)...

Ik zal nu de rest van de berichten lezen en beantwoorden!!

Liefs

9. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Vrouwen...niks van te snappen soms;)! Chocola is heerlijk! Ik heb een lekker straticiatella-toetje gehad:)!

10. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Dat is echt balen Slunae dat je weer negatief hebt getest:(...Beter om even niet meer te testen...En als je dan over een paar dagen nog niet ongesteld bent, kun je er misschien wel weer even een test tegen aan gooien!! Dikke knuffel

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hahahaha jaa Dexter, die is errug leuk! Maar als je er mee onder een lamp moet gaan staan is ie echt wel negatief helaas.....:( Jammer hoor! Maar, als je niet ongesteld wordt, kan het nog steeds zo zijn dat je zwanger bent natuurlijk! En dat het nog niet uitgelezen kan worden.

Hier begint het volgens mij nu door te zetten maar nog steeds niet volledig! Het hangt er maar tegen aan, verschrikkelijk irritant want ik heb nu echt buikpijn en had krampen dus het barst vanavond/vannacht dan los maar ik wacht maar en loop maar met een maandverband waar niets in zit de hele dag :x Pffff...!

Laat de rode zee nu maar komen ;) Ik weet al dat ie moet komen dus huppetee, geen getreuzel nu denk ik dan!....

12. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Pijn bij het lopen?? Dat is raar zeg:(..Zo erg last van menstruatiekrampen?? Je gaf gister ook al aan dat je er veel last van had, maar nu heb je nog meer pijn dus? Wat zou dat toch zijn:(..
    Maar ook misselijk dus....pfff....vervelend!! Wat doet je lichaam dan toch raar met je he?!
    Slaap lekker en tot morgen! Liefs

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Chocola: heb je zin in als je zwanger bent vaak en ook als je ongesteld moet worden. WEER zo'n signaal waar je niets aan hebt! Hihihii. :D;)

Vrouwen zijn ook wel hetzelfde allemaal in bepaalde dingen. Ik heb net een zakje chips (zo een kleintje wel hoor) weg zitten werken binnen 2 minuten, ik had er zo'n zin in!! Hmmm was ook heerlijk. Knap ik weer van op; troostvoedsel en lekker! ;)

14. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Slunae, ik hoop echt voor je dat je ondanks de negatieve testen wel zwanger bent! Wat is je gevoel nu dan? Heb je wel echt het gevoel dat je menstruatie er aan komt? Slaap lekker en tot morgen! X

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    He Sanne! Hoest met jou!? Voel je je nou echt zwanger eigenlijk? Gewoon hartsgevoel vraag dus niet afgaand op de symptomen!!????

16. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Heel begrijpelijk..Als je dan toch zeker weet dat het komt, dan moet het ook gewoon maar gelijk komen! Zo frustrerend dat het dan ook nog eens niet opschiet:x...Dan kun je op naar de nieuwe ronde!! Slaap lekker straks. Dikke knuffel

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik ben bij jou Sanne nog meer benieuwd omdat jouw signalen die je opschrijft zo zwanger klinken! Ben daarom erg benieuwd of het ook zo is!.....

18. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ik heb wel het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn! Maar durf het echt niet te verwachten (wel te hopen, maar ook niet teveel)...

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Oh wat zou dat gaaf zijn! :) Het klinkt bij jou ook zo alsof het zo is.

Hoop het echt!!!!!!! Slaap lekker voor zo!

x

20. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ik ben zelf ook wel heel erg benieuwd, maar ga echt wachten tot zondag met testen (voor hetzelfde geldt houdt mijn lichaam mij echt heel erg voor de gek!)..Als ik morgen menstruatiekrampen krijg, dan kan ik er eigenlijk wel vanuit gaan dat ik vrijdag ongi ga worden..Dus morgen eerst maar even afwachten en kijken hoe de ''symptomen'' zich wel of niet voortzetten....

Deel Deze Pagina