Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Begrijp ik ja, je weet maar nooit hoe lang of kort het kan duren, dus dan maar gewoon open staan ervoor :)

2. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

precies!

Nou, ik ga weer even volledige aandacht aan m´n dochter schenken. als zij tussen de middag gaat slapen, en ik nog tijd over heb na m´n poetswerk (oh my god..wat een achterstallig onderhoud) kom ik weer even kletsen!

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha, doe rustig aan en tot later ! Liefs

4. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Kon het toch niet laten... heb een weekend vol etentjes en borrels voor de deur staan..en bedacht me dat het makkelijker zou zijn nee te zeggen tegen de overheerlijke wijntjes als ik een positieve test in handen had.. Dus ik heb getest en .....(natuurlijk) negatief..
    Tsja, ik ben ook wel erg vroeg..het was het proberen waard 5 dgn voor NOD met Kruidvat.
    Ik ga het nu echt proberen los te laten! Dit voelt als gekkenwerk!

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Aargh! Ik weet precies wat je voelt! Toch zou ik even die overheerlijke wijntjes laten staan hoor, je kan altijd nog positief gaan testen! Het beroerde is alleen dat je er op dit moment niets mee opgeschoten bent he.. Knuff!

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik had net afscheiding, lichtroze :( Ik heb dat nooit gezien.. lichaam speelt echt spelletjes met mij he ? Ik ben altijd direct knalongesteld, met mega helder bloed.. nooit eerst roze..

<zucht>

Menstruatie komt eraan dus.

7. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

potverdikkie, gek lijf! Knuffel terug!

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik ben in juni weer gestopt met anticonceptie, en per oktober weer serieus bezig. Nu ligt het bij mij ff wat moeilijker, gezien ik -ik zal niet in detail terden- nog wat lichamelijke klachten heb sinds mijn bevalling. Ik heb hierdoor niet erg vaak zin, omdat het gewoonweg pijnlijk is. We hebben dus afgesproken alle tijd te nemen, in beginsel de houding van 'als het komt, komt het', en we proberen het in elk geval rondom m'n eisprong wel te doen.
    Nu merk ik deze maand dus voor het eerst dat mijn lichaam signalen afgeeft, en dat heb ik alleen eerder gehad toe ik zwanger was..
    En ja, hoe nuchter ik er vanaf juni instond, zo gaan de emoties nu met me aan de haal! De wens voor een broertje of zusje voor onze dochter is groot.[/QUOTE]

He Mamaloes, ik snap het, wat vervelend dat het dan zo gaat, maar misschien ben je wel echt zwanger!? Spannend!!!!

Hoe oud is je dochter dan?

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Sorry de quote gin ging niet goed, vanaf He Mamaloes is van mij! x

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Slunae! Wat raar!!! Hetzelfde wat ik had! Ik zit nu ook echt te wachten, hij komt echt zo, ik voel het ook dat ie eraan komt. Ik ben ook zo on the edge en chaggie dus ik WEET gewoon dat ie eraan komt maar ik ga dit wel bespreken want het duurt echt te lang, 2 dagen niet doorzetten schijnt niet goed te zijn hormonaal ofzo. Ik heb dit al eens eerder besproken. Is het nu doorgezet al bij jou?.......

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    He Mamaloes, ja het is wel vroeg hoor 5 dgn voor NOD!.....Geef het nog even tijd!!! En neem 1 wijntje, dat valt niet op en dat zal echt geen lange termijn schade geven!....

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Bespreken met de huisarts ? Wat zei hij toen je dat al besproken had dan ?

Het is nog niet doorgezet nee.. voel mn buik weer gloeien en die irritante borsten waren vanmorgen weer slap en nu weer steviger :x Ik was gisterenavond chagrijnig maar nu eigenlijk niet. Toen ik wakker werd dacht ik dat ik al ongi was geworden (word dat meestal in de ochtend) maar er was niets, daarna lichtroze zoals bij jou denk ik ja ?? Het was bij afvegen.. doorzichtig slijm met een klodder (sorry) wit-lichtroze..had jij dat ook zo ? Sjonge jonge jonge <zucht> Het is nog niet doorgezet. Voelt wel alsof het elk moment komt. Ben ook erg moe.

X

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Maar Naat76 misschien komt dat door je luteale fase ?? Op welke dag heb jij je piek gevonden deze maand ?

14. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Mijn dochter is bijna 21 maanden. Wat gaat de tijd snel...

15. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Ja, precies.. m'n kans is nog niet verkeken. Ik merk wel dat de test me heeft geholpen wat te relativeren. Ik ga gewoon overal met de auto heen, en inderdaad gewoon bij 1 wijntje laten, dat kan ook geen kwaad!

16. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

ach meiden, wat een verwarring!
    Als het echt slijm is, zou je zeggen dat het niet een startende menstruatie is......

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Echt ? Bij een menstruatie komt toch ook slijm ? Het was echt slijm want dat heb ik nog gechecked. Maar hoe hoort je afscheiding normaal te zijn voor de menstruatie dan ?

Heb nu wel buikpijn zeg.. helemaal onderaan in het midden, en binnenin denk dat het zometeen echt doorzet.

Ik neem ff een warme douche.

18. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Tsja, daar vraag je me wat.. ik heb in elk geval nooit slijm met een roze sliert gehad voordat ik ongesteld werd....
    Maarja, geen mens is hetzelfde natuurlijk...

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nou het was eigenlijk meer de kleur van die klodder slijm die roze was, maar niet alles op m'n toiletpapier was roze, de rest was gewoon doorzichtig.

Nu gaat het hier in buikje krampjes geven dus ik ga nu echt onder de douche, ben er misselijk van. Ken je dat ? Dat je aanstalten wilt maken en toch aan de pc blijft plakken :p hehehe

20. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    M'n collega's vinden m'n gezicht er anders uitzien....

Deel Deze Pagina