Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Volgens mij positieve test op de 18e feb dus dag 16 of 17 vermoed ik....

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ok.. en die maand ervoor .. ? Hou je dat eigenlijk bij ?

Is het nu al doorgezet bij je ? Of heb je weer normale afscheiding nu ?

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wat vinden ze anders dan ? :p

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Heb ff gekeken: luteale fase was vorige maand 13 dagen schat ik in en de maand daarvoor nog geen testen gedaan en toen was het denk ik 9 dagen maar dat is een vermoeden........Maar als het deze maand ook 13 dagen zou zijn zou ik vandaag ongesteld moeten worden neem ik aan. Heb ook hoofdpijn beetje dus ik verwacht het echt vandaag....! Wat denk jij dan!?

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nee het is nog niet doorgezet!.....heel soms heel piep klein beetje bloed maar echt minimaal en nu weer niets. Wel rommelt het en mijn hoofd doet beetje pijn dus vermoed dat het eraan komt. Ik ben ook echt super GEIRRITEERD dus het kan niet anders. Ik voel me om het minste of geringste :x boos! Hormonen he!?

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nou ik hou het pas 2 maanden bij sinds die testen en daarvoor is het een inschatting en hield ik t ook niet bij omdat ik op die app afging :( maar wat dus niet klopte! Nu weet ik het dus! Maar de LF wisselt dus wel....

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ow grrr.. misschien stress dat je het een beetje tegenhoudt ofzo ? Irritant dat het niet doorzet he..

Ik ben supervrolijk en actief vandaag.. maar dat ben ik altijd als ik ongi moet worden volgens mij ;) Ik was gisterenavond wel errug.. een vriend kwam met een taart aanzetten zodat ik me wat beter ging voelen, en ik krijsde dat ik geen slagroom lust en of die andere keer wil langskomen! :):):) Errug! Heb em net gebeld om nu alsnog dat taartje te gaan eten, dus ga het nu ff goedmaken met em :p

Tot straksjes en knuff voor jou!!

8. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Vervelend meiden.. Al die onzekerheid! En vervelend Naat.. Dat het dan niet doorzet.. Miss toch zwanger?
    Bij mij vinden ze m'n wangen wat dikker en een andere kleur hebben.. Hmmmmm... Xx

9. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hee meiden!

Wat is er weer veek gekletst..Nu even geen tijd om alles bij te lezen! Druk druk op het werk..wel goed om de gedachten te verzetten:D! Maar wel weer last van misselijkheid vandaag. Rond half 11 een broodje gegeten: misselijk daarna. Net twee dextro energy tabletjes gehad: misselijk! Verder pijnlijke zijkanten van mijn borsten (vooral mijn rechterborst). Wel een irritant gevoel aan de linkerkant van mijn onderbuik (uitstralend naar mijn lies). Voelt anders dan voor mijn ongi. Dan voelt mij hele onderbuik zwaar aan. Pff...ben zo benieuwd of ik morgen, zaterdag of zondag ongi word. Ik hoop het niet!!!

Il ga vanavond als ik thuis ben van mijn werk alles bij lezen en reageren!!

Knuffel!

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wat is t stil! Heb net weer getest (alleen omdat mijn vriend het wilde hoor want ik bleef erbij dat ik echt niet zwanger was) omdat t nog steeds niet wil doorzetten mijn ongesteld. Maar was uiteraard weer Negatief! Heb ook zo hoofdpijn omdat ik verkouden aan t worden ben naast mn gehoest en dat heb ik ook op nod altijd dusnzal mix zijn maar ii raak wel in de war v mijn lichaam hoor!

Al dik twee dagen gerommel en af en toe bloed verlies en dan weer niets ik zal wel weer een langere cyclus hebben ofzo....? ik snap mn eigen lijf niet meer maar ik word er wel zo langzamerhand helemaal gestoord van!!! :x

Slunae hoest bij jou en je roze verlies? Al meer gekomen?
    Coco, had jij nu al nod?
    Sanne, onze hoop is op jou gevestigd om een zwangerschap in dit groepje te krijgen nog deze maand! ;)
    Mamaloes op jou ook hoor Ben benieuwd!

Doegie, tot snel leessens!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Frustrerend he ? Ik ging net winkelen dus ik had voor de zekerheid vast een tampon ingebracht, haalde hem net weer los en wat zag ik ? witte met roze slijmdraden (heel dik slijm) maar geen helder bloed nog, maar het zal nu toch echt gaan doorzetten lijkt me!

Mijn lichaam doet ook raar deze keer Naat 76. Heb echt altijd meteen helder en veel. Ik zet mijn banner pas op dag 1 als het echt doorgebroken is, want dit lijkt nog nergens op.

Balen dat je test negatief was, maar daar had je nu zelf ook al op gerekend.. We gaan gewoon samen een nieuwe ronde tegemoet en deze keer met meer geluk!

Sanne Coco en Mamaloes, het is aan jullie om goed nieuws te brengen straks!

X

12. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik ben weer thuis. Ik heb alles even wat bijgelezen:)..Wat is er al weer veel besproken vandaag!

Naat76 en Slunae wat vervelend en raar dat jullie menstruatie niet doorzet:(..Als je dan toch ongesteld moet worden, dan ook maar meteen goed, maar nee hoor het lichaam doet raar:x! Misschien is er nog een hele kleine kans (ondanks de negatieve testen) dat jullie toch zwanger zijn?:(..

Hier nu ook enorme pijnscheuten de hele tijd door mijn rechterborst...Ik krijg nu wel steeds meer moeite met het niet testen!! Maar ik moet echt even volhouden van mijzelf. Sowieso morgen even afwachten...Morgen wel lekker vrij van mijn werk:)!

Coco27 en Mamaloes hoe gaat het met jullie??

XXX

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hi Sanne!

We kletsen wat af hier he ;)

Ik denk dat er niet een kleine kans is eigenlijk dat het alsnog zo is.. 3 negatieve testjes van gisteren de dagen ervoor hadden eigenlijk al genoeg moeten zeggen. Sja, of Naat76 en ik hebben een zeldzaam iets als een soort bloeding rond de menstruatie ofzo..door een late innesteling of weet ik et.. maar nee.. ik ga mezelf nu niet meer gekmaken iig .... ik ga gewoon weer op naar de volgende ronde!

Hoe is het eigenlijk met je misselijkheid nu ?

X

14. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Inderdaad niet jezelf weer gek gaan maken, maar denken: we gaan voor de volgende ronde!

Vandaag steeds vlagen van misselijkheid na wat te hebben gegeten..Net het warm eten op en heb het nu vooral echt heel erg warm en licht misselijk! Zal zo weer even naar de sportschool..Ben benieuwd hoe het sporten gaat. Ik hoop niet dat het weer zo moeizaam gaat (behalve als het voor iets heel leuks is, dan is het niet erg:))....

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hihihi spannend hoor! Jouw NOD is al heeel dichtbij ;)
    Sportze straks en tot later ! X

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nou zou ik toch zweren dat ik eindelijk ongi werd aangezien ik weer nattigheid voelde, heb ik weer gewone witachtige/doorzichtige afscheiding... GRrrRrr

Nja wel weer wat geleerd over mezelf, want ik wist niet dat ik ook eerst roze spul verloor!

Het zal vanavond of vannacht wel doorbreken dan.

Hoe is het met de rest ? Jullie zijn zo stil ;)

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja hai! Ik ben de hele middag al mijn hoofdpijn aan het wijten aan de NOD dag maar ik ben ook verkoudener en verkoudener aan het raken en niezen en loopneus en hoesten en voel me gewoon niet lekker! Zou gaan sporten maar dat gaat hem niet worden hoor. Vind t erg jammer maar ik vind met hoofdpijn sporten niet echt ideaal.....

Bij mij nog steeds niet doorgezet wel weer net lichtroze bloedverlies na persen want vanzelf kwam het niet bij afvegen maar idd als je grote boodschap moet doen en meer druk moet zetten zeg maar :) komt het wel mee....Maar ik voelde me net ook zo nattig van onder, dus ik naar de wc gegaan en toen was er dus ook niks! Net als bij Slunae! Ik heb geen dik slijm of slierten, bij mij is het juist heel dun. Zouden we er toch te veel mee bezig zijn denken jullie?.....;) En dat we het zelf beïnvloeden ofzo? Het is nu dat ik zo'n hoofdpijn heb en dat ik daarom extra weet dat het zal beginnen....

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Fijn te lezen dat het bij jou allemaal goed gaat Sanne (nou ja goed, misselijk maar dat is hier goed toch?;)) Hier alles oke, zie voorlaatste berichtje van mijn kant. Knap dat je nog steeds niet test! Hopelijk wordt je beloond!:D Die hele kleine kans dat we toch zwanger zijn bestaat wel las ik ergens op dit forum en elders op internet natuurlijk maar ik voel me gewoon niet zwanger dus daarom weet ik dat het niet zo is en twee testen later die allebei negatief zijn wil ik me zelf ook niet voorliegen of hopen op iets wat gewoon niet is. Want het is echt niet zo, daar blijf ik bij.....Jammer he, maar wat Slunae ook zegt: op naar de volgende ronde! Moeten we daarvoor nog een nieuw topic openen of gewoon op deze doorgaan trouwens :(

x

19. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Hey meiden!
    Ben nu net thuis.. Dus ben weer bijgelezen :)
    Wat vervelend Naat & Slunae.. Al dag slijmverlies en dan ook nog roze! Hoop dan maar dat voor jullie ongi doorzet dan weten jullie igg waar jullie aan toe zijn!!
    Hoest met Sanne & Mamaloes?
    Hier ook nog geen ongi. Moet het morgen worden, buik nog wel erg opgezet! En hoeveel pijn ik gisteravond had, heb nu ik alleen maar krampjes. Voel me heeeeeeeeeeeeel erg moe!!!!! Ben kapot!! Heb dat eigenlijk nooit... Voor de rest voel ik me erg opgeblazen.. :(
    Ik hoop zooo op positieve test zondag!
    xxxxxx

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haii meis! He vervelend zeg! Een verkoudheid en dan ook nog ongi die loopt te sukkelen!! Heb je nog helemaal geen helder rood bloed gezien ? Ook geen druppel ?

Zitten we onszelf zo gek te maken dat we het bij onszelf tegenhouden dat het doorzet ofzo ? We willen gewoon niet loslaten ofzo he.. Denk dat het daardoor komt.. heb ook wel een paar dingetjes gelezen idd.. maar ik wil mezelf dat ook niet aandoen om daarin te geloven. Ik geloof gewoon in mijn volgende ronde hihi ;)

Ik heb geen idee waar we verder moeten kletsen eigenlijk.. er zijn van die wachtbankjes enzo, maar ik word daar een beetje kukeluurs van omdat er zoveel meiden zitten. Dan moet je echt 7 pagina's terugscrollen voordat je de berichten terugvindt van de meiden waarmee je in gesprek was.

We kunnen misschien een topic openen voor gewoon te kletsen, maar ik weet niet waar of dat moet enzo. :(

Heb jij nog menstruatiekrampen Naat76 ? Ik voel helemaal niets meer. X

Deel Deze Pagina