Haii Coco, Voel je ook nog iets bijzonders aan je borsten ? Of helemaal niets ? Die krampen, heb je die normaal ook voor je menstruatie? Ik hoop het ook voor je, spannend zeg! Dus morgen je NOD, en dan test je pas op zondag ? .. Kan je dat wel volhouden.. X
Hi Slunae Nee nul krampjes (nog) maar 1 keer helderrood gehad dat was gisteren avond verder licht roze alleen en 1x oud bloed maar nu hele tijd licht licht licht! Gek he? Voel me ook bagger bijkomend mar dat past bij nod dagen voor mij dak ziek word omdat de weerstand daalt door nod! Jij nog rood knal gehad? X
Oke gisterenavond helderrood ? Dat was me even ontschoten dan denk ik.. dat maakt het eigenlijk nog vager .. alsof je gewoon even mini-ongi was, en nu gewoon weer bijna niets meer Had je dat al eerder meegemaakt ? Ik ga nu effe plasje plegen, dus dan kijk ik ff of ik al helder rood heb. Wat zitten we toch te mutsen zeg! X
Hey meiden, laat ff kort wat van me horen.. ben te moe en chagerijnig om te kletsen. morgen ben ik druk op werk, en daarna een boorel, en daarna nog een etentje. Ik check jullie zaterdag weer ff! Weten jullie in ieder geval waarom ik zo afwezig ben! Ik denk aan jullie, tot zaterdag!
@ Mamaloes.. Rustig aan meis!!!! Naat & Slunae.. is er al verandering? Gaan jullie nog testen morgen als jullie nog steeds niet ongi zijn?? Pijn in mn borsten heb ik normaal ook... En of ik tot zondag vol ga houden... pffff I don't knowwww! Deze week duurt zooooo onwijsss lang!!! Ow My Goddd!! Normaal vliegt alles voorbij, maar nu... Om gek van te worden!! Ik ga zo lekker naar bed.. want ben echt gaaaarrr!! Morgen weer een dag, ben benieuwd! Haha! Slaap lekker allemaal!! xxxx
Hee dames, Ben ik ook weer.. Naat76 en Slunae jeetje wat vaag zeg jullie ''ongi'' zo. Daar word je ook niet echt duidelijk van....Blijkbaar kan je geest dan toch echt heel veel beinvloeden... Coco27, slaap lekker en tot morgen!! Mamaloes, succes morgen met alles! Lijkt mij wel gezellig om met jullie verder te kletsen! Op zijn wachtbankje heb je inderdaad veel te veel meiden die kletsen, dus kun je nooit bijlezen...haha...Maar ik weet niet of dat ergens kan?? Op mijn daalde vanavond echt zo'n gevoel neer van: ik ga ongi worden. Ik weet niet waarom, maar dat gevoel had ik ineens.. Tijdens het sporten had ik ook ineens een heel nat gevoel, maar alleen wat slijm in mijn string (even eruit geveegd met wc-papier), maar het zag er anders uit dan anders. Niet ''melk''wit zeg maar, maar een beetje rozig/gelig/oranje-achtig. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven eigenlijk. Heb ik volgens mij nog nooit gehad...Maar misschien ook wel. Zo erg heb ik er ook nog nooit op gelet. Verder nog wel pijnlijke borsten, zo nu en dan steken door mijn borsten, zo nu en dan jeukende tepels...En ook wel vlagen van misselijkheid/warmte na het eten, maar ik heb nu toch het gevoel dat ik ongi ga worden....(ik hoop het niet natuurlijk)... Grr zo frustrerend die onzekerheid. Toen ik in december even zwanger was, was ik er helemaal niet mee bezig. En nu denk ik dan: hoe voelden mij borsten toen ook alweer aan? En wanneer kreeg ik echt heel erg last van mijn borsten? Al voor mijn NOD of pas daarna? En hoe voelde ik mij toen verder?? Maar dat weet ik dus echt niet meer, omdat ik er toen niet mee bezig was..Ik weet wel dat ik toen op een bepaald moment echt super pijnlijke borsten had (zonder bh kon echt niet meer 's avonds), maar geen idee meer wanneer dat ontstond..pfff...even mijn gedachten van mij afschrijven hoor! Dat lucht op.. Liefs!
Hee Sanne24! Wat raar he? Dat het nog niet doorzet bij Naat76 en mij ?? Ik kan er ook geen andere verklaring voor vinden dan dat we het zelf doen met ons koppie Ik verwacht het nog steeds elk moment, grRrr. Als ik het binnen nu en 2 uur niet ben geworden is dat echt een super uitzonderlijke cyclus geweest van 29 dagen, voor mijn doen dan. Als het niet nóg langer duurt. En jij dus nu ook al roze slijmgebeuren gevonden ? We steken elkaar echt aan.. Wat naar dat je nu het gevoel hebt dat je ongi gaat worden Ik hoop het niet zeg.. zeker die misselijkheid van jou hoort toch wel meer bij zwangerschap dan bij aankomende menstruatie.. Nog een paar daagjes en je weet het.. duimen! Hier trouwens nog steeds niets,..nog steeds gewoon lichtwit/doorzichtige afscheiding, beetje plakkerig, ook geen roze op dit moment. En m'n borsten zijn weer stevig, die lijken de laatste dagen s'ochtends steeds slapper te zijn, en later worden ze weer stevig.. ook al zoiets wat ik nooit eerder heb opgemerkt. X
Het is wat met ons he..pff...ik ga zo maar lekker op bed! Vriendlief zo nog even gebeld dat ie maar wat lekkers voor mee moeten nemen, dus die komt zo thuis met een KitKat...Dan slapen en dan zien we morgen weer hoe het er met iedereen voorstaat!! Zo spannend nog steeds wel voor iedereen...vooral omdat het bij jullie zo vaag is met de ongi en klachten...Spreek jullie morgen weer!! Slaap lekker. X X
Hier ook nog niet doorgezet wel beetje bloed nog gehad bij afvegen maar licht heel erg en nu weer niets. Mega koppijn, ga ook pitten! Tot morgen! x
Slaapkopjes Ik ben beetje lang blijven hangen vandaag, wilde wachten tot 00:00 anders wist ik niet hoelang m'n cyclus was deze maand .....Nog steeds niets te bekennen, wel weer krampen, dus morgenochtend dan maar heh! Volgende ronde ga ik gewoon doen alsof ik niet geklust heb Weltrusten! X
Ja ik ben t vannacht geworden. Nu is t echt! Hoofdpijn aan 1 kant van holte die dichtzit voel me vreselijk ben ermee gaan slapen en sta er weer mee op! In elk geval nu echt ongesteld toch fijn werd t zat! Slunae?! Hoest bij jou? Xx
Naat, hoop dat je snel opknapt!! En dan maar door voor de volgende ronde. Mamaloes? Al opgeknapt? En Sanne & Slunae.. Hoest bij jullie???? Ik heb goed geslapen, voel me ook best fit nu. Nog steeds steekjes daar beneden. En voor de rest zie ik wel hoe deze dag verder gaat.. Moet eigenlijk vndg ongi worden, ik ben benieuwd! Ik ga naar t werk nu. xxx
Goedemorgen dames, Naat76, jeetje wat vervelend dat je zo slecht voelt. Hoop dat je snel weer opknapt! Gelukkig dat je ongi nu wel echt is doorgezet, want nu weet je echt waar je aan toe bent. Slunae, hoe staat het er bij jou voor? Is het vanochtend doorgebroken of nog niet? Coco27, spannend of je vandaag wel of niet ongi gaat worden. Ik hoop het niet voor je!! Met mij gaat het wel goed. Moet vandaag eigenlijk ook ongi worden (dus banner lijkt niet te kloppen). Voel mij nu weer misselijk na mijn ontbijt. echt....Vorige keer werd ik 's avonds ongesteld, dus spannende dag vandaag! Ik heb vandaag ook nog vrij...zo eerst naar de kapper en maar druk bezig blijven vandaag! Lees jullie! Liefs
Ik werd het vanmorgen rond 7 uur, werd wakker omdat ik de eerste druppel voelde! Eindelijk doorgebroken zeg! Ik was het ook zat. Pff. Xx
Goeiemorgen dames!! Wat spannend allemaal zeg.. en is dat nou toeval dat wij alle 4 rond dezelfde dagen zitten ? Sanne & Coco, brengen jullie ons goed nieuws vandaag ? Ben benieuwd! En Naat76, veel beterschap natuurlijk! Hoop dat het snel over is. Ik zag trouwens dat je gewoon een kletstopic kan openen ergens in het forum, dus dat kunnen we altijd nog doen We zitten nu wel 'verborgen' voor de rest he haha Wat een spannend dagje vandaag. Hoe gaat het met Mamaloes ? Voel je je al wat beter weer ?? xxx