Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nou ik zat me net af te vragen of Coco nog nieuws had maar geen nieuws is hier goed nieuws!!! Ik hoop echt dat je zwanger bent. Ik zou t bijna wel denken met vier dagen over tijd!!! Ik ben echt razend nieuwsgierig nu!!! Komt t vaak voor dat vrouwen niet snel positief testen NA nod? Ik wist niet eens dat dat kon omdat ik na nod ervan uit ging dat een test altijd positief was. Bij hoeveel % vd vrouwen is dat zo?!

Slaap lekker allemaal hier ook nul nieuws natuurlijk....;)

X

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja sinds ik ovu tests heb scheelt dat wel anders zou ik nu totaal de RTL kwijt zijn. Ik begreep vandaag ook van mijn arts dat je ovulatie moment redelijk hetzelfde moet zijn en je ongesteld datum of cyclus wisselt soms meer (bij mij dan) maar dat is minder erg dan als je ovulatie te veel zou wisselen bij pogingen om zwanger te raken! Ik ovuleer telkens (tot nu toe) op dag 15/16 en dat lijkt t zelfde. Echter mijn cyclus is lastig te bepalen door al die vage dagen. Mijn arts zei trouwens wel dat jd mag rekenen vanaf t eerste bloedverlies bij mij roze verlies omdat dat de 1e samentrekking van je baarmoeder is om te gaan menstrueren.... Dusvd eerste dag uitgaan zou ik dan zeggen.....!

Liefs!

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee Mamaloes,

Dus het is niet doorgezet bij jou ? Heb je dat wel vaker ? Ik had deze maand maar 1,5 dagje bloed (wel aardig wat) en daarna begon het alweer af te nemen. Maar vorige maand had ik juist 4 dagen of misschien wel meer.

Wat vreselijk he, dat zoiets gebeurt :( Tijdje geleden vriendin van mij ook, kreeg een bloeding, maar een arts in opleiding vond het niet ernstig genoeg, naar huis gestuurd, paar dagen kindje overleden geboren :x Dan ga je inderdaad weer even relativeren.. volgens mij ben je compleet in shock als je zoiets meemaakt, en dan maakt een keertje wat onzekerheid over of je nou wel of niet zwanger bent niet zo veel meer uit he?

Kan je me voorstellen dat je wat angsten hebt nu je zoiets net gehoord hebt, maar het is normaal dat je bij slecht nieuws zo denkt. Alles in het leven is een risico, er zijn nooit garanties, dus hoop dat je je blijft richten op de liefde en die nare dingen los kan laten!

Knuff

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Je gebruikt toch niet per-ongeluk ovulatie-testjes he ? :D

Er zijn wel meer vrouwen die pas veel later positief testen. Je kan er ook wel dingen over vinden op google en dit forum. Soms maak je wat minder snel HcG aan of net ff te weinig etc. Het blijft even afwachten..spannend! Hoe voel je je vandaag ? X

5. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Neeee geen ovu testen gebruikt... Het is voor het eerst deze maand, dus meer een spontane actie :)
    Hier nog steeds geen ongi! Wel veel kwakjes wit slijm.. Pfff en verder heeeeel moooeee!! Ik wacht rustig af...
    xxx

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha ik maakte een grapje.. ik bedoelde: Ben je soms aan het testen met ovutestjes in plaats van zwangerschapstestjes ;)

Spannend hoor meis! X

7. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Ooowww hahahahaahah ik snap m ;)
    T waren testen van sensitest.. Hihi en heb toch echt zwangerschapstesten aangeklikt... :p
    Maar ook kruidvat 2v5 waren ook negatief... Pfffff

8. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Nog steeds niks... Nu ook lage rugpijn erbij! Kan amper bukken of tillen!! En ben zooo moe!! Dus ga nu weer slapen. Morgen maar weer eens een test halen. X

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Coco! Wat vaag dit!!!! Morgen maar weer testen? Of met je ochtend urine op vrijdag!? Elke keer dat ik zie dat jij gereageerd hebt hoop ik op nieuws! Maar t blijft zo hangen! Vandaag dus niet getest? Testen op Hihi!! Hoop het voor je!!!!!!

Liefs

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen dames!

Hoe gaat het met jullie ?

Coco27 nog steeds negatieve testjes ?? Ik snap er niets veel meer van, maar dat zal bij jou niet minder zijn! Ik heb wel gevonden dat bij een zwangerschapsduur van 35 dagen, je HcG 18 tot 7.340 kan zitten. Als jij nu net op 19HcG zit, is het nog te weinig om gedetecteerd te worden door zwangerschapstesten, aangezien die een gevoeligheid van 20/25 hebben. Dus wie weet is dat het?!

Ik heb trouwens ook iets raars.. heb toch de huisarts nu maar gebeld, ga er volgende week heen. Ik was 4maart gaan menstrueren, normaal gesproken 2-3 dagen aan de bloed, daarna alleen nog restjes. Afgelopen maand menstrueerde ik 4 dagen hevig, dus dat was best lang. Maar nu had 4 en 5 maart bloed, en die avond werd het al minder. 6 maart was het over, weer normale afscheiding gehad, maar nu had ik gisterenavond bruinverlies (in slijmvorm), en vandaag lichtroze met wit. Ik denk dat er iets niet goed is ofzo...

Misschien ben ik deels schijnzwanger, of heb ik een ontsteking ofzo .. dat gloeiende gevoel in m'n onderbuik heb ik ook weer terug, en scherpe steekjes in m'n vagina, en vlagen van zeurderige pijn in het midden van m'n onderbuikje..

Waarom ik denk dat ik schijnzwanger ben (ookal weet ik dat ik niet zwanger ben) is dat m'n borsten al sinds m'n menstruatie weer groter steviger en gevoeliger zijn. Of misschien heb ik een stoornis in m'n hormonen-gebeuren ofzo.. ik heb echt geen idee...

Wilde het toch even kwijt, want ik snap er niets van.

XxX

11. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Ik ga strx testen halen.. En morgen ochtend doen.. Dus to be continued ;)
    Oowww Slunae.. Mijn collega had dat ook.. Tijdens haar ongi periode zeg maar, bloedde ze ook 2/3 dagen hevig en daarna niks meer., een week later testte ze positief...
    Fijne dag! X

12. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Poeh, spannend joh! Ik hoop echt dat het een kwestie van nog onvoldoende hcg is geweest en dat je morgen een positieve test krijgt!!
    Als dat zo is, vieren we hier morgen een feestje!

13. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Bedankt voor de bemoedigende woorden meiden. Het is allemaal zo ontzettend kwetsbaar, en dat is eng...

Bij mij is gisteren uiteindelijk m'n menstruatie écht gestart, ontzettend pijnlijke buikkrampen én m'n puist heeft zich gemeld, hahaha.

Dus..toch een cyclus van 28 dagen.. behalve als je inderdaad de rommelende dagen er bij moet tellen...dan was het maar 25 dagen.. Ik heb wel echt afwijkende dingen deze maand, nou ja...

Ik zet voor de zekerheid m'n NOD maar op 28 dagen vanaf gisteren, en dat is 6 april... heb eigenlijk al tijden geen 28 dagen meer, aar dan mag ik me gewoon niet meer druk maken voor die datum, hhaha.. zeg ik nu lekker makkelijk, zo ver van tevoren!

Fijne dag allemaal!! En Coco, ik duim morgen voor je. Ben overdag niet in de gelegenheid het forum te checken, maar kom morgenavond even spieken of je eindelijk een positieve test in handen hebt!

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo dames,

Nou Coco, ik kan niets nieuws toevoegen aan de meldingen en wat ik zelf ook al eerder schreef: Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het kan toch niet anders bijna dat je gewoon zwanger bent!? Dan is het wel leuk om te zien en dus echt te weten dat het echt zo kan zijn dat je een tijdje negatief kan testen (velen geef je hiermee hoop dan hoor hahahaha)! Maar laten we gewoon nog afwachten tot het echt zeker is natuurlijk. Jammer, dan heb jij op dit forum niet echt iets meer te zoeken!....:( Maar voor jou niet natuurlijk!!! :)

Slunae: wat een apart verhaal. Ik was ook kort ongesteld, maar niet zo kort als jij hoor!! Toch wel een dag of 4 en dan zijn vanaf dag 3 a 4 de bloedverliezen erg minimaal nog. Maar misschien heb je ergens last van dat je weer bloed verliest. Ik durf uit beschermend oogpunt niet te zeggen dat je zwanger bent want na de negatieve testen en menstruatie durf ik dat niet zo goed!.....Sorry :)!! Maar je snapt me wel he!? Ik kan in elk geval zeggen dat ik ECHT ongesteld was en gewoon weer ga ovuleren strakjes! ;) Ik heb er geen echte hoop meer in eerlijk gezegd....ik zie t allemaal wel.......

Mamaloes, ook bij jou is het dus zeker een ongesteld! Toch fijn en dat je weet hoe het ervoor staat en de volgende ronde weer. Ik zou ook uitgaan van 28 dagen dan maar. Maar wel voor de zekerheid klussen vanaf de eerste dag bloedverlies gerekend richting ovulatie.....;) want je weet maar nooit!.......Straks ovuleer jij eerder omdat je eerder al begonnen bent met bloedverliezen....

xxxxx

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ha Coco, nog even een vraagje over die collega: wat waren haar klachten dan in die twee/drie dagen? Voelde ze zich anders, of leek het een normale menstruatie? Dan ben k gewoon erg nieuwsgierig ernaar hoe dat nu kan en hoe je dan toch zwanger bent!???? :(

Hoor graag de details!!! :)

16. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Ja Naat, het wordt bij ons thuis heel gezellig de komende weken :D

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland

Hahahahahahahahaha :D :D :D :D :D ;)

18. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Het lijkt wel alsof heeel Utrecht moet testen ofzo.. :$ Ben in 3 Kruidvats geweest, alle testen uitverkocht!! :(:( Pas bij de laatste geslaagd.. Daar was alleen de eigen merk test, waar maar 1 test in zit. De roze verpakking van 7,49 euro. Is die net zo gevoelig als 2 voor 5 euro?
    Ik ben echt benieuwd morgen!!! Anders val ik echt om denk ik!!!! (denk dat ik sowieso omval :p) hahahaha!
    Mijn collega had alleen beetje gevoelige borsten en erg moe. Ze dacht dat ze ongesteld was, maar heeft er toch een test tegen aan gegooid.. En die was positief. Ze is nu bijna 13 weken zwanger. Wil niemand hoop geven.. Maar het kan dus wel... Ik weet niet wat voor bloeding ze had, hevig of maar een beetje. Zal het morgen wel aan dr vragen.
    Ik ga ff tv kijken en hoop op goed nieuws morgen! :D xxxxx

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik duim voor je! Maar hallo he, zes dagen overtijd, het kan niet anders, ik ben er steeds meer van overtuigd!!! :D Niet stiekum vanavond al getest!??? Voel je je verder oke!? xxxx

20. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Goedenavond dames,

Ik ben even stil geweest, maar ben er weer even:)..Allemaal andere dingen aan het doen en even niet bezig met zwanger willen worden:D!

Coco27, jeetje meid het kan toch bijna niet anders dan dat jij zwanger bent! Ik hoop het zo voor je!!

Slunae, goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt bij de dokter. Die gloeiende onderbuik is wel heel apart:(! Ik durf jou net als Naat76 geen hoop te geven op een zwangerschap, maar het is wel heel raar dat je zo kort hebt gemenstrueerd. Mijn menstruatie was ook kort, maar ik voel mij niet anders. Gewoon als normaal, dus ik ben wel gewoon ongesteld geweest.

Mamaloes, bij jou is de menstruatie dus nu echt doorgezet. Dan is het nu in ieder geval wel duidelijk. Nu op naar de volgende ronde en hopen dat we dan allemaal zwanger zijn:)!

Naat76 bij jou ook alles rustig dus. Net als hier:D!

Ik zal zo mijn bed opzoeken.

Lees jullie meiden!

Liefs

Deel Deze Pagina