Ahh ik dacht dat die van jou digitaal was ?? Mijn lijntje is wel stuk lichter hoor, zie het niet eens op de foto.. die van jou vond ik heel duidelijk! Heb je hem gemaakt binnen de afleestijd, die foto? Hoe ziet jouw streepje er nu uit nu hij nog meer opgedroogd is ? Ik had al eerder testjes gedaan maar bij de ene zie ik wel een licht lijntje (opgedroogd) en bij de andere niet. Zal proberen wat duidelijke foto te maken, maar denk niet dat je het kan zien. Hij was veel lichter dan de jouwe! Hebben die Kruidvat testjes indrooglijntjes dan? Heb je daar al wat over opgezocht? Die van jou is denk ik veel te duidelijk om een indrooglijntje te zijn hoor!! En je bent al zoveel dagen overtijd!! Je moet gewoon zwanger zijn!
Ik had de foto na een kwartier gemaakt. Het lijntje ziet er ongeveer hetzelfde uit.. Iiiieeeetsjeeeee donkerder misschien.. Ik wist eigenlijk niks over een indrooglijntje.. Totdat ik het hier op het forum las.. Maar m'n kruidvat testen hiervoor was echt nikssss te zien. Ik wacht gewoon morgen af! X
Hallo ladies, Slunae ik zou ook graag de foto ervan zien!? Coco idd is je foto in de afleestijd genomen of lang erna? Toch denk ik ook dat je zwanger bent hoor!! Ik ga ook al vanaf vandaag testen. Ik heb echt geen slijm van zin hebben en zeker niet zo rekbaar. Als ik zin in sex heb is het gewoon vochtig maar niet dikkere prop slijm. Ik snap dit gewoon echt niet, maar wellicht toeval?...... heb ook geen sex gehad dus hetvwas zeker geen sperma. Zeker omdat ik tot nu toe op dag 15/16 ovuleerde sinds twee maanden dat ik dat weet dan en bij houd. Iemand enig idee of buiten de vruchtbare tijd dat rekbare slijm optreedt?
Hi Sanne! Ja nou fijn te weten dat jij dat ook had en dat het dus kan technisch gezien! Heb jij al iets van slijm of in die richting? Bij mij is het op dit moment niet trouwens dat slijm. En de zin in sex nog een piep klein beetje!
Ik voel me nog steeds niet fit en honderd % maar t gaat! Denk je nou dat je zwanger bent? Ik zie graag je foto! Xx
Hee Naat! Ik heb nog helemaal niks, maar mijn eisprong is (als het goed is) ook nog lang niet...Duurt nog een kleine twee weken! Ik ben druk aan de schoonmaak, dus was even afwezig! Ga ik nu ook maar weer even mee verder...Niet mijn hobby, maar het moet toch gebeuren... Liefs
Jaaaa ik ben hier!! Ik was ff gitaar spelen en kattengejank doen want ik moest m'n energie kwijt!! Ff bijlezen!!!
Naat76 van die sperma bedoelde ik voor happymama omdat ze dat na haar eisprong had, als ze dan geklust heeft zou het best zou kunnen zijn dat sperma er de volgende dag uitloopt. Ik denk dat jij gewoon wat vroeger slijm hebt.. kan soms al 5 dagen van te voren hoor meis! Hoe is dat vandaag dan ?? Ik doe ff een foto zoeken waar überhaupt iets op te zien is! Momentje!! Nou ik zie het op de foto dus echt amper.. heb rode puntjes gezet bij waar die indrooglijntjes zijn. Heb nog een vriend gisteren een testje in hand gegeven en ik zei dat ik niets zag, maar hij zag dus wel een licht streepje. Zien jullie iets? Voel me echt superstom nu dat ik indrooglijntjes zit te fotograferen maar goed...
Ik denk niet dat ik zwanger ben, anders zou ik niet vandaag beginnen met ovutestjes maar ik betwijfel ook of ik een ontsteking heb, want dan zou ik toch continue pijn moet voelen en steekjes enzo Ik weet niet wat ik heb ..
Haha ja ik doe gitaar priegelen.. en kattengejank is als ik poging doe erbij te zingen whaha Lekkere uitlaatklep!!! X
En nu zijn jullie zeker weg hehehehe Coco27 als je bij die andere geen indrooglijntjes ziet, dan kan het bij deze toch ook geen indrooglijntje zijn ? Of heb je verschillende soort testjes gebruikt ?
Hi lieve Slunae! Leuk dat je zingt ook: onze hiawata die gitaar speelt haha! Ik zag op je foto geen lijntje eerlijk gezegd. Maar foto is lastig. Wat denk- lees VOEL je zelf? Het blijft vaag. Liefs
Overigens wist ik dat het sperma verhaal voor happymama was maar ik dacht ik vermeld t ff zodat iedereen weet dat t geen sperma is (leek t wel op )! Helemaal niet stom vd foto! Juist leuk om te delen met ons! Ik ga straks maar eens even testen toch! Nu was ik ff afwezig de was doen opruimen en chatten met mijn moeder! Liefs!!
Sorry Slunae.. Maar ik zie niet zo veeel ik zou nog ff een paar dagen wachten.. Wie weet!!! Ik ga vndg lekker niks doen, het hele weekend niet haha! Alleeën zo ff de tuin. Heeeeeeeeerlijk lekker niks! X
Hee meiden! Het zal ook gewoon niets zijn denk ik hoor.. Het is wel duidelijker in het echt, maar ik denk gewoon indrooglijntjes. Ik weet niet meer wat ik voel of moet voelen. Mn buikje steekt de hele tijd, en sinds vanmorgen doen mn borsten ook weer zeer. Misschien is dat juist van aankomende ovulatie. Vanmiddag komt vriend, en die blijft tot morgen dus ik ben vandaag afwezig! Fijn weekend meiden, en geniet van het zonnetje die nu toch is doorgekomen!! p.s. Naat76, leuk dat je chat met je moeder!! Mijn moeder zou helemaal flippen als ze MSN zou aanraken haha. XxX
Idd Naat.. Trendy moeder heb jjj! Haha! Mijn moeder weet nu eindelijk hoe ze de Comp. Aan moet doen haha! Slunae.. Maak een afspraak bij HA! Want die krampen zijn wel vaag.. Nou meiden geniet van jullie dag! Miss tot later en anders tot morgen met uitslag van m'n test! cxx