Hi Mamaloes, leuk dat jij er ook weer bent! Meid wat ben jij druk met allerlei sociaal leven!! Ik heb ook wel dingen maar zoveel als jij!..... Goed idee om vanaf dag 1 van wat voor bloedverlies dan ook te beginnen met tellen! Dan reken je in elk geval nooit te laat denk ik dan maar.... Ik wou mijn eerste ovu test foto erbij zetten maar heb ik geen zin meer in. Het streepje was echt licht en ik doe straks weer een test en als die streep duidelijker is zet ik die er wel op misschien!... Nou tot lees! x
Hi Naat76, Heerlijk dagje! Vanochtend echt lekker een uur hardgelopen..Nu even relaxen en dan zo weg! Jij nog plannen vandaag? XXX
Nee niet echt ga straks even naar mijn moeder toe! Gezellig! Ik voel me schuldig heb al een week of 3 niet meer gesport en zit as I type met een kop thee en een stuk hele pure chocolade!!!! En jij hebt een uur hard gelopen! Jij moet echt een goed figuur hebben!!! Sportief! Heb je nog een PB gestuurd! xxx
Gezellig even naar je moeder! Ik hou ook van chocolade..Eet ik ook genoeg! Maar ben altijd gewend geweest door het vele sporten om op een bepaald gewicht te zitten en daar zit ik nu 3 kilo boven en daar baal ik dan nu van (deze week, maar kan volgende week wel weer anders zijn haha)...dus nu maar weer wat meer hardlopen! Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik zal gaan trainen voor een halve marathon..Dan heb ik wel echt weer een doel! Fijne dag nog! Lees je!! Liefs
HALVE MARATHON!?! Dat zou voor mij mega zijn! Ik vind sporten leuk maar een onwijze conditie heb ik niet. Ben gelukkig ook niet dik of te dik maar bij mijn billen en benen mag er wel iets vanaf natuurlijk!!!!! Daarom sport ik ook maar ik zou vaker moeten gaan om dat te bereiken....ga ik denk ik wel doen hoor maar het is nu effe heel erg geweest omdat ik of moest werken of ziek was en daarom loop ik achter nu!....Nou tot gauw goed van je hoor! xxx
Gohhh Sanne, wat ben jij goed bezig met hardlopen!!! Pfff ik moet ook weer gaan sporten, maar het zoo geeeen zin En Mamaloes, leuk dat je er weer bent Maar wat heb je een druk programma!!! Naat & Slunae.. Jullie nog wat doen vandaag?? Ik las vandaag een chil/bankhangdag in en lekker filmpjes kijken Hahahaha! Ik voeg de foto van mn test van vanochtend erbij. Hopen dat ie is gelukt. Nou meiden, have a nice day! En misschien tot later!! xxxx
Jaaaaaaa dat is het misschien !! Ik heb vandaag ook een donkerder streepje op mijn zwanger&kids ovu-test trouwens! Lijkt wel of mijn piek morgen of overmorgen komt. Heb je ook een foto van je ovu-test Naat76 ? Zal ik mijne van vandaag ook plaatsen? X
Joehoe ik ben er weer ff ! Vandaag heeft vriend ein-de-lijk die mega struik weggehaald! Niet eens met een electrische, laat staan een snoeisnaar.. gewoon met een rozentang haha, meer dan 2 uur bezig geweest, maar heeftie goed gedaan! Ik=blij! Nog ff lekker stuk gewandeld en boodschapjes gedaan, gegeten, en nu ff rust,yeah! Mooie foto Coco27!! Ben trots op je haha!
Haha Nou Slunae & de andere dames, dan heb ik een vraagje voor jullie: Dit is mijn 1e ronde weer na het stoppen van de pil.. als ik uit zou gaan van een cyclus van 28 dagen zou ik mijn eisprong dus van de week gehad moeten hebben.. van de week wel rekbaarslijm gespot& het was allemaal lekker vochtig daar beneden ( ik dacht mooi eisprong.. ) nu begonnen vanmiddag mijn steekjes links onder in mijn buik.. niet heel heftig dus vanmiddag nog lekker geklust ( gister niet.. daarvoor wel weer 4 dagen..) nu zijn ze erger geworden .. lopen,bukken,zitten alles doet pijn.. vermoedelijk mijn eisprong? ben ik nu wel optijd geweest met klussen ?? ( gister dus niet geklust.. vanmiddag dan weer wel..) Alleen merkte ik wel dat ik al dikke witachtige afscheiding heb.. Wat is dit nou?? Liefs, Mariahh
Mariah, ben je niet toevallig aan het ontpillen? Hoest met de rest???? Wij hebben vndg het goede nieuws aan ouders & schoonouders verteld Ze waren in shock!! Hahaahahah maar natuurlijk superrrrrr blijjjjjj!!!!! Ik ga nu lekker slapen, ben kapot!!! xxxxx
Goedemorgen dames, Mariah het zou bij jou inderdaad wel ontpillen kunnen zijn. Daar heb ik zelf ook last van gehad (zie mijn onderschrift). Coco27, wat leuk dat jullie het aan jullie ouders hebben verteld!! Leuk zeg! Spannend allemaal! Van genieten!! Hier alles goed, vandaag een druk werkdagje! Fijne dag allemaal. Xxx
Goeiemorgen! Als je van de week je ei hebt gehad, klopt het wel dat je dat allemaal voelde. En witachtige afscheiding begint soms toch al vlak na je eisprong? Volgens mij is dat vruchtbare slijm vooral de dagen voor je ei, en daarna wordt het al iets wateriger. Gebruik je geen ovulatietestjes?