Ik zie 'm ook. Dit is toch een zwangerschapstest van zwangerenkids? Die blijven zowiezo erg licht is mijn ervaring.
Ik zie trouwens een heel licht streepje ja. Ik heb dus gister weer voor de tweede keer getest en het streepje leek wel lichter (amper zichtbaar overigens) dan de dag ervoor!! Snap er niks van maar ik denk toch dat de piek nog moet komen. Heb nog altijd hartstikke vruchtbaar slijm vandaag ook! Merk het echt bij afvegen ook dat het er is en het is super rekbaar ook. Ik weet het niet zo goed maar ik denk toch dat ik nog mijn piek moet krijgen want als hem al had gehad was het nu toch niet meer zo rekbaar?!..... Ik test gewoon vrolijk door!! Happymama: ik snap niet zo goed of jij al een kindje hebt omdat je dat pendelgebeuren onder je berichten hebt met in juni 2011 een kindje!? Ik ben hem even kwijt, ga jij nu voor de 1e of niet?.....
Leuk Coco!!! Wisten ze uberhaupt dat jullie plannen hadden om zwanger te gaan raken? Vast niet! Dan is het helemaaaal een verrassing!!! Hoe voel je je verder eigenlijk? Moe nog steeds? Niet misselijk!?.....x
De eerste keer na de pil is gewoon erg tricky omdat je lichaam weer moet ontpillen inderdaad. Toch hoorde ik ook dat je net na het stoppen met de pil vruchtbaarder bent of in elk geval makkelijker zwanger raakt. Hopen dus maar voor jou! Het rekbaar slijm kan dus ook al voor de eisprong aanwezig zijn dus het klinkt alsof ie al geweest is. Nou maar hopen dat je zwanger bent! Je ziet het aan Coco, de 1e ronde raak bestaat echt!
Sorry lekker dom je hebt de naam van je dochter erbij staan! Excuses! Maar is er dan gependeld dat jij in juni of juli zwanger raakt? Want dat is geen uitgerekende datum! Groetjes!
Oke sorry Happymama! Ik ben dus in de war met Mariahh die hier een keer gepost heeft en dat zag ik net staan met de data juni en juli!!! AERGHHHHH gaat lekker hier zeg! Niet echt wakker nog lijkt het hihi! Maar goed, de data bij jouw banner zijn voorspellingen van wanneer je zwanger raakt dan?...
Effe foto maken van m'n ovulatietest van gisteren. Die van vandaag moet ik nog doen. Heb jij een foto Naat76 ? En hoe gaat het nu met je ? X
Ovulatietestjes!! 1e: Eergisteren 2e: Gisterenavond 3e: Vanmorgen (moet vandaag ff nieuwe doen nog, want dit was met ochtendurine)
Ja dat klopt.. Maar zijn die streepjes dan ook dun ? (de T streep) want dit moet eigenlijk een indroger zijn, maar ik heb op die andere zwangerschapstestjes helemaal geen indrogers, en als ik ze onder elkaar hou, zie ik die streepjes steeds ietsje donkerder worden Ik snap er echt niets van.
Wat!?!!!!!! Dat meen je niet!!!!!!!!!!! Ben je toch zwanger!!!!??? Wat denk je nou zelf, zie jij het streepje!? Ben je blij!? Kan dit ook volgens de huisarts!?! Nou ik ben helemaal flabber gasted!!!!!!!!!!!
Huh, maar ik zie nu dat je dus EN een ovulatietest en een zwangerschapstest hebt gedaan!? En allebei een streepje!? Maar bij de ovu test wel stuk duidelijker!.....Het is toch niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ofzo? ..... Ik snap er eigenlijk helemaal niets van meer bij jou! Zou het toch een indroogstreepje zijn bij de zwangerschapstest!...?????
Hihi..ja, ik heb inderdaad een druk leventje ja.. kom nu net thuis van een lunchafspraak.. het gaat maar door, erg gezellig hoor, maar ook wel vermoeiend! Gisteravond was ik uiteindelijk pas om 24 uur thuis... Nu heel even bijkomen terwijl mijn dochter op bed ligt, maar ga zo aan de poets! de vloer plakt van de roosvicee