Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Wat raar dat je maar blijft plassen, terwijl je niks drinkt:(..Ook maar weer apart! Ben benieuwd naar je test!!

Liefs

2. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    hey meiden, ik meld me ook weer even!

Jeetje Slunae, wat vervelend dat je een negatieve test hebt, maar zoals ik al zei: de test is erg gevoelig!! Dat openbreken en naar de streepjes kijken schijnt niet veel te zeggen.. ik heb dat topic waar je naar verwees niet gelezen hoor..

Enne.. als je nou toch nog eens een kruidvat 2v5 doet?

Ik heb gewoon het idee dat je wel zwanger bent maar nog heel weinig hcg aanmaakt. Ik kan uit eigen ervaring spreken dat de digitale test heel wat hcg nodig heeft.. Toen ik 2,5 jaar geleden een vroege miskraam kreeg, en op de dag van de miskraam nog en test deed (uit pure wanhoop en gekte) gaf die al aan dat ik niet zwanger was.:$ Ik bedoel maar...

Ik hoop zo dat het snel duidelijk wordt. In elk geval maar aandringen op een bloedtest bij de huisarts hoor, ook al duurt dat misschien lang (wat ik me afvraag..volgens mij kan dat best snel gaan)

Hier heb ik er de balen in, gisteravond niets gebeurd, vriendlief zat een film te kijken en ik had geen zin om te wachten en ben in slaap gevallen. Ik wil er niet op aandringen omdat het bij ons eigenlijk nooit half verplicht gaat.. dus geef vanavond een nieuwe kans! En dan MOEt het wel gewoon, hahaha!

Nu m'n dochter ophalen, ben van m'n werk teruggehaald omdat ze nu ziek op het kdv zit... Volgende virus te pakken, aarrghh!

X!

3. happymama

happymama Niet meer actief

mwa kan geen kwaad hoor ik weet dat t nooit 100% is . kan t namelijk zelf ook , heel lang gedaan zelfs hier op t forum maar doe t niet meer

4. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Net weer getest, maar mijn urine was echt niet geconcentreerd..Toch teveel gedronken tussen 1 en 3...Er is echt een heel licht streepje (tuurstreepje) zichtbaar, terwijl het streepje gisteravond veel beter en dikker zichtbaar was. Dus ga zo sporten en dan na het sporten nog maar een keer testen. Daar drink ik altijd wel wat, maar je zweet dan ook veel, dus dan heb je wel geconcentreerde urine.

Lees jullie later op de avond weer!

Liefs

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee meiden, hoe gaat het daar ? Naat76 nog steeds duizelig ? :( Knuff!!

Mamaloes, wat jammer van gisteren.. had je de stroom er niet uit kunnen gooien ? ;) Hoop dat vanavond lukt! Vast wel :) En morgen ga ik naar de HA, en zal een bloedonderzoek vragen sowieso!

Ik kom later nog wel even bijlezen, en anders morgen!!

Fijne avond meiden!

X

6. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Haha, ja precies, ik heb m'n schaar al klaarliggen bij het TV snoer, haha!

Goh, wat is het hier stil, worden er soms eitjes verwacht en is iedereen druk bezig? :D

Naat, hoop dat je snel opknapt!
    Slunae, succes morgen bij de HA!
    Sanne, veel plezier vanavond;)

Ik ga zo het snoer doorknippen en dan zien jullie me morgen wel weer! Have fun everyone!

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Ladies, sorry even geen reactie gegeven maar ik ben gelukkig niet meer zo dizzy maar wel enorme hoofdpijn! Ik heb een hardnekkig virusje, want iets anders kan het niet zijn hoor!..
    Het is gewoon reuze irritant! .... Nu zo even tandenpoetsen en mijn bedje in! Ben er klaar voor ondanks mijn hele dag in bed bijna! Heb nog wel gekookt en opgeruimd etc. dus ik heb weer wat meer energie nu dan vanochtend.

Hierbij mijn foto's, de eerste in dit venster is van vanmiddag en de laatste (in volgende bericht) van vanavond. Niet veel verschil toch?....:(

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Foto twee, van vanavond......

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Sanne, had jouwe ook deze streepjes ongeveer!????

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik zie trouwens wel iets verschil nu op de foto's. Ze zijn allebei in de vereiste afleestijd genomen trouwens. Morgen piekje!?.........

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik ga naar boven een tukje doen, ik lees jullie morgen wel weer dames! Slunae, ik hoop voor jou dat je toch zwanger bent, volg je gevoel en de bloedtest van de huisarts hahaha ;)!

Sanne, hopen dat jij ook snel goed test.
    Mamaloes, jij bent nu waarschijnlijk druk in actie :D reuze grappig hoe we allemaal maar moeten bezig zijn als je er even bij stil staat hihi.

Veel plezier dus allemaal!!!!!

Ik denk dat ik met mijn hoofdpijn en een zwaar vermoeide vriend niet echt tot iets kom straks.....

x

12. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hallo meiden,

Heerlijk gesport en daarna gezellig zitten kletsen met 1 kopje thee erbij! Net getest, maar het streepje is veel lichter als gister:(..Dat vind ik dan wel vaag! Mijn urine is nu wel geconcentreerd, want het was wel donkergeel zeg maar...

Naat76, ik had gister net zo'n streepje als dat ik nu bij jou zie! Maar vandaag is het streepje dus veel minder duidelijk?! Niet te snappen vind ik dat dan weer....

Zo maar lekker op bed en morgen weer testen! Ga dan alleen rond 18.00 uur testen, want volgens mij is mijn eisprong dan toch nog niet. Vandaag wel weer een beetje vruchtbaar slijm, maar nog geen hoeveelheden en ik heb nog geen last van mijn tepels en dat hoort er bij mij wel bij. De vorige keer kreeg ik daar twee dagen voor mijn eisprong last van! Nouja morgen maar weer testen!

Lees jullie morgen weer:)!

Slaap lekker!

Liefs

13. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Slaap lekker Naat76! Bij ons komt er ook niet veel van denk ik..maar aangezien mijn test toch nog niet positief is, vind ik dat ook niet zo erg! Mijn vriend is nog niet thuis van zijn werk en ik ben toch wel moe..Dus we zien wel..Dan morgen maar!

Lees jullie morgen!!

Xxx

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Maarreehh, als jouw streepje nu lichter is dan gisteren, is je eisprong dan niet geweest of bezig NU!? Want ik las ergens (was jij dat of iemand anders?) dat de testen van Zwanger en Kids soms licht uitvallen (dacht Slunae die dat zei) en niet donker kleuren. Nu had ik dat wel de vorige keer maar ik ga me bijna zorgen maken dat het streepje misschien dit keer bij jou en mij ook lichter is dan een dikke knalstreep. Had jij zo'n dikke knalstreep vorige maand?

xxx

15. sanne24

sanne24 Niet meer actief

IK heb de vorige maand niet getest met zwanger en kids, maar met testjezelf.nu en clearblue en die van testjezelf.nu werden bij mij niet knalpositief, maar de clearblue gaf toen wel positief aan.
    Maar ik heb zelf echt het gevoel dat ik nog geen eisprong heb, omdat ik geen gevoelige/pijnlijke tepels heb en dat hoort er bij mij het laatste half jaar wel echt bij. Daarnaast heb ik nog niet heel veel vruchtbaar slijm gehad.

Jij hebt wel al een paar dagen vruchtbaar slijm toch? Vanavond dan toch maar even klussen?? Pff waarom kunnen de testen ook niet gewoon helemaal duidelijk zijn of waarom geeft je lichaam niet aan: nu heb je een eisprong! Zou wel makkelijk zijn:cool:...

Liefs

16. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hoe is het nu met jullie?

Slunae succes bij de HA! Ik hoop dat de HA jou meer duidelijkheid kan geven!

Ik ga vanavond pas weer testen rond 18.00 uur.

Fijne dag allemaal.

Liefs

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Yep dat was ik denk ik ! Ik had bij Sensitest al niet echt knallers, maar wel donker, en bij Z&K was de piek veel lichter! Ik heb ze bewaard, zal zometeen even een foto maken van mijn rijtjes van de vorige maanden!

Z&K gaf ook veel lichtere C-strepen, vond ik best verwarrend. Misschien ga ik toch weer terug naar Sensitest.. twijfel. X

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen!!

Gaat wel goed hier, gisteren weer geklust, en nu wachten of ik vandaag een piek heb! Vriend had m'n rijtje bekeken en vergeleken en hij verwacht de piek ook vandaag of morgen. Ben benieuwd!

En thnx, ik laat snel weten wat de HA gezegd heeft!

Werkze vandaag en succes einde van de middag met niet plassen en niet drinken ;) Ohw misschien kan je ook een plasje doen als je nog niet voelt dat je moet plassen trouwens! Dan is het ook geconcentreerd!!

Liefs!

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    p.s. Sanne24, ik heb nog geen foto gezien van jouw testjes ? Klopt dat ? Of kijk ik ergens overheen ?

20. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Klopt, want ik krijg ze niet goed op de foto! Hoop dat ik vanavond een duidelijke test heb die je wel ziet op de foto:)!

Deel Deze Pagina