Hihi oke! Heb je geen digitale camera ? Of een scanner misschien ? Telefoons zijn niet zo goed in fotograferen he haha X
Goeiemorgen! Ik test vandaag om 10.30 ongeveer even. Gisteren niets gedaan want allebei kapot en hoofdpijn. Vanavond ben ik er niet maar er moet wel iets gebeuren...! Anders is onze kans verkeken voor deze maand. Slunae heeeeeel veel succes bij de ha straks! Hoe laat moet je? Sanne, Werkse zo!!! Liefs
Ik heb wel een digitale camera en daarmee probeer ik het ook, maar het lukt mij niet. Ik ben niet zo goed in fotograferen
Goeiemorgen meis! Hoe gaat het nu met je ? Nog last van duizelingen en hoofdpijn ? Jammer dat er niets gebeurd is gisteren.. Ik moet om 15 uur! Had je mijn PB's nog gehad eigenlijk? Of was er toch iets mis gegaan met verzenden ? (waren vrij lang) Xkus
Ik zal thuis eens even kijken..Geen idee zo uit mijn hoofd! Maar waarschijnlijk moet ik iets doen met de instellingen ofzo om het scherper te krijgen...
Is meestal niet nodig, het ligt ook aan de functies van de camera zelf.. het is wel belangrijk goed licht te hebben en je focus legt op het object wat scherp moet zijn.(dus de knop eerst licht ingedrukt houden, tot je het scherm ziet stabiliseren, en als het scherp genoeg is, en de belichting goed is, dan pas klikken) Sommige camera's hebben de functie "close up foto" en daar gaat het makkelijker mee. Je moet ook je camera niet te dichtbij houden want dan wordt hij eerder onscherp.
Joehoe!! Ik heb (voor het eerst) een KNAL ovulatietest !! yeey!! Betekent tevens ook dat ik niet zwanger ben neem ik aan!
Haii! Ja sorry ik heb ze gehad, ik had toch ook eentje nog teruggestuurd? Sorry ik ga zsm reageren. Ja gelukkig geen duizelingen en amper hoofdpijn vandaag! Moet even neussprayen om de boel weer open te krijgen!! Pas daarna ben ik weer oke, want mijn holtes blijven dichtzitten en dat is gewoon reuze irritant. Leuk die PBs trouwens! Ik schrijf je snel terug weer hoor! Probeer het vandaag even, ik moet trouwens met een klein half uurtje getest hebben, wilde het iets later doen omdat ik toch nog moest plassen een keer tussendoor ja dan gaat het niet en stel ik het even uit. Fijn dat jij (Slunae) een knaltest hebt!!! Ik hoop het zo ook te hebben want mijn slijmverlies leek vandaag minder plakkerig zeg maar. Sanne, ik heb een goede mobiele telefoon die prima foto's neemt (zie mijn foto's )! Hoe gaat het met jou?? Mamaloes, lekker geklust in de tussentijd?! Ik lees jullie weer!!! PS wat vonden jullie van mijn foto's (de testen dan?)!?
Ovulatietest vandaag: Of zal die nog donkerder worden ?? Ben nu aan het twijfelen of ik vriendlief vanavond laat komen, of morgenavond.. wat denken jullie ? (moet één dag kiezen) Jij al test gedaan Naat76 ?? Jij moet ook je piek krijgen vandaag want we moeten synchroon blijven !!! X
Naat76, had je vandaag of gisteren foto's geplaatst ? Ik zie die twee van gisteren alleen.. ik weet niet hoe jouw aanloop naar je piek eruit ziet normaal gesproken, maar ik denk dat hij vandaag of morgen moet komen bij jou! Ik hoop vandaag !! p.s. ik heb gewoon een klein beetje geplast zonder dat ik moest plassen, had net nog koffie op zelfs. Als je plast zonder dat je moet plassen plas je maar een kleine hoeveelheid, maar het was vrij geconcentreerd!!
Hee Naat76, Goed om te horen dat het weer iets beter met jou gaat! Met mij alles wel goed. Aan het werk, maar het is weer rustig, dus dat betekent een lange saaie dag... Jouw testen moeten denk ik nog wel wat donkerder worden, dus ik ben benieuwd naar jouw test van vandaag! Ik hoop dat de mijne vandaag weer wat duidelijker (zoals maandag) is. Liefs
Ja volgens mij is dat de beste manier. Plassen als je niet echt moet, dan is het geconcentreerd. Hoe laat moet je trouwens naar de HA? Ik drink vanochtend mooi wat water tot een uur of 1 en daarna niet meer teveel drinken. Dan moet de urine ook wel geconcentreerd zijn! Xxx
Slunae, ik vind jouw test wel duidelijk. Ik heb geen ervaring met deze testen, dus ik weet niet of het donkerder wordt.. Je hebt gisteravond nog ''geklust'' toch? Dus dan is morgenavond weer het beste volgens mij..Elke dag heeft ook geen zin geloof ik....
Ohw! Hehe, volgens mij had ik daar overheen gekeken dan, effe kijken in m'n PB-box Ik let niet op m'n afscheiding meer, want ik heb sinds meer dan een week een verhoogd libido, dus er is geen pijl meer op te spannen (of hoe ging dat spreekwoord?) Ben benieuwd naar je test !! Ik heb net LH-hormoon naar je toegestuurd!
Juist! Moet om 15 uur.. maar ik heb nu m'n piek zoals je ziet! Dus ik mag aannemen dat ik niet zwanger ben dan toch? X
Ja ik had de vorige keer een best lichte piek! Zal straks een foto voor jou erop zetten zodat je dat rijtje ook kan zien ok ? Dit is de eerste keer dat ik echt zo'n knaltest heb, dus dat hoeft blijkbaar niet elke keer zo te zijn! Ik heb gisterenavond 'geklust' inderdaad.. maar ik ga er altijd vanuit dat ze 24 uur blijven leven, dus ik ben dan 'gedekt' tot vanavond 22 uur. Piek is nu, dus ei springt binnen 24 tot 48 uur. (dat snap ik eigenlijk nooit zo, want volgens mij sprong hij vorige keer binnen 24 uur, maar weet niet of dat kan..) Dus stel dat hij morgenochtend springt, is hij 12 uur goed vruchtbaar, maar als hij vannacht al springt ben ik toch misschien te laat als hij pas s'avonds komt klussen? Hmm lastig! Zit nog te twijfelen. Kan ook vanavond vriend laten komen, en dan morgenochtend klussen.. hehe nog ff nadenken...Wat een stressie ben ik toch ook X
@Naat76, ik zie het nu ja, dat PB'tje! Had ik zelfs al op gereageerd hehe, was het ff vergeten Doe maar rustig aan, vroeg me alleen af of je het wel ontvangen had omdat ze zo lang waren X
Kijk eens!!!!! Het advies is om 24 uur NA deze test te sexen en niet gelijk. Tip die ik kreeg van iemand die zwanger is geraakt met deze testen en het pas NA 24 uur deed en niet gelijk dezelfde dag! Doe het dus morgen!!!!