Rood Wit Roze

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sanne24, Feb 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ja dat ''moeten'' is echt vervelend. De romantiek verdwijnt zo echt heel snel:(..Maar het is niet anders! Je kunt wel denken we ''moeten'' niks, maar ja dan komt het nooit haha..Maar ik probeer het deze maand wel wat los te laten. Dan maar niet om de dag, maar gewoon als we ons er wel toe kunnen zetten..

2. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Het is erg rustig...vandaar dat ik ook zoveel reageer;)! Succes met het huishouden! Dat mag ik morgenavond of zaterdag weer doen:S...

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm dat klinkt niet fijn meis :( En als je helemaal niet rond je vruchtbare dagen zit, of er niet aan denkt, gaat het dan wel spontaan, of gebeurt er dan echt bijna niets ?

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Uhh.. ik heb nu weer plakkerig witte kleur afscheiding :( Betekent dit dat m'n eisprong gisterenavond was ? .. Zo kort na m'n piek ?

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Of juist nu!

Dit net gevonden:

Als de eisprong dichterbij komt, wordt de gewone roomwitte vaginale afscheiding helder en glanzend. Meestal is het een dag voor de eisprong slijmerig, draderig en dun (als rauw eiwit). Dat is gunstig voor de zaadcellen, die makkelijker omhoog kunnen bewegen, de baarmoeder in. De slijmverandering duurt 3 tot 4 dagen. Daarna wordt de afscheiding weer net als anders: wit en minder doorgankelijk.

6. sanne24

sanne24 Niet meer actief

We hebben wel onze spontane momenten hoor:)..Dat gaat meestal ook echt wel goed, maar er zijn van die ''dip-periodes'' en die hebben we nu even:(..

7. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Dat kan denk ik wel betekenen dat je je eisprong hebt gehad. Dat is dan wel erg kort na je piek.....Vandaag nog weer een ovulatietest gedaan??

8. happymama

happymama Niet meer actief

ik heb dat wel gehad na me ei maar is nu ook weer weg

ik heb even een miss iets te persoonlijke vraag , maar heb t idee dat rondom mijn tepelhof dus net erbuiten dat t wat donkerder begint te worden :$

hoe zit t bij jullie net voor de ongi ??

9. happymama

had trouwens een temp van 37.5

10. happymama

hij blijft aan de hoge kant aangzien ik norm rond de 36,7 zit

11. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Dat zou dan dus wel positief kunnen zijn. Normaal daalt je temp. altijd weer na je eisprong? (ik heb geen ervaring met temperaturen)...

Mijn tepels veranderen niet volgens mij voor mijn ongi..Het is mij in ieder geval nog nooit opgevallen dat ze donkerder worden...

12. happymama

als je niet zwanger zou zijn dan daalt ie schijnbaar , maar goed tis geen zekerheid die temp anders zou niemand een test te hoeven komen natuurlijk

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Dat heb ik nu ook.. vriend viel het zondag al op dat ik donkerdere tepels heb, en aan de buitenkant zijn het soort schilfers donkere kleur.. Twee weken terug nog inspectie gedaan bij mezelf op de tepels en toen was dat niet zo, denk dat het toch te maken heeft met hormonen.. maar welk hormoon ? LH hormoon ? HCG hormoon? Ik heb geen idee.

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    :( Erg vervelend! Ik hoop dat het snel weer goed komt, misschien als het zonnetje weer gaat schijnen, dat schijnt goed effect te hebben erop :cool: De lente komt er weer aan.. nog 4 dagen! Dikke knuff!

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm dat is raar dat hij zo kort na m'n piek al kwam dan.. Ik ga zometeen een ovulatietest doen.. maar dat zegt nu niet zoveel meer toch.. Maar ik doe hem wel om te checken!

16. happymama

ok ben benieuwd dus

17. happymama

slunea ,
    weet jij dit miss ???
    ik temp niet de hele cyclus ofzo want ik voel dus me ei .
    maar normaal heb ik 36,7 ongv
    net na me ei was ie 37,7
    vandaag 37,5
    wil dat iest zeggen ????

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Je temperatuur blijft toch hoog als je zwanger bent ? Maar volgens mij is het beroerde ervan dat hij pas daalt vlak voor je NOD als je dus wél gaat menstrueren..

Heb er zelf geen ervaring mee, maar dat is wat ik ervan begrepen heb.

19. happymama

ok thnx
    heb m ook even op t goede forumonderdeel geplaatst

20. happymama

ga heel ff wa doen hier ... tot straks

Share This Page