Ja dat ''moeten'' is echt vervelend. De romantiek verdwijnt zo echt heel snel..Maar het is niet anders! Je kunt wel denken we ''moeten'' niks, maar ja dan komt het nooit haha..Maar ik probeer het deze maand wel wat los te laten. Dan maar niet om de dag, maar gewoon als we ons er wel toe kunnen zetten..
Het is erg rustig...vandaar dat ik ook zoveel reageer! Succes met het huishouden! Dat mag ik morgenavond of zaterdag weer doen:S...
Hmm dat klinkt niet fijn meis En als je helemaal niet rond je vruchtbare dagen zit, of er niet aan denkt, gaat het dan wel spontaan, of gebeurt er dan echt bijna niets ?
Uhh.. ik heb nu weer plakkerig witte kleur afscheiding Betekent dit dat m'n eisprong gisterenavond was ? .. Zo kort na m'n piek ?
Of juist nu! Dit net gevonden: Als de eisprong dichterbij komt, wordt de gewone roomwitte vaginale afscheiding helder en glanzend. Meestal is het een dag voor de eisprong slijmerig, draderig en dun (als rauw eiwit). Dat is gunstig voor de zaadcellen, die makkelijker omhoog kunnen bewegen, de baarmoeder in. De slijmverandering duurt 3 tot 4 dagen. Daarna wordt de afscheiding weer net als anders: wit en minder doorgankelijk.
We hebben wel onze spontane momenten hoor..Dat gaat meestal ook echt wel goed, maar er zijn van die ''dip-periodes'' en die hebben we nu even..
Dat kan denk ik wel betekenen dat je je eisprong hebt gehad. Dat is dan wel erg kort na je piek.....Vandaag nog weer een ovulatietest gedaan??
ik heb dat wel gehad na me ei maar is nu ook weer weg ik heb even een miss iets te persoonlijke vraag , maar heb t idee dat rondom mijn tepelhof dus net erbuiten dat t wat donkerder begint te worden hoe zit t bij jullie net voor de ongi ??
Dat zou dan dus wel positief kunnen zijn. Normaal daalt je temp. altijd weer na je eisprong? (ik heb geen ervaring met temperaturen)... Mijn tepels veranderen niet volgens mij voor mijn ongi..Het is mij in ieder geval nog nooit opgevallen dat ze donkerder worden...
als je niet zwanger zou zijn dan daalt ie schijnbaar , maar goed tis geen zekerheid die temp anders zou niemand een test te hoeven komen natuurlijk
Dat heb ik nu ook.. vriend viel het zondag al op dat ik donkerdere tepels heb, en aan de buitenkant zijn het soort schilfers donkere kleur.. Twee weken terug nog inspectie gedaan bij mezelf op de tepels en toen was dat niet zo, denk dat het toch te maken heeft met hormonen.. maar welk hormoon ? LH hormoon ? HCG hormoon? Ik heb geen idee.
Erg vervelend! Ik hoop dat het snel weer goed komt, misschien als het zonnetje weer gaat schijnen, dat schijnt goed effect te hebben erop De lente komt er weer aan.. nog 4 dagen! Dikke knuff!
Hmm dat is raar dat hij zo kort na m'n piek al kwam dan.. Ik ga zometeen een ovulatietest doen.. maar dat zegt nu niet zoveel meer toch.. Maar ik doe hem wel om te checken!
slunea , weet jij dit miss ??? ik temp niet de hele cyclus ofzo want ik voel dus me ei . maar normaal heb ik 36,7 ongv net na me ei was ie 37,7 vandaag 37,5 wil dat iest zeggen ????
Je temperatuur blijft toch hoog als je zwanger bent ? Maar volgens mij is het beroerde ervan dat hij pas daalt vlak voor je NOD als je dus wél gaat menstrueren.. Heb er zelf geen ervaring mee, maar dat is wat ik ervan begrepen heb.