Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Happymama spannend joh! Zou geweldig zijn als je zwanger bent!!

Slunae heb je nou al geklust vandaag dus!? ging het 'spontaan'!? ;)

Hier redelijk goed! In fases!....wij hebben ons best nu gedaan en wachten maar inderdaad!!!...

Sanne lees je graag nog even met je test enzo.

Nog een intieme vraag voor alle vrouwen die hier lezen nu: komen jullie altijd klaar met t klussen voor een kleine spruit of niet?

Liefs!!!

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wanneer ga je of wil je, testen?!?

3. happymama

happymama Niet meer actief

wil t pas de 23e of 24e doen
    denk dus da me ei 1 dag eerder is geweest dan is t de 24e

4. happymama

ow en ja ik kom altijd wel klaar en ook als mijn vriend klaar is doe ik t nog een keer , heb es ooit gehoord dat dat de zaadjes dan iets verder naar binnen zuigt hahahaha tis net zoiets als eten en slikken hahahahahhaha

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    @Naat76, ja we hebben vanmiddag geklust! Echt spontaan is het natuurlijk niet als hij speciaal daarvoor hierheen komt rijden, maar het ging wel goed :)

Ik doe sowieso aan randjesfietsen.. en ik doe ook sowieso een hoogtepunt precies als hij z'n zaadlozing aan het doen is, en daarna voor het goede geluk nog 2-3 keer. (wel ideaal want dan blijf ik automatisch nog een minuut of 20 liggen ;) )

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.

Inderdaad jammer.. gisteren met die onwijze pijn schrok ik wel even, maar dat is gelukkig weer weg! Heb net aan vriend m'n rijtje met zwangerschapstestjes nog laten zien, en hij ziet bij de meeste geen streepje, en bij 2 een hele lichte idd.. vind het ook wel een beetje raar hoor..

Succes en tot zaterdag nogmaals! Liefs

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wat éten we vandaaaag?

Hier gehaktballen met aardappelen en groentenmix, yummie! Eetsmakelijk!

8. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hee dames,

Het is nu officieel..Ik snap niks van mijn lichaam en/of ovulatietestjes...Net getest, maar het streepje is minder duidelijk dan gister (heeft geen zin om op de foto te zetten, want dat zie je niet). Dus ik snap er niks meer van:(..Je zou denken dat het donkerder word, maar nee hoor...Ik denk dat het afgelopen maandag dan toch een ''indicent'' is geweest en dat ik gewoon over een dikke week pas een eisprong heb (net als de vorige twee rondes). ''vruchtbaar slijm'' heb ik ook nog maar 2 keer heel klein beetje gehad en pijnlijke/gevoelige tepels zijn nog niet te bespeuren...
    Frustrating..Nu dan eerst maar sporten!! Even niet bezig zijn met testen:D..

Fijne avond!

Lees jullie.

Liefs

9. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ik heb de test van vandaag en gister nog even naast elkaar gelegd en ze zijn ongeveer even donker. Ik zie weinig verschil, dus het donkerder worden zal dan nog wel komen!!

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmmm dat is frustrerend.. ben je trouwens niet bang dat je je piek mist als je pas om 18 uur een testje doet ? Ik twijfel nu al bij jou, want je had wel vruchtbaar slijm toch?! Snap het ook niet.. blijven testen in ieder geval, succes met sporten!

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ola ladies!

Sanne, wat gek! Dan zal ie toch nog wel komen....

Slunae en happymama, dank voor julie openheid! Mbt het hoogtepunt ;)

Alles goed daar? Lekker Slunae klonk goed jouw avond hapje! Hoe voel jij je? Vanavond lekker thuis?

Ik wel!!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.

En jij dan Naat76? Doe jij dat ook ? Orgasmiseren daarna ?

Hoe gaatie nu met jou ? Je had een drukke dag of nie? Voel je je wel beter vandaag ?

Ik voel me wel goed, tikkeltje moe, en gloeiende onderbuik (nog steeds). Ben lekker thuis ja! Ga zo een filmpje kijken met de buurman! En heerlijk optijd naar bed hopelijk, want ik heb maar 4 uurtjes geslapen vannacht!

X

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Had jij trouwens nog een ovulatietest gedaan vandaag om te kijken of het nog donkerder wordt of zakt ?

We lopen niet synchroon meer met onze dagen.. hoe kan dat ?

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ha Slunae,

Nou ik heb soms dat ik dan geen hoogtepunt krijg omdat het dan niet zo spontaan is en ik dan langer nodig heb....Dat vind ik wel eens jammer. Het is niet elke keer zo hoor maar gewoon omdat ik als ik niet al in de mood begin zeg maar, ik meer moeite ermee heb. Als dat wel het geval is is het zo gepiept! ;):D
    Maar heb idd ook erna maar zelf geklust om zo te zorgen dat die zuigbeweging :D toch nog gebeurd is! En soms kan het iets later nog samen;). Nou ja, dan snap je het wel.

Jij hebt wel goed contact met je buurman of niet? ;)

Ik heb geen ovu test gedaan meer trouwens. Ja ik weet niet meer of ik nu vanaf 4 of 1 moest tellen maar ik ben vanaf 1 maart gaan tellen nu. Tenslotte verloor ik toen al bloed en dan zit ik op deze dag. Vandaar dat jij in de war bent denk ik, maar gezien mijn cyclus is dit de logische dag als ik uitga van 1 maart NOD ipv 4 maart. Dat heb ik ook in de banner gezet.
    Had ik moeten testen nog vandaag dan denk je? Ik heb sterk het gevoel gehad dat ik ovuleerde. Pijn in de liezenstreek, pijn met hoogtepunt, alles is gevoeliger!!!

Jij? Ook dat gevoel gehad dus????!

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Voel me wel beter, lief dat je dat vraagt! :) Dag was beetje druk maar niet erg hoor, was toch hele dag thuis maar wel schoongemaakt, dochter thuis, rommelen, opruimen etcetcetc. ! Nu even lekker rustig!

Liefs!

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Is toch nog een week, en das best lang als je nieuwsgierig bent en van alles voelt! ;) Succes! :)

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Slunae, heeft de arts nog een verklaring kunnen geven van het gloeiende onderbuik gevoel? Das toch raar? Je hebt toch geen blindedarmontsteking of een maagvliesirritatie of iets dergelijks? Welke film ga je kijken!? Veel plezier dan! xx

18. happymama

tuurlijk altijd he hahaha , ik ken je niet dus kan t best vertellen en zo raar is t niet .....

ik voel me steeds meer zwanger eigenlijk ...
    me tepels worden donkerder
    vooral misselijk in de avond (1e zws ook)
    eten wat omhoog komt na t eten (1e zws ook)
    en weer last van hele lichte steekjes !!!

herken veel van de eerste nu behalve de pijnlijke (.)(.) niet die heb ik nu niet

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Als je tepels donkerder worden, is het heel goed mogelijk dat je zwanger bent! Dat zou wel gaaf zijn. Misselijkheid ook natuurlijk! Het klinkt wel zo. In welke ronde van proberen zat jij ook weer? Dan heb je ze best kort op elkaar! Ben benieuwd, als jij de 24e test doe je dat dan met zo'n vroege of ben je dan normaal op tijd met testen zeg maar?

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Trouwens best knap als je dat precies kan als hij komt. :D;) Dat lukt mij ook wel hoor maar niet altijd soms net wat eerder.

Deel Deze Pagina