Rood Wit Roze

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sanne24, Feb 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Het is echt wit plakkerig slijm, dus geen vruchtbaar slijm. De vorige rondes had ik dat ook steeds voor mijn eisprong na het sporten! Toen had ik dat ook al 1,5/1 week voor mijn eisprong...(volgens mij heb ik het ook wel gehad na mijn eisprong, een paar dagen erna, maar dat weet ik niet meer zeker)....Zoals net al aangegeven ga ik er vanuit dat mijn banner ongeveer klopt!

Liefs

2. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Spannend Happymama..Klinkt wel zwanger:)!!

3. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ik zie een heel licht dun streepje volgens mij!

4. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hee Naat,

Het is inderdaad duidelijk dat jij je piek hebt gehad:) en op het goede moment hebt geklust:D! Nu wachten, spannend!! Hoop zo voor jou dat het deze ronde is gelukt:)! *duimduim*

Liefs

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Ha Sanne,

Dank voor je lieve berichten! Ik duim met je mee!!!! En voor jou ook, dus dubbel duimen!! ;) :D

We zitten echt in hetzelfde schuitje, ik heb soms van die momenten dat je denkt: LAAT maar, ik heb er geen zin meer in! Dat proberen is niet meer spontaan en dat voelt soms zo onzinnig en dat ik denk: waarom doen we dit, het lukt toch niet!?.....:( Dat herken jij ook wel denk ik. Dat wachtbankje is gewoon heel irritant. Want ik hoop maar elke keer en tot nu toe tevergeefs. Je durft niet meer te hopen dat het nu wel lukt ineens!.....

Slunae, het is even stil ben je daar nog meid?

Maar Sanne, ik vind het heel gek dat je toch lichte streepjes hebt gehad, daar blijf ik bij!....Wat is dat dan vraag je je af. Je kunt niet twee keer een ei hebben en anderzijds ben ik dan bang dat je hem al had gehad terwijl dat eigenlijk totaal niet in jouw patroon past. Dus in dat opzicht denk ik weer van niet....Verwarrend!!! Grrrr.

Nou meid, succes in elk geval ermee, ik lees je weer!

xxx

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja kiekeboe, ik ben hierrr! Had ff drukke dag, was wezen wandelen, en boodschappen en huishouden, en toen gegeten en net terug van koffie bij buurman! Straks komt vriend met zoontje, dus dan ben ik voor de rest van de avond weer even weg!

Ik heb vanmiddag steekjes gevoeld, en menstruatiepijn, en weer slijmerige afscheiding, snap er niets van.. heb ik nou een vroege eisprong gehad woensdag, of heb ik nu pas een late .. M'n test van vanmiddag was wel negatief (ovulatietest). Maar ik heb geen idee of dat pas daalt als je je eisprong hebt gehad, of dat je hem dan nog kan krijgen. Ik had in ieder geval op de dag ná de piek geen vruchtbaar slijm meer. Ook al zoiets aparts.

Ik deel wel ergens dat gevoel met jullie van het weinig zin hebben, omdat het toch steeds niets is.. elke maand heb je weer de goede hoop, en ben je er zo ontzettend veel mee bezig.. dat is niet zo fijn.. ik betrap mezelf er soms ook op dat ik denk:"Ach, deze maand gewoon maar één keertje 'klussen', dan doen we volgende maand wel beter ons best.. maar de maanden vliegen zo snel voorbij..terwijl elke maand tegelijk ook ontzettend lang duurt!.. wil echt graag elke maand goed benutten.. <zucht>

Ik wens jullie een fijne avond, (kijkplezier met X-factor?!) en tot snel weer !

Liefs S.

7. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hee meiden!

Fijne avond! Ik ga ook lekker tv kijken:)!

Lees jullie morgen!

Liefs

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Hi! Nog ff gauw bericht voor Slunae! Ik had ook nog plakkerig slijm (wat klinkt dat weer heerlijk hè wat wij allemaal uitwisselen hier :D) terwijl bij mij de piek voorbij is zo goed als nu. Dat kan dus wel. Niets raars aan je hebt ook maar net je piek gehad eigenlijk! Ik heb ook nog steeds pijn daaronder, zon zwaar gevoel wat ik alleen heb als ik ongesteld ben net. Dus de hormonen zijn er druk mee! Ik gs nu slapen! Tot gauw!

X

9. Wokkel

Wokkel Bekend lid

Aug 18, 2009
    659
    1
    0
    Joehoe! Ben ook weer op aarde!
    Goh, wat een hoop gebeurd weer zeg...
    Ik heb weinig puf om uitgebreid te reageren..dus even beknopt mijn 'status':
    Druk aan de slag (vind klussen dus ook echt afschuwelijk en weiger dat woord te gebruiken, haha) en geniet er erg van.
    Had vandaag vruchtbaar slijm, morgen weer ons best doen. Vandaag niet, zou wel willen...maar kom net thuis en vriendlief slaapt al.

Ik ga lekker m'n bedje in, wens iedereen een fijn nachtje toe en tot morgen allemaal!!!

Verder

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee! Lief van je! Ik zit nu nog even te suffen aan de pc, ga zo slapie doen. Ik heb me nooit echt verdiept in dat afscheiding-gebeuren, dus heb er (nog) geen verstand van..hehe.. wat ik nu gemerkt heb is dat de dag ná m'n piek de afscheiding al niet meer doorzichtig slijmerig was, maar wit en plakkerig..(wat een onderwerp idd haha), wat volgens google dus weer wijst op eisprong. En voor de rest heb ik vanmorgen witgelige afscheiding (slijmerig) gemerkt, datgene waar happymama het volgens mij over had..en later werd het weer slijmerig, maar nu is het weer wit en normaal hehe.

Ik duik nu m'n bedje in! Truste! X

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Heeee jij! Dat was precies op hetzelfde tijdstip op enter gedrukt als ik :p Leuk dat je er weer bent! En ja, hier gaat het kippenhok gewoon door haha :D

Verder,... ? Wilde je daar nog iets typen ? Je bent toch niet in slaap gevallen dat je met je hoofd op reactieversturen klikte he?

Truste!

12. Wokkel

Wokkel Bekend lid

Aug 18, 2009
    659
    1
    0

Hey Slunae, jij ook aan het nachtbraken... gezellig!
    Pff..balen joh, ik was er echt van overtuigd dat je nu een positieve test zou hebben, had echt een heel sterk gevoel dat je zwanger was..
    In een vmk geloof ik persoonlijk niet heel erg, maar dat komt puur doordat ik er zelf een meegemaakt heb, en die ging echt gepaard met veel bloedverlies, heftige krampen en stolseltjes.... dat kan natuurlijk bij iedereen anders zijn, blijft vaag dat je een licht positieve test had...

Nou meid, we gaan er gewoon weer voor!!!!!

13. Wokkel

Wokkel Bekend lid

Aug 18, 2009
    659
    1
    0
    haha, verder.. ik weet het niet... had ik den eerder getypt ofzo..foutje, hahaha! Nee hoor, ben nog niet in slaap gevallen. Ben nog behoorlijk wakker, gezellige avond gehad met een clubje vriendinnen en ondanks m'n gebroken nachten en megadrukke werkdag heb ik echt een enorme energie, zal dat ei wel zijn, hihi!

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Owh, ik dacht dat jij wel moe zou zijn Mamaloes, maar je had juist veel energie! Had ik nog met je kunnen kletsen want ik ben nog lang wakker geweest..kreeg ineens een blaasontsteking gisteren om 12 uur :x Heb een liter water gedronken en hoop dat het vandaag over gaat, heb echt geen zin in antibiotica!

Leuk dat je zo'n gezellige avond hebt gehad :) Waar haal jij de energie vandaan, zo'n drukke week en dan nog wakker zijn hihi.

En ik had ook wel een heel ander gevoel dan anders..ook m'n lichaam reageerde erop dat ik dacht dat het weleens zo zou kunnen zijn. En die testjes, ik blijf het raar vinden, heb een rijtje testjes onder elkaar geplakt, en bij de laatste paar blijf ik een lijntje zien, dus als het indrooglijntjes zijn, is dat wel heel toevallig dat ze maar bij een paar testjes zichtbaar zijn. Die van gisteren zag ik in ieder geval niets op, dus het is gewoon niet zo.

En stel dat mijn menstruatie een VMK was ? Kan dat dat ik een week daarna nog een licht streepje krijg ? Lijkt me niet zo logisch he? Probeer gewoon een verklaring te zoeken voor dit alles..lastig.

Nu zit ik weer op het wachtbankje!

Veel succes met aandeslaggen hihi.

Liefs S.

15. happymama

happymama Niet meer actief

gm dames !!!
    ik heb getest hoor en ja er kwam een 2e streep !!
    hij is nog vaag maar beter als gister , krijg m niet goed op de foto hij staat bij w8 bankje maart , zal kijken of ik na mn werk een duidelijke kan maken .....

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Van harte!!!! Echt super!!!

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Druk druk druk! Maar leuk druk dus! Fijn!!!

Nu maar lekker in die ontspannen mood verder werken aan n tweede ;)

Ga werken nu tot vanmiddag lees!

X

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ohw wat goed zeg! Dat heb je goed aangevoeld ook van jezelf !! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto :)

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Werkze Naat76! Xliefs

20. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Gefeliciteerd happymama!!

Werkse Naat!!

Ik heb net het huis even schoongemaakt, dus dat is nu weer gedaan:)! Vanmiddag even lekker racefietsen...Mooi weer voor:)!

Fijne dag!

X

Share This Page