Dat had ik ook bij mijn zoon. Toen had ik eerst hele tijd wit, toen 1 dag donkere streep, dag erna knaltest (dus ei erna) en toen vervaagde hij binnen 2 dagen tot weer wit.
Hallo dames, Slunae, ik heb je mails volgens mij wel gehad, maar ik vroeg me af hoe je je nu voelde!! Ik heb nog altijd erge pijn aan beide borsten en verder eigenlijk niets....Ohja, wel een zeurend gevoel in mijn onderkant zeg maar en heeeel af en toe ongesteld gevoel krampje, maar minimaal. Trouwens, dat onderkant gevoel is bij mij de 1e dag het ergste, van de menstruatie. Ik voelde dat net al een tijdje en dat houdt dus wel in dat de hormonen zich roeren! Welke kant het opgaat ook, en ik denk deze maand niet raak. Ik had eerst een witte test, dan lichtroze, dan donkerder en dan knal en dag na ovulatie nog een keer lichtroze getest en dus dan verdwijnt de LH piek weer. Soms ook 2 x per dag getest om verschil te kunnen zien. @Sanne: heerlijk, lekker vrij! Geniet er maar van..... Ik ben druk druk druk maar ik heb tijd om het forum te checken dus hoop jullie even te lezen. xx
Mijn testjes verliepen heel apart..zondagochtend leek het wel bijna positief, maandag weer licht streepje, dinsdagochtend en dinsdagavond knalpositief (voor mijn gevoel, streepjes even donker) en woensdagochtend, donderdagochtend en vanochtend weer licht streepje! Ik heb net even lekker hardgelopen en ga zo even met mijn moeder in de tuin zitten! Heerlijk! Lees jullie! Liefs
Ha meiden, Fijn dat jullie er allemaal weer even geweest zijn! We zitten weer in de spannende dagen na het ei... tenminste, als m'n ei voorbij is.. Denk het wel! Ik heb weer veel buikpijntjes, dat begon vorige cyclus ook een week voor NOD. Verder echt doodmoe, maar dat komt gewoon door de werkweek en kan verder niets van kwaaltjes verzinnen, haha! Maak mezelf af en aan een tikkie gek, maar andere momenten ben ik juist weer een kei in loslaten! Ik hoop dat we het allemaal de komende dagen/weken een beetje relaxt kunnen houden! Fijn weekend!
Hoe gaat het vandaag met iedereen ? Met mij wel goed, ben alleen nog steeds erg moe, ookal slik ik geen antibiotica meer! Maar dat komt mooi uit, kan ik lekker thuis blijven met m'n verzwikte voetje! Verder qua symptomen heb ik al een paar dagen zere borsten, vooral links, brandende pijn, zelfs als ik er niet op druk. Verder erg emotioneel, waar ik vorige maand supervrolijk was, ben ik nu elke keer verdrietig of boos om helemaal niets. Geen krampjes of steekjes of gloeiend gevoel.. toch anders dan de afgelopen maandjes dus Ik lees jullie! Ben erg benieuwd! X
Hi! Ik heb hetzelfde als jij slunae! Ik heb pijn aan de borsten, stekerige pijn in mijn rechter nier streek (???) en vooral sinds gister een ongesteld aanwijzing: niet te genieten....! Das helaas voor mij n teken v nod!! Grrr ik ben dan om alles ook snel boos, zeeeeer geïrriteerd en on the edge zeg maar. Ook gister erge menstruatie krampjes. Ik denk dat mijn banner niet klopt want ik werd 4 maart ongesteld echt met helder rood bloed ook al begon ik 1 maart al met roze verlies. Echter 2 maart had ik wel 's avonds helder rood verlies.... Hmm...nou daarvan uitgaand dan met cyclus vanaf 3 maart plus 26 dagen gemiddeld zit ik dus op nod 29/3. Dus iets later. Ik stond net op en m'n borsten voelen zwaar en vol. Toch heb ik dat ook vaker met nod dacht ik. Zucht........
Volgens de menstruatie kalender bij iets helderrood verlies op 2/3 is nod 28 maart. Ik ga dan maar uit van 29 maart omdat het later op de avond was. Toch? Had gister ook rugpijn trouwens en slijmerig verlies. Gewoon beetje wittige grijzige kleur. Best veel. Das toch ook n teken dat nod eraan komt?
Haha, je NOD komt er sowieso aan, maar of je menstruatie eraan komt, dat is de vraag Jouw menstruatiekalender berekende toch het gemiddelde van de laatste maanden ? Was toch 27 dagen ? Ik heb geen idee wat slijmerig verlies is! Heb je dat altijd voor je menstruatie? Aangezien je rugpijn en menstruatiekrampjes en hoe je bui staat, lijkt het er op dat je gaat menstrueren, maar ik hoop van niet! X
Hoelang was jou LF ookalweer de laatste maanden ? Is dat regelmatig ? Of verschilt dat ook per cyclus ?? Want als dat zo'n beetje gelijk is, kan je het uitrekenen.. Als je 1 maart begon met rozeverlies, zou ik die als dag 1 van je cyclus rekenen.. dat heb ik ook teruggezet van 4 maart naar 3 maart, omdat ik 3 maart al bruinverlies had. Iemand had volgens mij hier uitgelegd dat je dat kan meetellen omdat de baarmoeder dan al samentrekt om te menstrueren ofzo, was jij dat niet?
Ja dat was ik! Maar nu las ik net weer dat je moet rekenen va helderrood verlies!....????? ik weet het ook niet meer! Maar dat geeft bij mij deze maand 3 dagen verschil wat ik best veel vind! Mijn kalender zegt 26 dagen gemiddeld.... Ja ik noem het maar ff nod wat t ook wordt! Weet je dan noem ik t wel vwm (verwachte menstruatie dag) dat klinkt ook iets volwassener haha Nee ik denk niet dat ik zwanger ben helaas... De krampjes tieren al welig zullen we maar zeggen! Ik voel me ook niet zwanger helemaal niets..... Wel jammer!.... Maar zoals ik me nu voel komt ie binnen een dag al zo als de krampjes zijn dan. Wat denk jij Slunae? Voel jij je anders geestelijk zeg maar? Liefs!!!
Wat ik trouwens niet heb is na intern onderzoek licht roze slijm bij mij dé voorbode van menstruatie! Das wel weer hoopgevend!
Hahaha! Lol, volwassener Ik zie geen verschil tussen bruinverlies of helder rood verlies, want bruinverlies is ook bloed, de bloeding is alleen nog niet goed op gang gekomen. Ik had vroeger weleens 4 dagen voordat het doorzette bruinverlies, ik denk dat je echt wel mag rekenen vanaf roze/bruin/rood verlies, of whatsoever Ik weet niet wat ik moet denken, heb nu weer gevoel alsof ik aan het druppelen ben, en aangezien ik gisteren zo sagrijnig was, zou ik denken dat het vandaag al komt. (heb vaker een cyclus van 25 of 26 dagen). Heb de laatste maanden nagekeken, en ik had steeds zo'n dip één dag voor mijn menstruatie.. dus ik hoop niet dat het vandaag al komt.. hoop stiekem dat het helemaal niet komt... maar goed.. dat weten we nu wel Heb geen menstruatiekrampjes nog, ook niet gehad, maar normaal gesproken heb ik dat pas als ik al menstrueer. Behalve de laatste 2 maanden dan. <ik zucht even met je mee> En geestelijk, ik heb echt geen idee !!
Hihi! Volhouden ! Ben jij meestal één dag van te voren met een korte lont ? Of meerdere dagen van te voren ?
Pfff, nu dacht ik eraan, krijg ik steken in m'n onderin! Dat had ik vorige maand ook al .. grrr. Hoop dat het niets betekent!
Het enige afwijkende bij mij is dak nu geen roze verlies heb nog en wel krampen. Ach ja kunnen voor krampen zijn oid!... Maar niet te veel aan hechten.
Ja staat inderdaad enorm met elkaar in verbinding! Is ook niet zo gek, ik hang de hele dag in en om m'n lichaam rond