Ik hoop ook niet dat het een cyste is nee... Ik heb niet continue last, maar wel meerdere keren per dag dat ik rechts onder een steek heb.. Het kan inderdaad van alles zijn, ik hou het even goed in de gaten en ga het misscien over een tijdje voorleggen aan de HA. Verder ben ik hier ook echt niet te genieten, tenminste, op zich zelf wel maar m'n omgeving irriteert me enorm (behalve m'n dochter dan, gelukkig!) Vriendlief moet het echt bezuren, libido van niks, heel chagrijnig en heb hem het liefst buiten een straal van minstens 50 meter .... Ik ben ook nog steeds niet lekker, nog steeds keelpijn, hoofdpijn, en opgezette klieren, dat wordt dteeds erger, zitten nu tegen m'n oren aan, en dat doet zeer!! Kauwen doet zeer, slikken doet zeer.... bah! Maargoed, geen medelijden hoor, ik huppel lekker rond in de tuin, viooltjes poten,dochter is supervrolijk en speelt in de zandbak, straks visite! Vermaak me dus wel. Grappig trouwens dat ik nu in dezelfde lijn lig met jullie NOD! Ik heb hem donderdag de 31e.. spannend!!! Fijne dag meiden, ik kom vanavond weer even kletsen! X!
Hi dames! Gezellig jullie te lezen! Nou mamaloes, jouw klachten klinken als die van mij exact!!!! toch frappant! Want ben dus bang dat dit de typische ongesteld pre klachten zijn!.... Jammer!!! Ik heb dat ook alhoewel vandaag iets minder maar heb m'n vriend amper gezien hihi! M'n dochter moet t soms beetje ontgelden maar het gaat...heb nu ff rustig moment, m'n dochter is met oma weg, vriend sporten en ik zit in de zon, uit de wind!!! Weliswaar studerend maar dat mag de pret niet drukken! Heerlijk! Heb nog wel last v krampen best vaak. Verder nog geen roze verlies maar verwacht dat eigenlijk morgen of overmorgen als ik de statistieken v mezelf moet geloven!... Jak heb sowieso geen zin in ongesteld buiten feit dak zwanger wil zijn. Maar deze maand ben ik het écht niet dames! Ik voel t gewoon. Lees jullie!!!! Xx
Haha, ben ik even blij voor mezelf en voor mijn vriend dat we niet bij elkaar zijn dit weekend Heb hem gisteren expres weg gestuurd voor het geval dat hij de dupe zou worden Alleen ff bij de afwas zitten mopperen.. dat mocht hij voor deze ene keer even voor me doen aangezien m'n voetje.. ik zou even rustig een liedje luisteren.. elke 15,5 seconden: "Schat ? Waar moet dit staan ? Waar lag dit ook alweer ? Moet ik dit hier neerzetten" Grrrr! En dan zal ik maar niet beginnen over de snel(traag)heid waar hij dat mee doet (vergeleken met mezelf) en dat hij de glazen ondersteboven neerzet, en de borden in zo'n positie zodat als je ernaar kijkt, alles bijna van het aanrecht afkukelt! Zucht! Het kostte me nog meer energie dan wanneer ik het zelf had gedaan op één been Maar of dit komt door m'n menstruatie die eraan komt, of gewoon omdat hij een man is en ik een perfectionist ? Geen idee Ik heb verder niet het gevoel dat ik zwanger ben.. terwijl ik dat vorige maand wel dacht te hebben.. maar goed, we wachten het rustig af! Geniet van het zonnetje he meiden, en Mamaloes beterschap!! X
Het is wel de ziekenboeg hier hihi! Ik net mijn holtes weer oké maar lang gekwakkeld, mamaloes ook veel ziek en klachten en Slunae nu met dr voet! Lekker zwak clubje hahaha! Gaat t al beter Slunae, helemaal vergeten nr te vragen sorry! Hoop v wel! Geniet je ook vd zon?! Ik heb t gewoon warm zo hier in de luwte!! Heeeeeerlijk!!!!! Jammer ik denk dat we ook alle drie niet zwanger zijn als ik dit zo lees....maar.....je weet maar nooit!! En terwijl ik dat net typte vloog er een mega hommel bijna tegen me aan!!!!!
Hahaha ! Dat had ik laatst toen ik aan het fietsen was, kon nog net onderduiken Ik vind het koud! Ik heb net wel even door de tuin gehinkeld, maar ik heb daar geen zon meer. En ik vind ons juist sterk, want wij blijven positief ookal hebben we altijd wat Mooi woord, luwte.. soms weten mensen niet eens wat ik bedoel als ik dat woord gebruik haha. "Laten we in de luwte gaan zitten" "he wat "
Haha ja ik vind t ook een normaal woord. En ik bedoel natuurlijk niet dak ons zwak vind! Maar lichamelijk veel klachten! Ik zit nog steeds heerlijk! Kleurtje pakken!!! Uit de wind is belangrijk!!.... Krampjes gaan gestaag door. Ben nu toch van 3 op 4 maart uitgegaan en moet dan de 29e ongesteld worden dus nu nog twee dagen...... Xx
Ow ik snap het! Had het verkeerd begrepen.. jeej wat stom van mij! Je bedoelt meer slap dan zwak, never mind Haha nu is het weer 3 maart Zal ik dan maar weer terug gaan van 3 naar 4 maart ? ...Nehh, dan moet ik nog een dag langer wachten! Wat duren die laatste dagen lang!!
Ja het duurt nu lang omdat ik de kluts kwijt ben welke dag de 1e is!... Ach als ik 1 april nog niet ongesteld ben ga ik testen! Liefs!!!!!
Ps; mamaloes en Slunae; die chagrijn klachten horen toch echt bij PMS? In mijn idee niet bij zwangerschap, of in elk geval in mindere mate...! Toch? Even jullie input?! Hier nog altijd zeur krampjes. Heb wel lekker wijntje genomen! Ik dacht, ja daag heb nu iets te vaak mijzelf dingen ontzegd, ik geniet gewoon even! En ik drink amper by the way...
Haha, jouw vriend blij dat ie niet in de buurt was vandaag. Die van mij vluchtte naar binnen en heeft de hele dag zitten studeren, en is nu al een aantal uurtjes weg! Hij had een afspraak hoor, is niet gillend de deur uit gerend, hahaha.. Jij hebt dus ook echt niet het gevoel zwanger te zijn?! Ik ook totaal niet, ik heb geen klachten, voel geen krampjes, niets aan m'n borsten... Dat wordt gewoon een ongi donderdag/vrijdag. Hoogstwaarschijnlijk dinsdag/woensdag start bruinverlies... We zullen zien! M'n oorpijn wordt wel steeds erger, de klieren onder m'n oorlel (had ze echt nog nooit gevoeld volgens mij..) zijn onwijs dik, zitten helemaal bulten op de bovenkant van m'n kaak, vooral aan 1 kant.. Kauwen en praten doet ontzettend zeer... Niet echt een zwangerschapssymtoom geloof ik he?
Haha, wat kunnen mannen toch onhandig doen he? En het dan ook totaal niet doorhebben!! Zucht.. Ik heb er ook zo een..en volgens mij licht het niet aan onze hormonen hoor, het zijn gewoon de domme-mannen-acties waardoor wij perfectionistisch worden! Jij dus ook al niet het gevoel zwanger te zijn... Wat een saamhorigheid hier! Laten we dan ook maar lekker saamhorig met z'n allen wél zwanger zijn!!! Gaat je voet wel wat beter?
Ja, dat chagrijnige hoort naar mijn idee ook bij PMS.. Ik heb ook een lekker wit wijntje op in de zon hoor!
Ja dat dacht ik ook, dat het bij PMS hoort. Kijk van zwangerschap en alle bijbehorende emoties zul je ook niet de vrolijkste worden (ik herinner me het van het begin bij mij nog wel dat ik chagrijnig was maar dat had ook met andere dingen te maken), want die hormonen zijn toch allemaal betrokken bij ongesteld/zwanger/eisprong!... Maar nogmaals, als ik zwanger ben deze maand, eet ik mijn schoen op ! Fijn te lezen Mamaloes, dat jij ook een wijntje hebt genomen! Kijk als ik weet dat ik zwanger ben doe ik dat gewoon niet meer, hooguit 1 slokje soms voor de smaak, maar nu denk ik: ja ik hou rekening met iets wat niet eens is nog dus waarom dan? Ik denk dat t anders is als je heel veel drinkt of elke dag, dat heeft meer invloed, maar dat doe ik niet. Slunae, ben je uitgehinkeld ? Ik heb lekker verkleurde wangen gekregen! Ben blij! Wat zon op je lijf doet zo goed!!! Jullie ook nog wat kleur kunnen pakken? Liefs!
Wow, wat hoop ik erop dat jij je schoen op gaat eten zeg!!! Ten eerste omdat je dan zwanger bent, ten tweede omdat het me hilarisch lijkt! Ehhmm..worden we dan wel uitgenodigd? Haha, daar willen we bij zijn!!! Ik heb precies hetzelfde wat betreft wijninname hoor! Ik drink geen druppel als ik zwanger ben, en voordat ik zwanger ben in het weekend 2 wijntjes op een avond. Dat vind ik nog kunnen!
oja, en van de chagrijnigheid tijdens de zwangerschap; ik weet wel dat dat bij mij best meeviel, ja..van alles klachten was ik wel eens chagrijnig, gewoon omdat het me teveel werd! Ik had echt een niet-zo-fijne zwangerschap... Maar hormonale chagrijnigheid kwam bij mij pas na de bevalling hoor!! Kon echt enorm slecht tegen mensen om me heen, visite die te lang bleef plakken, de ontelbare 'goede tips' etc.. Arrghhh! (dat heb ik nog steeds wel een beetje hoor..)
Meiden, alleen even een snel berichtje van mij! Ik denk aan jullie en hoop echt dat jullie zwanger zijn (ondanks de niet zwanger kwaaltjes)!! Ik moet het zwanger willen worden nu opgeven, aangezien we uit elkaar gaan. Ik PB jullie binnenkort wel even hoe en wat. Liefs
Ach meis.... wat is dit schrikken zeg! Jeetje, ik had zo gehoopt dat je er uit kon komen samen! Ik wens je heel veel sterkte toe!!!! Dikke knuffel!!!
Hee meiden, Vind het zo vervelend voor Sanne24 Hoe gaat het met jullie vandaag ? Mamaloes, heb je wel iets tegen je ontsteking aan je oor ? Misschien moet je gewoon effe een weekje vakantie nemen om weer helemaal aan te sterken.. Met m'n voetje ging het gisteren wat beter, maar vandaag weer niet.. Ik heb ook geen idee hoelang zo'n verzwikking moet duren, maar hij is op die exacte plek al een keer gebroken geweest, dus ik hoop niet dat hij nog een keer gebroken is !! Als ik hem stil hou voel ik geen pijn, alleen als ik em beweeg en als ik er een beetje op leun, irritant! Naat76, ik heb zelf geen ervaring met PMS, maar ik denk dat prikkelbaarheid er wel bij hoort ja. Maar dat kan ook bij een zwangerschap, elke vrouw reageert weer anders op al die stofjes natuurlijk. Hoe staat het er verder mee met jou ? Voel je nog dingetjes ? Nog steeds normale afscheiding ? Nog steeds gevoel dat je niet zwanger bent ? Mijn 'symptoompjes' blijven rustig, m'n borsten waren de laatste maanden juist heel vol en groter tussen m'n ei en menstruatie, maar nu blijven ze zacht, maar wel brandend pijnlijk! Gisteren en eergisteren menstruatiekrampen gehad, dus het zal er wel aankomen.. volgens mij ging de pijn in m'n borsten vorige keer weg toen ik bijna ging menstrueren. Nou heb ik vannacht gedroomd dat ik ongesteld was, dus ik dacht vanmorgen dat het zo zou zijn, maar het was nog niet zo. Heb weer zo'n stomme zwangerschapstest gedaan van Zwanger&Kids, maar ik ga die dingen ritueel verbranden, want ik zie er zo vaak lichte streepjes op die gewoon nie kloppen! Ik wil zo graag zwanger zijn nu, ben best wel klaar met het 'klussen' steeds. Ik ga deze ronde denk ik wel definitief overstappen naar zelfinseminatie. Dat wilde ik de vorige 2 rondes ook al, maar steeds als ik die gekke spuit in m'n handen heb, denk ik laat maar. Het voelt zo tegennatuurlijk!! X