Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Goedemorgen!

Ja wat enorm balen voor Sanne echt heel erg sneu!!!....

Ja, hier alles goed. Sliep beetje slecht vannacht verder oké. Net wakker en geen klachten te melden. Ingesteld op gauw ongesteld! ;)

Het chagrijnige lijkt minder te zijn dus ook dat wijst op as ongesteld helaas.....ik voel me dus ook niet zwanger! Nog altijd niet!! Jammer maar de waarheid. Altijd hou ik een sprank hoop over natuurlijk maar dat is 10% tegen 90% zekerheid dat ik ongesteld word. Moment ga even checken om t te laten weten!...

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Yep, intern onderzoek gaf eerste heel lichte bloed dames, dus bij mij is t officieel dat het eraan komt. Jammer maar wat ik al zei: wat ik had verwacht!......

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ben alleen benieuwd hoe lang t duurt voor t doorzet... Hoop snel zodat ik mijn dagen beter kan tellen!

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Sjemig wat een nare berichten allemaal :( Naat76 ik wil niet dat je gaat menstrueren! Stop daar nu mee ok!? Ik vind dat we nu zwanger moeten zijn , want het is niet eerlijk. :( Grrr.

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Sorry.. liet me even gaan.. *adem in, adem uit*

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik vind t ook!!!! :( baal er ook wel van. Nu begin ik ook al m'n hoofd te voelen en alweer kramp. De tijd na ovulatie is bij mij ook 11 dagen telkens en dus zou ik het ook morgen of vandaag moeten worden dus ik volg wel mijn lijfelijk schrema zeg maar ;) gelukkig!

Maar ja leuk is t niet nee!!!!!!

Nu maar hopen dat jij en mamaloes beter nieuws hebben!!!

Op naar voor mij, maand 12!....:( hm als ik dat schrijf schiet ik dus toch wel even vol....

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Verdorie zeg :( Ik ga jou komende ronde echt heel erg veel energie sturen! Dikke knuffel!!

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Trouwens Naat76, jij had toch gisteren of eergisteren wat slijmverlies ? Ik denk dat dat idd duidt op aankomende menstruatie dan.. ik had het gisterenavond ook. Dat is wel weer iets om te onthouden.

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    :) super lief Slunae!!!!!

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Yep! Blijkbaar is dat (en dat las ik ook al ergens) wel de voorbode. Gister had ik beetje licht geel slijm en dat andere slijm was meer wit grijzig en 1 dag wat dikkig en 1 dag erna weer wat dunner en melkachtig!

Xx

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
  12. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Hey Naat, grrrrr... ik vind het echt super balen dat je ongi er aankomt.... Wat een tegenvaller, ook al voelde je je niet zwanger.. het is steeds zo'n enorme tegenslag!!
    Jij nu dus door naar de 12e ronde...
    Ik denk ook gewoon ongesteld te worden, en ga dan de 11e ronde in (inofficieel), en de 7e officieel (gericht vrijen)

En Slunae.. bij jou alleen wat slijm..laat die ongi weg blijven he?!! Zeg, ben je met je voet wel bij de ha geweest??

Ik ga over twee uurtjes naar de ha om m'n opgezette klieren voor te leggen. ik zie er raar uit, en onbekende zal het niet opvallen, maar daar waar normaal m'n smalle kaaklijn loopt, loopt de huid van m'n gezicht vanaf m'n oor recht naar beneden naar m'n hals... Ik heb dus een beetje een recht hoofd nu. Slecht geslapen, eten lukt slecht door de pijn. Pijnstillers slaan gelukkig wel wat aan, hoop dat ik een kuurtje kan krijgen ofzo, ben nu al zo lang aan het kwakkelen!
    En een weekje vakantie opnemen klinkt erg fijn, helaas kan dat niet. 1 omdat er momenteel veel problemen op werk zijn, 2 omdat ik niet genoeg vakantiedagen heb. Daarnaast denk ik ook niet dat het me echt gaat helpen, gezien ik toch elke dag om 6 uur naast m'n bed moet staan voor m'n dochter!

Nou ja, ik blijf genieten. Vanmorgen gezellig naar een vriendin geweest, en de hele week allerlei afspraken.

XX!

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Van de diverse soorten slijm? Best een lange pagina! Maar kon mijn verhaal niet gelijk terugvinden mbt het slijm dak beschreef...

Ik moet nog ff iets kwijt: ik ben niet te genieten! Met vlagen hoor maar oh wat ben ik snel pissig!! :( echt niet leuk meer!!! Laat die klote nod maar komen, sorry dak t zo zeg!

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Mamaloes,
    Wat vervelend voor je zeg! Het klinkt alsof je klieren enorm opgezet zijn! Dan ben je redelijk in het verweer. Heb je de bof ooit wel gehad? Straks is het zo iets? Goed dat je naar de huisarts gaat! Zeg je wel ivm pijnstillers en medicatie dat je zwanger wil raken en niet weet of je het bent nu? Is wel belangrijk!!!

Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds absoluut zeker ben van geen zwangerschap, nog geen bloeding heb gehad. Alleen dus even suuuppper licht verkleurinkje van mijn slijm en alleen door intern onderzoek niet in mijn onderbroek oid. Ik denk nog steeds dat het komt maar vandaag is zeker niet de eerste dag. Tenzij het straks nog komt, maar ik vermoed dat het dan de voorbode voor morgen is. Helaas.

Vooral omdat je pas weer minder :x wordt als het doorgezet is kan ik niet wachten want ik ben ZO :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x!!!!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :x

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Trouwens Mamaloes, ik snap je, met een kindje kun je geen weekje vakantie nemen, als ze nog zo klein zijn want je bent er zo druk mee!! Dat is nu eenmaal als je er al eentje heb rondlopen (of liggen ;):D) dan gaat dat niet meer zo makkelijk!.........

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Er staat dat de prop G-slijm loslaat om menstruatievloeiing door te laten ;)

Moet even wat doen, kom zo weer lezen! X

17. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Ach meid, wat een ellende dat je zo naar in je vel zit....
    Ik hoop dat je je snel beter zal voelen, en niet door een doorbrekende bloeding... maar door een posi test natuurlijk!!
    Waarom onderzoek jij jezelf inwendig eigenlijk?? Ik doe dat echt nooit....

Bof heb ik nooit gehad... Ik zal inderdaad even aangeven dat ik bezig ben met zwanger worden... Ben benieuwd, misschien komt ze wel met de verlossende woorden dat opgezette 'onderoren' de nieuwste zwangerschapskwaal is ;)

X!

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jammer dat je geen vakantie kan nemen! Je zit nu denk ik ongeveer bij de HA, hoop dat hij antibiotica heeft en dat je snel weer beter bent!

Ik ben niet naar de HA geweest met m'n voet.. ik wacht nog even tot het over is.. en als het nog een week duurt ga ik wel bellen, want da's wel errug lang. Heb zo'n hekel aan dat gedoe met de HA en ZH steeds! Wel fijn dat het er is natuurlijk, maar ben ook veel te moe om heen en weer te fietsen met die zere voet eigenlijk.

Kheb net ff gelegen, viel zowat om van moeheid!

X

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Helpt chocola niet een beetje Naat76 ?

20. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Heeey Meiden!!!
    Hier weer ff een update van mij. Ik heb niet meer vaak op het forum, maar probeer jullie wel bij te lezen.
    Vervelend Naat, dat je nu weer ongi word :x Hoop echt dat het snel lukt bij je!!! Ik hoooop voor je!
    Mamaloes... Jeetje... Hoop dat de HA meer duidelijkheid geeft!
    En Sluane.. Hoest met jou??
    Hier alles goed! Heb een foto van mn buik toegevoegd ;) Mn buik is behooorlijk opgezet... het lijkt wel alsof ik 3 maanden zwanger ben, maar als het goed is, is het maar 7 weken :D Nxt maandag naar de verloskundige. Kan niet wachten om de kleine te zien!!!! Hahaha!
    Verder erggg moe nog steeds, en behooooooooooooorlijk pijnlijke borsten :$:$:$ OMG!!!!! Zelfs als ik gewoon loop, doet het pijn. Snacht is het soms drama, want slaap op mn zij of buik, en dat goed PIJJNNN!!! En mn onderrug begint sinds eergister ook pijn te doen :x Naajaa.. hoort er allemaal bij he...
    Nxt week plaats ik de echo. Fijne dagg!!!! xxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina