Grappig hoe jij je cyclus beschrijft en ik denk dat ik mijn verhaal lees! Wij lopen in dat opzicht gelijk op (ook met Slunae en voorheen Sanne dat we tegelijk ovuleerden!) en de klachten lijken ook hetzelfde. Raar dat het lijkt dat je elkaar toch beïnvloedt, en dat het synchroon loopt bijna! Bijzonder wel! Nu maar hopen dat we ook allemaal zwanger zijn a.s. maand!!! Ik ga het ontbijt vast klaarzetten voor morgen en daarna mijn bedje in. Liefs voor jou en Slunae (die ligt met haar voet omhoog wellicht DVD te kijken of al te slapen omdat ze zo moe was !)
Ik heb m'n hormonen ook al erg vaak vervloekt!!! Ik ben sowieso een erg emotioneel type, maar naar mijn idee heb i last van PMS klachten sinds ik met anti-conceptie ben gestopt. Het lastige is dat je door het gedrag van je vriend, nog hoger op de kast komt te zitten. lastig hoor, dat grote verschil tussen mannen en vrouwen, soms is het zo moeilijk elkaar te kunnen vinden!! Oef, ik ga weer even wat paracetamol slikken...
Apart he, het lijkt wel alsof we inderdaad synchroon lopen sinds dit topic! Ehhmm.. maar hoe komt het dan dat we niet synchroon lopen met Coco? Komt vast snel, wat een stunt zal dat zijn zeg, als we alle 3 tegelijk zwanger zijn straks! Ik kruip ook m'n bedje in, hoop wat te kunnen slapen. Slaap lekker!
Mijn verhalen verdwijnen telkens maar ik typte dat ik jou beterschap wens, dat ik hoop dat je niet zwanger bent met al die medicatie die je nu neemt aan pijnstillers, dat mannen minder teleurgesteld reageren als het lijkt dat de VMD eraan komt en dat ik dat zo jammer vind!...
Mijn vriend reageerde wat gelaten op het bericht van mijn kant dat ik licht bloed had gespot en dat het dus eraan komt waarschijnlijk (nu dus zeker). Het is best moeilijk alhoewel ik dus nu geen huilbuien heb (afgelopen maand wel) omdat het niet gelukt is. Ik vertrouw er maar op dat volgende maand raak is. Drie mensen hebben dat gependeld en ik vind het ook wel tijd worden nu!!!!!!!!!!!!!! Doe rustig aan morgen, geniet lekker van je time alone zeg maar! xxxxx
Ja Mamaloes, dat zou wel super zijn, dan kunnen we blijven uitwisselen in positieve zin!! Hopelijk! Ja tegelijk met Coco was super geweest maar dan was ik een jaar geleden al zwanger ! Doegggggieee
hmm.wat irritant dat je verhalen verdwijnen.. kun je er ook nog wel bij hebben... Enne, ik neem af en toe een paracetamol, dat kan volgens mij geen kwaad, ik hoop dus nog gewoon op een zwangerschap Enne wat betreft die mannen... die plakken we achter het behang, zo herkenbaar! Ze voelen niets, hebben geen klachtjes geen menstruatie, geen zwangerschap, geen bevalling.. makkelijk praten dus! Nou, probeer te relaxen en lekker gaan slapen! Tot morgen! XX
Hahaha dat is goed. Enne, ik dacht dat je iets mee had gekregen al wat zwaarder was van de huisarts maar dat heb ik zelf verzonnen dan denk ik gelukkig want des te minder van die troep des te beter (voor het kind voornamelijk dan....!) Ik hoop natuurlijk nog steeds voor jou op een zwangerschap!!!!! xxxxx
Hahaha doe ik ! Gelukkig, ik dacht dat je zwaardere spullen gehad had van je HA maar ik ben in de war!!! Die pijnstillers zijn vooral voor het kind zooi denk ik (alhoewel ik me ook afvraag hoe goed het voor ons is maar dat is weer een ander topic hihihi) Als jij maar goed kunt slapen! Sterkte!!!!!! En ja, 3 x gependeld voor april maar ik had geen zin om dat eerst al te vertellen hier want het wekt ook verwachting maar ja ach, als het niet zo is ben ik natuurlijk teleurgesteld maar dan is het zo en bleek het niet goed gependeld te zijn.......Het wordt wel tijd wat mij betreft dus ik hoop het echt!!!!!
:x:x:x:x:x:x:x :x:x:x Arghhh! Zie je!???? Heb ik alles getypt, zegt het systeem van zwangerschapspagina dat het dubbel is oid en ik moest weer helemaal opnieuw beginnen, doe ik dat; staan allebei de berichten erop!!!!!! Huh? Ik begrijp het niet maar laat het gewoon staan hoor!......................
Nou, hup hup! Ik moet even streng tegen je zijn..even geen frustratie meer, maar je bedje in en even wat buikademhalingen doen!!!
Goedemorgen dames, Hier ben ik ook weer even. Ik heb even geprobeerd het één en ander bij te lezen! Naat, wat vervelend dat je menstruatie er aan komt! Heeft het vannacht doorgezet? Mamaloes, heel veel beterschap! Ik hoop dat je ook snel duidelijkheid hebt over wat je precies hebt. Slunae, hoe gaat het nu met jou? Heb jij ook het gevoel dat je menstruatie er aan komt? Ik hoop het niet voor je! *duimduim* Coco27, wat heb je al een mooi buikje zeg! Zo leuk! Succes bij de verloskundige! En al die kwaaltjes neem je natuurlijk voor lief! Hier gaat het allemaal met ups en downs. Het valt in ieder geval het besef dat ik vanaf nu weer alleen ben, niet mee.. Ik ga zo mijn banner ook maar verwijderen! Dat heeft nu geen zin meer.... Liefs
Hee goedemorgen kletskippetjes Ik was gisteren inderdaad met been omhoog een DVD kijken, en ben ook optijd naar bedje gegaan Wat ben ik toch voorspelbaar voor Naat76 Wel lastig lijkt me, dat jullie zoveel last hebben van PMS. Volgens mij heb ik er ook wel iets van weg, maar dan in veel minderen mate, en meestal maar één dag. Maar je moet maar denken: Er zijn ook mensen die altijd zo tegen hun man doen, jullie doen het maar een paar dagen Tis wel een mooie reden om het weer goed te maken met hem als de eisprong er weer aankomt, dus eigenlijk hebben ze best geluk Ik had nog even opgezocht hoe je nou precies moet tellen met die dagen. Ik ga meestal niet uit van wat ze op forums zeggen, dus ik heb nu gekeken op kinderwensspreekuur.nl. Daar staat: Op de eerste dag van de bloeding begint u met de cycluskaart. Deze dag is tevens de eerste cyclusdag. De datum van deze dag wordt in de datumrij onder cyclusdag 1 genoteerd en de datumrij wordt verder ingevuld. Onder deze rij wordt de bloeding genoteerd d.m.v. verticale streepjes. Spotting wordt door enkele puntjes aangegeven. Sommige vrouwen hebben al vóór het begin van de eigenlijke menstruatie al wat bloedverlies (spotting), deze dagen horen nog bij de vorige cyclus. De nieuwe cyclus begint dus pas op de dag van de doorbraakbloeding (wanneer maandverband nodig is). En ik denk dat dit wel klopt. Als je begint met de pil innemen ( heb ik ook gelezen ergens) moet je ook beginnen op dag 1 van je cyclus, en dat is dus niet bij bruin/rozeverlies, maar als het echt doorzet. Hoe gaat het vandaag met jullie ? Mamaloes al lek geprikt ? En Naat76, ik hoop voor jou (hoe vervelend ook) dat het nu doorgezet is, want er zo tegenaan zitten hikken helpt je volgens mij ook niet bij hoe je je voelt. En ik hoop op heeeeeel veel geluk voor jou de komende ronde!! (deed ik sowieso wel hoor). Jouw pendels zeggen april, maar niet teveel daaraan hangen hoor! Je hebt deze maand denk ik best een goede instelling gehad, en het wat meer kunnen loslaten volgens mij, of heb ik dat verkeerd begrepen? Denk dat dat het beste is! Ik had een vriendin van mij in januari gevraagd om te 'voelen' wanneer ik zwanger zal raken. Zij kan best goed dingen voorvoelen etc. Maar zij kwam met september aanzetten, en toen wilde ik haar niet meer geloven hahaha. Misschien moet ik zelf maar eens gaan pendelen, heb wel een pendel liggen, maar dan moet ik eerst nog een pendelkaart maken Kan ook het boek der veranderingen raadplegen.. die heb ik pas gekocht, best grappig dit soort dingen ! Kan ook aan het boek vragen hoe het met jullie gaat, voor de gein ? Kijken wat ze zeggen Nou ik hoop jullie zo te horen! XxX
Hee meis! Fijn weer van je te horen. Geef je bij deze weer een dikke knuffel, en ik stuur je zo nog een PB. Met mij gaat het goed, ik denk dat mijn menstruatie wel gaat komen, heb al twee keer gedroomd dat ik ga menstrueren (gisteren en vannacht). Xknuff!