Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Ha Sanne! Wat fijn dat je er bent! Hoe gaat het met je???
    Knuffel!

2. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Het gaat met ups en downs, maar ik ben er nu wel rustig onder. Ik sta helemaal achter mijn keuze/beslissing en dat geeft wel een rust.

Knuffel!!

3. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Wat fijn dat je er helemaal achter staat..dat moet jezelf een hoop vertrouwen geven! Er zullen na de eerste periode van verwerking vast nog heeeeel veel moeilijke momenten zijn, maar het is fijn dat je er rsutig onder bent. Petje af Sanne!

En lief dat je duimt!

4. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Ik ben inmiddels al weer in alle 'teststaten '.. Ook al denk ik dat ik ongesteld wordt, toch voel ik ineens weer een onwijze testdrang...

Arghh.. ik weet niet wat het is met mij hoor, ik zit vandaag echt te sukkelen! Ik voel me opgesloten nu ik niet lekker ben.. nou, ik ga maar ff de wc boenen, misschien dat ik daar vrolijk van word....

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Sanne: knap van je hoor, trots op je! En deste meer jij erachter staat, des te makkelijker het verwerken is. Alleen zijn is soms best even lastig, maar samen zijn met iemand die jouw vertrouwen en liefde niet waard is, is veel erger. Maar los daarvan, doet het natuurlijk wel pijn en dat moet slijten..........

@Mamaloes: test dan gewoon als je dat wil! Is toch niet erg! ;) Maar je weet dat je weer een nieuwe stash moet kopen als het elke keer niet zo is hahaha :p! Ik ben ook wel benieuwd. Is je wc weer lekker fris? ;)

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Sanne! Wilde nog even zeggen dat ik jou wel mis in onze gesprekken hier!........:( Baal er echt van, maar vind het lief dat je af en toe even in logt!!!! :D

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    PS: had jij geen verplichte bedrust!??? ;)

8. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

ja....maar ik kan niet tegen stilzitten! En dat doe ik nu al 5 dagen, pfff.... morgen ga ik toch maar heel even m'n neus buiten de deur steken hoor!
    Wel rustig aan, want dit weekend ga ik een weekendje weg, en daar mag geen bof spelbreker van worden!!

En wat betreft het testen; ik heb vandaag echt een sloot thee op.. dus zal wel thee plassen :D

Ik moet mezelf gewoon even streng toespreken (moet ik wel 10x vandaag) en mezelf niet zo gek zitten maken! Ik wordt vast binnen no time ongesteld. En als ik morgenochtend nog onrustig ben, test ik dan misschien gewoon...

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hahha :D

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee, ik zat net aan jou te denken! Lief dat je duimt! Ik lees wel even verder in het forum hoe het met je gaat!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja, denk dat je daar wel vrolijker van zal worden ;) <zucht>
    Heb je testjes thuis liggen ? Die je 4 dagen voor je NOD kan doen?

**geeft een heerlijk bonbonnetje met slagroomvulling aan mamaloes** (dit zijn speciale die geen zeer doen aan je klieren!)

12. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Ach! Dat is echt lief! Ik vrolijk hier helemaal van op!

Ja, ik heb nog 1 kruidvat test in huis.....

Ben druk bezig de menstruatiekalender in te vullen. Vind het een leuke tool!

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hihi mooi zo!

Ja leuk he? En hij gaat met de dag leuker worden!
    (lees je dit ook Naat76 ? hihihi :p ..... grapje hoor, zal het nu opgeven...:D)

Nog 1 test hmmm dilemma! Aangezien je niet zeker weet wanneer je NOD is.. stel dat je die test nu doet, en hij geeft negatief aan (omdat het misschien nog te vroeg is) dan ben je daarna in hetzelfde schuitje...

Sjee.. ik heb afgelopen maand 25 zw. testjes gekregen van vriend..... 25!! En daar heb ik er nu nog maar 2 van liggen!!!! :):):) Hij bestelt vanavond weer nieuwe....maar ik neem ze niet meer van Zwanger&Kids! Denk Sensitest...

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Oh mijn god!!!!!!!!!!!!!!!!! Slunae!!!!!!!!!!!!!!!!:$ Are you crazy! hahahaha jij hebt echt enorm vaak getest zeg!!!!!!!!!!!! Daar haal ik het echt niet bij. Heb denk ik in het afgelopen jaar 5 keer getest ofzo?......Hihihii ik moet wel lachen. Lief, mag ik ook zo'n heerlijke slagroombonbon, of nee doe maar melkchocolade met karamel!!!! Hmmmmmmm:)

15. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

hahahahaha! Ik ben ook niet zo'n tester.. maar voel me nu niet meer zo opgelaten als ik er morgen toch 1 doe, hihi.

Ongikrampjes zetten hier lekker door..

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    :):) .. Ik dacht toen de hele tijd dat ik stiekem toch zwanger was wegens dat gloeiende gevoel en wegens die stomme lichte streepjes die ik toch écht gezien heb! Ik zag ook dat soms zo'n testje beschadigd was, en dan deed ik er gewoon nog eentje :) Ik had al tegen vriend gezegd dat hij ze maar niet meer moest bestellen, dat ik gewoon zou wachten, maar toen vroeg hij: "Kan je dat dan? " En dat had hij dus niet moeten vragen :p

**geeft een overheerlijke melkchocolade bonbon gevuld met karamel en slagroom-laagje aan Naat76**

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nou dan doe dat morgenochtend :D Is je afscheiding vandaag trouwens weer normaal ? Ja toch?!

Herkennen jullie eigenlijk dat gelige slijmgebeuren wat ik toestraks typte ?? Dat was alleen met afvegen, inwendig was het gewoon normaal! :)

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha, de Wehkamp heeft ook zwangerschapstesten! 16 stuks voor
    13,69

19. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Ik heb eigenlijk nooit afscheiding... behalve vruchtbaar slijm en wel eens een klein beetje witverlies.. of bruinverlies..maar meestal niks!

Gelig herken ik helemaal niet... sorry!

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ohw, dat zijn anticonceptie zwangerschapstesten :( HUH

Deel Deze Pagina