Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Volgens mij zijn dat geen zwangerschapstest, het is van persona, waarmee je je cyclus in kaart kan brengen.. weet niet precies hoe het werkt..

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nou maar goed dat ik die niet impulsief gekocht heb! Dat ding geeft aan wanneer je géén gemeenschap kan hebben, en wanneer wel, om dus niet zwanger te raken... waarom noemen ze dat dan zwangerschapstest.. <zucht>

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha ja precies, gelukkig zag ik het optijd :p

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik ken dat alleen van vlak na m'n eisprong, maar taai slijm kende ik ook nog niet!

5. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

dan valt het met onze gekte nog wel mee!

Ik ga koken, vriend en dochter komen straks thuis, dan is mijn rust officieel over. ;) Ga vanavond even niet meer achter de PC, morgen ook wat minder..

Naat: succes met je menstruatie en drukte!
    Slunae: hou die menstruatie buiten de deur he?!

X!

6. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

ik ken wel hoestdrankjes tegen taai slijm :p

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik doe m'n best, maar het is nu al flink aan het krampen, snif snif!!
    Wens je veel beterschap en toch wat rust vanavond!
    Tot snel X

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hahaha, lol!

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Dames!

Nou er is weer flink slijmpraat geweest :p! Ik had voor mijn ongesteld heel klein beetje gelig slijm (maar niet taai om maar in details te treden hihi) ook voordat ik intern iets had zeg maar.....

Kan je dus geen hoop geven daarin!!.....

Ik heb nog 1 of 1 2 zwangerschapstesten thuis en die ga ik hopelijk nodig hebben in de volgende ronde!:D

Mamaloes, ik hoop dat je je beter voelt, dat er geen ongesteld aan komt en dat je bijtrekt.
    Slunae, heeeel lief die bonbon, hij was heeeeeeeeerlijk :p:D en heb ervan genoten! Vooral die caramel!....;) Ik hoop dat jouw krampen imiddels niet ongesteld zijn geworden.....het is even stil dus ben benieuwd. Ik ga ook zo aftaaien, zal nog even checken voor antwoord zo. Jij gaat trouwens richting de 1000 berichten! :$ Wow! Echt al veel!

Ik spreek je gauw weer via PB of het forum!

xx

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ohw.. hmm.. had je dat de dag ervoor ? Of vlak voor het bruinverlies? Of juist vlak voor het doorzette ? Wat ik had was best dik spul.. maar ik heb het iig opgeschreven, dan weet ik de volgende keer dat het komt door aankomende menstruatie!

Mooi dat de bonbon je smaakte! ;)

1000 berichten, ik zie het ja! Gaat lekker :p

Tot snel meis ! X

11. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hee dames,

Ondanks dat ik nu zelf niet meer met zwanger worden bezig ben, zal ik jullie wel in de gaten houden hoor:)! Ik zal niet meer dagelijks een reactie plaatsen, maar volg jullie wel! Ik hoop zo voor jullie dat jullie zwanger zijn!!

Ik zoek zo mijn bedje op. Ik lees jullie!

Liefs

12. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Hey meiden!
    Hier weer een berichtje van mij, maar dan met slecht nieuws..
    Ik kwam eergister thuis, hevige krampen in m'n buik en bruine afscheiding. VK gebeld, geen zorgen hoorde er allemaal zolang, zolang het maar niet ging bloeden. Gister ochtend precies t zelfde. Moest terug bellen als het ging bloeden. Nou eind van de ochtend deed t dat dus ook.. Ik helemaal in de stress!! Man kwam me gelijk ophalen en we konden langskomen voor de echo.
    Zoals ik al bang was, is het niet goed. Volgens de berekening moet ik 8 weken zwanger zijn.. Het vruchtje was veeeeeeeeeeeeeeeels te klein en je hoorde geen hartje. Blijkbaar is het in het begin al iets niet goedgedaan.
    Ik alleeën maar huilen!!!! Moet maandag weer vor de echo, maar zoals het er nu naar uitziet, moet ik afwachten op een miskraam en anders curettage.
    M'n wereld staat op z'n kop :( heb vannacht amper geslapen en voel me erg ellendig!! Waarom nu ik?!
    Wilde dit ff delen met jullie. Kusss

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ahhhh neeee!! Wat vreselijk! Er schieten woorden tekort voor hoe je je nu moet voelen zeg..:( Als ik het goed begrijp is er een piepkleine kans dat het maandag ander nieuws is ?? Sterk blijven meid! Wens je heel veel kracht! En ik weet niet of je er iets aan hebt, maar als er echt iets niet goed was/is, is het eigenlijk beter dat de natuur het afstoot, het had dan ook nog op een later stadium mis kunnen gaan.. maar hoe dan ook is het vreselijk voor je dat je dit moet meemaken!! Veel liefs en ik denk aan je! X

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Tot snel weer meis, en je bent goed bezig vind ik ! X

15. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Wat erg! Ik wordt heel stil van, maar wil je wel heel erg veel sterkte toewensen!

16. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hee meid,

Jeetje dat is schrikken zeg:(! Ik vind het zo verschrikkelijk voor jou! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen! Sterk blijven meid. Heel veel sterkte de aankomende dagen. Ik denk aan je. Liefs

17. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Was ik alweer even;)! Het blijft toch wel trekken hoor dit forum:D...X

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve Coco,

Meid wat een schrik en wat vreselijk sneu voor jullie!!!! Gaat het wel? Vast niet!... Ik probeer later weer te reageren, heel veel sterkte!!! Liefs!!!!

19. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Ach meis... wat ontzettend verdrietig zeg...
    Dit is zo triest, eerst je blijdschap, nu groot verdriet.
    Ik wens je heel veel sterkte!!!!! Praat hier maar lekker van je af als je daar behoefte aan hebt!
    Knuffel!

20. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Slunae; hoe is het met jou? Nog geen menstruatie te bekennen? Hier gistermiddag/avond 1 druppel bruinverlies...

Verder voel ik me alweer een stukje beter, zwellingen zijn weer minder, kan weer wat beter eten (daar gaan m'n afgevallen kilo's..) en hoofdpijn is ook pietsie minder!

Heb nu alleen lage rugpijn die helemaal uitstraalt naar m'n achterbenen.. soort heel stijf gevoel.. kon vannacht echt niet slapen, heb maar een paar uurtjes slaap gepakt. Maar net wel even boodschappen gedaan, wow! Wat een genot om de deur uit te kunnen!!!

Deel Deze Pagina