Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mooi hoor!! Gefeliciteerd en geniet ervan!!

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Naat76, hoe gaat het nu vandaag met jou ?

3. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hee meiden,

Heel even ben ik hier weer.

Mamaloes, begrijp ik goed dat je zwanger bent?? Gefeliciteerd!!

Slunae, rare menstruatie? Mhmm wat moet je daar nou weer van denken...

Meiden, ik blijf jullie wel wat volgen hoor, maar kom er nu niet altijd aan toe. Druk met van alles regelen en alle lieve vrienden die voor mij klaar staan:)! Sociaal leven is nu druk:)!

Denk aan jullie!

Liefs

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee meis! Fijn dat je weer even langskomt hoor! Lukt het allemaal met regeldingetjes? Fijn om te horen dat je lieve vrienden hebt die voor je klaar staan! Geeft ook afleiding in deze zware periode he.. Veel liefs! En ja, menstruatie was een beetje vaag.. maar heb ik wel vaker gehad!! X

5. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Ja, dat is waar... Ik weet niet meer zo goed hoe het bij Coco ging..
    Ik heb inderdaad vanmorgen weer een test gedaan, en die was nog duidelijker. Ik ga uit van mijn eerste dag bloed, en zou dan nu dus 4, 1 week zijn.
    Dank voor je geruststellende woorden!!

En jij...o o... eigenwijsje! Nu heb je dus weer meer last!! En een kast waar je niet zo blij mee bent... Wat een tegenvaller!!

Nu een beetje rustig aan he? Ik geef je op je donder hoor!

X!

6. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

GEFELICITEERD!!!!! Onwerkelijk he? Ga er maar lekker van genieten!!
    Wens je een hele goede zwangerschap toe!

7. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    proficiat meid! wat een mooie testen

9. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Ik kwam weer even checken.. maar niemand hier!
    Ben benieuwd hoe het met jullie is Naat en Slunae!!!

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo allemaal! Ik vroeg me al af waarom ik niets meer hoorde via de e-mail dat er nieuwe berichten waren maar er is iets misgegaan denk ik want nu keek ik even en blijkt dus dat wel gepost is!....:( Raar!

Nou even weer een update hier: hier gaat het dus goed, ongesteld helemaal af al! Korte en andere menstruatie dan normaal. Geen idee, net als bij Slunae want mij is dit niet eerder overkomen.....Maakt ook niet uit want was niet zwanger ;) en dat vroeg ik me daardoor af. Nu dus op naar de volgende ronde. En ik vind het jammer dat nu alleen Slunae en ik nog over zijn :(. Niet voor de andere dames natuurlijk die zwanger zijn, maar voor ons. Het zal wel stiller worden hier of blijf jij er nog wel bij kletsen Mamaloes?!!

Slunae, wat ben je weer bezig met je voet! Opletten daarmee voor je het weer erger maakt (dat was het ook al las ik!....)! Anders doe ik streng mee met Mamaloes!

Ik snap je trouwens wel Mamaloes, dus de uitslag vd HA is super belangrijk. Kan je je niet herinneren wanneer of of je de bof hebt gehad!? Kan het ook iets anders zijn geweest volgens de HA?.....Laat het even weten, ben benieuwd!!

Ik zou me dus dus ook zorgen maken, bedoelde ik te zeggen!

Sanne, leuk dat jij er ook weer even bent! Lukt het allemaal je klinkt sterk en zeker en druk dus ook! Ik hoop dat je nog steeds helemaal achter je besluit staat (het klinkt wel zo!) want ik ben echt trots op je! Is niet niks zo voor jou.

Skattie, wat een geluk heb jij zeg! Echt super. Was dit de eerste poging trouwens?! Voel jij nog dingen of heb je nog dingen te melden die voor ons niet zwangeren (nog!) handig zijn om te weten zodat wij de symptomen herkennen? Mamaloes, fijn dat jij ook even meldt allemaal. Toch wel handig, ook al ben ik eerder zwanger geweest, ik herinner me geen enkel detail van die eerste tijd, behalve misselijk zijn maar dat kwam iets later...!

Pfffffffffffff............nou Slunae, nu jij en ik nog!!! Nog iets van het pendelen gehoord!?
    x

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland

Ik ben ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nu ben jij er niet lijkt het!!!!!!!!!!!!
    Ik hoor graag even van jou en anderen ook natuurlijk!
    xxx

13. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Ha Naat! Ik ben er nog hoor, maar met 10 dingen tegelijk bezig ;)
    Ik blijf hier lekker komen hoor, vind het veel te gezellig, ben wel een beetje gehecht geraakt aan ons clubje!

Fijn dat je menstruatie voorbij is. Ik hoop echt ontzettend dat het raak is voor je deze maand!!! Laat de pendel gelijk hebben!!!!

Bij mij waren die eerste klachten ook weggezakt hoor! Ik dacht dus ook dat ik direct heel misselijk was, maar heb mijn zwangerschapsdagboekje opgezocht, en daarin staat dat ik ongeveer met 5 a 6 weken misselijk werd, heeft wel tot 14 weken geduurd, en het ging dag en nacht door, bah! Maarja, heb ik er allemaal dik voor over!

Ik heb nog geen uitslag. De HA verwacht dat het om een speekselklierontsteking gaat... Maarja, zolang ik de uitslag nog niet heb, kan ik het niet 100% laten rusten! Heb 5 buisjes bloed ingeleverd, waarvan 4 resultaten binnen zijn, 1 niet, blijkbaar kost die nogal moeite!

X

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve Mamaloes,

Wat spannend, laat het nou gewoon een speekselklierontsteking zijn!...Heb je geen boekje van jou van vroeger waarin je kunt vinden of jij de bof hebt gehad?

Ik ben wel blij voor je zeg!! Ik vind het ook gezellig dat je blijft kletsen in ons clubje! :) En wij hopen dan natuurlijk idd gauw met zijn allen te kletsen over onze zwangerschappen! :D

Nee, dat misselijke is in het hele begin wel mogelijk natuurlijk maar was bij mij ook niet het geval. Kwam later pas. Gelukkig ook niet lang geduurd, tegen de 13 weken was het al weg het meeste. Ik heb wel altijd gehouden dat ik om de twee uur moest eten want anders werd ik echt heeel slap en akelig! Wat leuk dat je ouders en zus zo blij waren!!! Hadden ze een idee van het feit dat je al langer bezig was? Bij mij weet iedereen gewoon dat we bezig zijn en dat het niet lukt vooralsnog...Ik kan daarover niet liegen. Een goede vriend van ons vertelde gewoon niets totdat ze zwanger waren. Dat is ieder voor zich maar twee weken ervoor had mijn vriend hem gevraagd of ze nog een tweede kindje wilden en toen loog hij dus door te zeggen dat ze het nog niet wisten terwijl ze toen al zwanger was! Maar ze zat nog voor de 12 weken (ook zoiets wat ik alleen maar uit NL ken, in andere landen vertellen ze het gewoon met het moment dat ze het weten!) en daarom had hij nog niets gezegd. Mijn vriend voelde zich toen wel een beetje raar daarover, want het was maar twee weken verschil! Ik vond dat ook beetje flauw eerlijk gezegd. Zeker met goede vrienden, wat zij zijn!!!

Ik bedoel dus te zeggen dat ik het gewoon ga vertellen als ik het ben en ik ga het niet voor me houden tot 12 weken! Want, als het mis gaat, dan kan je het ook delen toch? Is wel zo fijn.

Nou ik lees je / jullie weer!

xxxxx

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Goed Slunae! Zie mijn andere posts. Met jou dan!????

xxxx

16. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Ik heb nooit de bof gehad, ben wel ingeent..maarja, dat zegt niet alles helaas... de kans is daardoor wel heel klein...

Bij mij wist eigenlijk niemand dat we bezig waren, ik denk dat verschilledne mensen het wel verwachtten hoor..dat is toch anders bij een tweede, op een gegeven moment wachten ze gewoon op de boodschap! ik ga het nog niet heel erg de wijde wereld in schreeuwen, maar alle mensen die ons heel dichtbij het hart staan, laat ik het weten zodra ik ze zie! En bij de eerste hebben we het na de 1e echo aan iedereen verteld, dat ga ik nu denk hetzelfde doen, ik vond dat zelf wel fijn, niet iedereen hoeft het te weten als het mis gaat.

Als iemand het me op de man af zou vragen, zou ik het toch echt niet ontkennen hoor!

X!

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Goedenavond!

Ja Mamaloes, ik snap jou ook wel, niet iedereen hoeft het te weten, das ook weer waar!!! Misschien is na de eerste echo een heel goed idee dacht ik! Goede tip! :D

Is manlief ook zo blij!?!! Het is nu toch anders, omdat je weet wat je kunt verwachten vind ik, en ik kan me daar dus op verheugen! Ook omdat je weet dat dat mini mensje in je nu nog mini is maar straks een individu met mening, die praten gaat, met wie je gaat lachen en grapjes maken...etc! Ik vind dat zo bijzonder!!! Vooral als mijn dochter nu mee grinnikt om een grapje, wat ze dus al snapt! Ik vind dat echt super gaaf. Nu weet ik dat die kleine baby in mn buik een meisje is met karakter en dat is zo gaaf!!

Dat herken jij misschien wel. Bij een eerste is het was meer afwachten, je hebt geen idee hoe het gaat zijn, hoe het is een kindje en de ervaring van ineens moeder/vader te zijn met zijn tweetjes etc. Nou ja, je snapt me wel he!?

Zeg Slunae, waar hang jij uit!?

Liefs!

18. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Ja, dat herken ik zeker! Ik vind het ook heel bijzonder, heb nu ook echt al een moedergevoel over m'n 'nieuwe baby'!! Had ik bij de 1e ook, maar idd..je hebt dan geen idee wat je mag verwachten..
    Aan de andere kant heb ik nu toch ook wel last van het feit dat je weet wat er ongeveer gaat komen... mijn zwangerschap, bevalling én de kraamtijd waren nou niet echt rooskleurig, evenals het 1e jaar van mijn dochter.. Ik heb nu dus ook echt wel momenten dat ik wat angstig ben; stel nou dat ik weer zoveel klachten krijg, nu heb ik al een kleintje rondlopen... Lijk me dus wel extra zwaar!

Maar oh, wat ben ik gelukkig, en ik weet zeker dat ik er ga komen, daar heb ik alle vertrouwen in.

Ik ben zoooo moe! Ik kruip nu lekker 'n bedje in!
    Welterusten en tot snel!
    X

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja ga maar gauw lekker slapen!! En, ik snap je zorgen, ik deel ze ook, want voor mij geldt het zelfde. Vooral de kraamtijd en het eerste jaar was erg zwaar. Ook mijn vriend ziet daar weer tegenop (nachten op, tandjes die doorkomen etc.) maar aan de andere kant weet je nu meer wat je kunt verwachten en weet je dus ook al dat het zwaar wordt. De 1e x was voor mij overdonderend omdat ik niet wist wat mij overkwam bijna en nu ben ik een stuk rustiger en zekerder van mijzelf dan toen. Dat heb jij ook en weet je, het vertrouwen wat jij hebt is het belangrijkste! Het is geen vakantie, een kindje krijgen, dat weten we al! :) Je gaat het vast goed doen en geen zwangerschap is het zelfde hoor dus we vertrouwen er gewoon op dat het helemaal goed gaat, ook je bevalling!!!

Trusten!
    x

20. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit..
    Na een weekend janken behoorlijk slecht voelen vndg dan de echo..
    En raar maar waar.. Ons kindje was gegroeid en ze zag beginnende hartactiviteit!! GEKKENHUIS!!!!! Volgens de VK ben ik nu 5 weken & 6 dagen zwanger.
    En ik dacht al die tijd, bijna 9 weken (volgends alle berekeningen) en vandaar dat ze vorige week bijna niks zag..
    Ik kan het niet geloven!!! Haha!!
    xxxxxxx

Deel Deze Pagina