Hallo! Wat jammer dat je zo druk was zeg!!! Hopelijk nu iets relaxter!? Slaapt je dochter wel goed?! Ik hoop t voor jou!! Ik ga er lekker in ben moe!!! Xx
Ach, ik zit heerlijk uit te rusten hoor! De drukte is alweer van m'n schouders! Dochter ligt heerlijk te tukken en slaapt prima! Ik ga zo ook m'n bed in, ben ook erg moe! Slaap lekker!!!!
Haii!! Geniet van je weekend! Jammer dat je nog steeds zo druk hebt, maar dat verandert hopelijk wel weer! Fijn weekend! X
Voel nu al steekjes in onderbuik dus hoop dat eitje vandaag springt ! Denk dat ik deze keer voor een tweeling ga Hoest met jou ? Nog één dagje antibiotica toch ? Is het al bijna over ? X
Oké dank je wel. Vanmorgen helaas niet kunnen tempen, maar m'n afscheiding is wel veranderd dus ga er maar vanuit dat ie gesprongen is...
Jammer dat je niet kon tempen, maar aangezien je wel een positieve ovulatietest hebt en veranderende afscheiding, denk ik ook dat hij gesprongen is ! Heb je ook iets gevoeld van steekjes in je onderbuik oid ?
Laat even foto van die van gisteren en die van vandaag zien ter vergelijk voor mij als expert zijnde whahahahaha Maar serieus, ben wel even benieuwd! Ga je nu vanavond weer.....? xxx
Nou hier komtie dan Heb de datum en tijden er even bij gezet ook Vanavond doen we ook weer ja En als ik wilde mocht ik morgenavond ook nog zaadjes krijgen Maar weet niet of dat echt nodig is,... wat denk jij ?!
Ja heb dat deze maand voor het eerst gedaan om te kijken wat ik precies voelde tijdens m'n eisprong... Maar k heb weinig gevoeld.. Nu heb k wel iets zeurende pijn in mn onderbuik dus denk dat ie gesprongen is
@ Slunae: wat raar! Zo lang een piek! Ik ga bijna denken dat ik veel te laat was met alles want de dag na de knalpiek was ie alweer licht! Jij hebt zo wel de tijd zeg! Ik blijf het apart vinden maar goed.... @ Esieeee: Heb je het dan ook gedaan rond je knaltest zeg maar? Hoe lang ben jij al bezig met zwanger worden en is het je eerste?
Ja.. ik snap het ook niet helemaal hoor! Wat ik wel begrepen is dat na het begin van de LHpiek je ei springt na 24 tot 48 uur.. en bij het maximum van de LHpiek springt je ei binnen 10 tot 12 uur. Wanneer hij dus het allerdikste is.. maar deze zijn allemaal even dik bij mij, dus ik snap er niets van.. Of misschien heb ik wel twee eitjes deze keer ? Ik zei vanmorgen al dat ik ging voor een tweeling deze keer Hihi Dat de streep licht wordt betekent niet dat hij al gesprongen is volgens mij.. tot wanneer na je piek had jij nog vruchtbaar slijm ? Hoe bedoel je precies dat je te laat was met alles ?
Ja dat was donderdagmiddag en donderdagavond hebben we geklust. Gister konden we het niet redden dus straks nogmaals klussen dacht ik maar en dan is het afwachten weer begonnen...
Als je nog middenpijn hebt betekent dat dat hij nog moet gaan springen over het algemeen maar kan wel elk moment zijn ! je eierstokken staan namelijk op spanning, dat is wat je voelt.. klaar om het eitje te laten springen hihi
Ohja en het is de 2e ronde, 1e kindje... Dat ik die testen ben gaan gebruiken is meer omdat ik vorige maand zoveel kwaaltjes had die ws van het ontpillen waren en je zoveel hoort dat mense hun eisprong voelde was ik daar ook benieuwd naar...
Dan toch nog maar even klussen vanavond hopen dat ik m niet mis... Met die ovutesten is het mij ook niet helemaal duidelijk donderdag was ie donker en gisteren stuk lichter. Vanmorgen nog even getempt wel nadat ik al een tijdje was opgestaan 37.8 wel extreem hoog vergeleken et laatste 2 weken tussen de 36,4 en 36,8.