Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ja naar mijn weten wel...

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik zei: Dat de streep licht wordt betekent niet dat hij al gesprongen is volgens mij..het eitje dus ;)Dus ja, je hormoonpiek is dan geweest, maar je ei hoeft nog niet gesprongen te zijn, snappie?

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Sorry hoor Slunae!..... Maar ik snap je en dat zou wel kunnen inderdaad.

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik had er nog niet zo over nagedacht maar ik ben nu bang dak te vroeg gestopt ben daardoor. Ach we zullen wel zien.....het zal niet alleen daarop aankomen ....

Heb echt onwijs last van jeuk overal!!! Geen uitslag of zoiets maar gevoel dat er overal kleine beestjes lopen!.... Arghhhhhhhh!

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Heb het even gegoogled, jeuk in het begin (en ook latere) van dd zwangerschap komt vaker voor! *duimend dat ik zwanger ben*!

Ik ben ook behoorlijk chagrijnig op t moment... Komt ook omdat ik baal omdat ik vind dat ik te veel doe in huis....:(

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Je hebt wel kans hoor, zaadjes kunnen ook langer blijven leven! Toen je die ene dag steken onderin links en rechts had, had je die dag geklust ?

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik duim ook voor je!

Vervelend van die jeuk! Hoop dat het een symptoom is.. Lastig dat je vindt dat je teveel doet.. het laten liggen kan ook niet :( Sterkte daarmee...

Hoe gaat het nu vandaag met je ? Met mij wel goed, lekker alleen thuis! Was echt op gisteren.. Even bedenken nog of vriend vandaag nog zal langskomen.. heb nog geen steken gevoeld (gisteren heel extreem) dus vermoeden dat ei al gesprongen is vannacht.. xxx

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Goedemorgen! Hier gaat t wel. ....

Ben wakker maar nog steeds in bed. Ik heb de dag vd steken niet gemeenschap gehad.... Maar we zullen zien. Die jeuk was echt raar en is er nu soms ook nog! Lekker dat jij alleen bent. Rust en ruimte!!nog plannen?! Liefs!

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oh oke.. dat dacht ik.. je had toch 2 dagen voor je piek gedaan, en 1 dag ná je piek.. ik dacht dat jij die steken had 1 dag ná je piek.. Lastig te lokaliseren wanneer nou precies je ei gesprongen is? Maar je kan dan niet te laat zijn met alles hoor meis..

Heb vandaag niet echt veel plannen.. behalve wat in huis opruimen, wasje doen, kledingdozen uitzoeken ;), schoonmaken..stofzuigen dweilen en de wc's en nog even wat knutselen.. moet ook nog wat administratieve dingetjes voorbereiden voor aankomende week, dus een heerlijk rustige zondag!!

Jij met mij meedoen met opruimen ? Is gezellig hoor ! Lekker muziekje aan en gezellig doen enzo :D Vind het altijd zooo heerlijk als alles weer lekker fris ruikt en schoon is !

Knuffel!!

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Jaaaa heerlijk is dat! Gezellig samen poetsen! Is ook leuk!!! Doe maar net of ik er bij ben dan ;) :D!

Dan denk ik aan jou! Xxxx

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Doen we! Hihihi :D XxX

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Zo lekker aan de opruim ?! Ben even pauze aant houden...

Ik heb nog steeds erg veel vruchtbaar slijm :( .. net ook weer steekjes onderin... maar mijn ei is dus nog niet gesprongen denk ik !! Net weer een ovulatietest gedaan, en die is weer zo goed als een piek :$ ietsje pietsje lichter wel.. maar dit is niet helemaal normaal toch :(

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Joehoe, expertje Naat :p waar zit je :p

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja hallo, daar ben ik! Was inderdaad aan de opruim maar in de tuin!!! :p Was ophangen, vegen, onkruid weghalen tussen de steentjes!!!

Ik kijk even naar je foto. Maar ik vind het zo raar!! Je bent toch niet zwanger?!....:(

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik heb nog eens goed gekeken, bizar dit hoor!!!!!! :$

Ik heb het gegoogled,en soms zijn er toch vrouwen die zwanger zijn. Heb je al een zwangerschapstestje gedaan? Je hebt er genoeg nog toch? ;):p

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heee toevallig! Ik was ook in de tuin :p Binnenplantjes aan het verpotten en stoepje aanvegen ;) Heb de vogeltjes ook meteen wat lekkers gegeven :D

Hoe kan ik nou zwanger zijn ? Ik heb nog niet eens een eisprong gehad :p

Wel raar he? Jij snapt dus ook niet wat er aan de hand kan zijn? Heb net nog een topic geopend erover, maar nog niet echt zinvolle reacties gehad.. Ik wil dat mijn ei nu springt, want anders is mijn LF ook wel errug kort,..heb nog nooit zoveel dikke streepjes bij elkaar gezien.. tis echt normaal gesproken de volgende dag alweer licht.

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wat ik vond op internet: "Ook dan kan het zijn dat een piek langer zichtbaar kan zijn omdat, het eitje zich nog niet van je losmaakt..(vanwege stress etc)."

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja bij mij ook! Dit is apart, doe toch een testje anders want je vorige cyclus was toch ook zo kort en anders....??? Ik ga even met mn dochter de tuin in en krijg zo bezoek dus ben er straks weer! Liefs en kus!

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm da's gek.. dat kan technisch gezien niet als je nog geen ei hebt gehad.. volgens mij gebeurt dat weleens omdat ze dan later nog door blijven testen.. maar ik heb al vanaf mijn piek donkere streepjes.. ga geen zw. test doen hoor, haha dat kan toch helemaal niet hahaa.

Zal ik vriend vanavond nog maar een keer laten komen, wat een geluksvogel is het toch ;)

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hehe, zal het wel even doen voor de rarigheid dan :p Doe ik meteen weer een ovulatietestje.. kijken of hij lichter wordt :) Veel plezier in de tuin & met bezoek! Kus!

Deel Deze Pagina