Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hihi leeg gevoel lijkt me meer een teken van dat je trek hebt :p Ontbijtze!! X

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Joehoe, waar zijn alle Paaskippetjes gebleven :p Hoe gaat het met jullie ?

Hebben jullie ook Paastakjes gemaakt ?? Ik voor het eerst haha. :D

Ik heb de hele tijd steken in m'n onderbuik, soort van menstruatiekramp maar dan wat scherper.. moet ook 100 keer plassen.. hoop dat ik niet weer een blaasontsteking krijg! Maar misschien wel eitje aant innestelen ;) Zou het leukste paasei ooit zijn! Hihi. ;)

Naat76 hoe gaat het met jou nu ?

X

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hahaha dat klopt ja, maar ik had toen ik zwanger was van mijn dochter, standaard naast mijn bed crackers staan want zodra ik wakker werd in de ochtend was ik ZO wee dat ik wat moest nemen al liggend omdat ik anders echt heel beroerd en misselijk werd! Daar moest ik even aan terug denken namelijk! Vandaar!

Ik ben er weer even! Ik had bezoek en was lekker in de zon dus even geen tijd om hier te zijn, maar nu even tussen de bedrijven door!

Nu net weer pijnlijke menstruatiekrampen, echt zoals ze voelen als je ongesteld moet worden. Zal zo eens even in mijn onderbroek kijken of ik nog iets aan de eerste tekenen kan ontdekken. Ik hoop het natuurlijk niet maar het voelt helemaal als nod krampjes. Daarentegen, is het wel wat vroeg nog. Borsten ook nog gevoelig en licht pijnlijk!!! Beetje stekerig.

Kan nog altijd weinig hebben, als het niet loopt als ik wil of dacht, reageer ik met een sneer en bozig. Heb ik helaas vaker, die PMS klachten en dat is niet zo leuk!.....:(

Verder alles prima. Heerlijk aan het genieten van de zon, heb een beetje een rode hals gekregen, hij brandt echt enorm de zon! :cool:

Nou tot lees, ik update zo gelijk als ik iets gevonden heb wat wijst op aankomende ongesteld....

Voel me overigens wel wee af en toe, nu ook weer. Maar even iets eten!

Liefs!

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    PS ik denk echt dat ik ongesteld ga worden. Altijd van te voren verlies ik best wat weerstand en ik voel me nu ook weer wat minder lekker, zo grieperig achtig dus dat koppel ik echt daaraan. Vind het echt zo jammer!!!! x

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Geen bloed (nog) maar wel datzelfde gele slijm wat ik telkens voor menstruatie heb.... Snik mijn hoop neemt nu echt drastisch af. :( :(

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    :( Dat zou ik ook erg jammer vinden.. Is dat niet nog te vroeg voor jou om al iets te hebben van roze verlies ? Dat heb je toch 1 of 2 dagen van te voren meestal pas ?

Kheb net een testje gedaan nog zelf, maar niets.. Is ook beetje te vroeg ook eigenlijk. Merkte wel weer dat gevoel van teleurstelling.. dat is zo'n rotgevoel! Ik zei ongemerkt hardop: "Oh mocht het weer niet zo wezen :( " maar goed.. is ook eigenlijk best wel te vroeg nog..

Lees je later, dikke knuffel!

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Verdorie :(

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja ik reken wederom voor 99% op ongesteld. Het voelt ook echt niet zwanger!......Wat jammer v jouw test!!! Maar wellicht te vroeg. Daarom test ik dus niet meer zo vroeg dat trek ik niet zo goed.....xx

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja dat zou wel vroeg zijn inderdaad maar de vorige keer begon het ook iets eerder al (dat was toen op dag 24 uitgaand van een cyclus van 27 dagen waarbij ik ben uitgegaan van het doorzetten van het echte bloedverlies en niet het spotting eerst zeg maar). Ik zit nu op dag 24 en die spotting begon vorige maand op dag 26, dus 2 dagen verschil.

Op zich snap ik mijn kalender wel, wat jij zei over de luteale fase, ik had mijn piek op 10 april, dus als die weer ongeveer 14 dagen duurt, moet ik het over twee dagen worden....is even afwachten natuurlijk maar dan klopt het wel wat de kalender zegt denk ik. En in dat licht kloppen mijn klachten ook wel met de a.s. menstruatie. Echt, alles in mijn lichaam zegt dat ik niet zwanger ben.
    Ik geef het even nog.....

Liefs!

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heb even in mijn (fantastische) kalender gekeken, en ik had inderdaad ook 1-2 dagen voor mijn menstruatie gelig slijmverlies.. grrrr, niet leuk voor je dit !!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja.. wacht het maar gewoon even af.. echt zeker weten doe je nu toch nog niet.. knuffel meis!

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo.....ik had vandaag eind van de middag wat licht bloedverlies gehad, en heeeel klein beetje bij afvegen. Het is nu weer gestopt. Maar ik weet genoeg: dit wil zeggen dat met 2 dagen ongeveer mijn menstruatie begint. Ik voel me best verdrietig nu. Ook al had ik het ook weer niet verwacht. Het zal nu morgen weer een beetje bloedverliezen zijn verwacht ik en dan overmorgen echt doorzetten.

Nou....ik denk dus op naar ronde 13....:(:(:(:(:(

13. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Heeey Meiden!!
    Hier weeer even een berichtje van mij :)
    Ben niet zo heel vaak online meer, maar probeer jullie wel af en toe bij te lezen.
    Ik ben vorige week maandag weer op de echo geweest, en het was toen 3 dubbel gegroeid ofzo! En we hoorde het hartje kloppen!!! ZOO LEUKKK!! En zo apart is dat om te horen!!!!
    Ik ben nu ruim 9 weken zwanger. :)
    Volgende week vrijdag moet ik weer op controle, dan stuur ik wel een foto van de echo, want nu is het net een garnaaltje :p
    Denk dat er dan meer te zien is! Hahahaha!

Hoe gaat het met jullie allemaal?? Al iets nieuws?
    Liefssss!!!

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Coco,

Fijn dat het zo goed gaat. Wat een geluk dat het kindje er nog zit!!!

Hier iets minder maar dat heb je al gezien neem ik aan boven jouw post.

Fijne avond!

15. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Ach Naat... wat een teleurstelling... dit lijkt wel erg op dat je menstruatie door zal breken zeg, bah!
    Ik baal enorm met je mee, gun je zo een zwangerschap, en zeker deze maand..zo vlak voordat je een spannende, onzekere periode in gaat...
    Potverdikkie, ik ben in mineur:(

16. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Ha Coco,

Wat fijn dat het zo goed gaat! Maar jeetje ze..wat heb jij veel echo's, vorige week 1 en dan volgende week weer 1??

Ik moet nog weken wachten voor de eerste!! (en in totaal maar 2 gedurende de 9 maanden..)

Wat een belevenis he, als je het hartje voor het eerst hoort? Het wordt steeds echter, geniet er maar van!

17. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Hey Slunae, Jij zit nog vol in de spanning en symptomen..pijnlijke tepels, afscheiding, buikpijntjes... heb je ook nog last van je onderrug of was het echt door de leenfiets??
    Spannend! En een negatieve test, dat is natuurlijk balen, maar je was ook wel weer erg vroeg he? Test-a-holic! :p
    Over twee daagjes nog 1!

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Net bij afvegen helderrood bloed... Weet je wat maf is? Als ik nu tel vanaf eerste dag spotting vorige maand zit ik nu precies op m'n cyclus van 26 dagen en had ik vorige maand 25 dagen cyclus. Maw als het nu echt doorzet vind ik dat logischer qua dagen dan nu op dag 24 al bloed.... Wel kl.te hè?!? Ga maar naar bed. X

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Slaap lekker mamaloes! Fijn dat je er ff bent en dat t volgens mij goed gaat? Geniet er maar van!! Ik heb echt zin om ff potje te janken nu dus trek me ff terug. Liefs voor jou!

20. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

Ach lieve Naat, een hele dikke knuffel voor jou!!!!! Jank het er maar lekker uit, het is ook heel verdrietig!!!!
    SMAK!

Deel Deze Pagina