Goeiemorgen.. Gaat het een beetje Naat76 ? Vind t zo rot voor je.. Hoe gaat het met jou Mamaloes.. ? Ga je een rustig weekend tegemoet ? Leuk dat je er weer even was Coco27.. Wat fijn dat je kleintje zo goed groeit! En fijn ook dat ze het even blijven controleren.. je had natuurlijk wel bloedverlies gehad.. heb je daar nu geen last meer van ?? Hier gaat het wel ok.. beetje down ook voor Naat76.. zelf al wat pijnlijkere borsten weer..verder niet veel bijzonders eigenlijk.. onderrug voelt nog wat stekerig, en onderbuik ook.. steekjes enzo, maar dat is niet persé anders dan anders. Ga me vandaag voorbereiden op morgen, familie komt dan. Ga vast het eten klaarmaken en cake bakken enzo. Verder doe ik rustig aan en ga ik nergens heen. Jullie iets doen vandaag nog ..? Liefs
Pff onderrug is toch pijnlijker dan ik dacht.. maar het is niet die pijn die ik heel soms heb voor m'n menstruatie.. het is een stekende pijn..herken jij dat Mamaloes ?
Meiden.. ik vind het best wel eng om zwanger te worden zeg.. had de eerste maanden niet zo'n last van, maar nu krijg ik steeds hartkloppingen als ik eraan denk.. is dat herkenbaar voor een eerste kindje ? Waar zit iedereen eigenlijk..
Zo hier ben ik weer eventjes... Hoe is het met jullie? Naat, wat jammer dat je ongesteldheid is gekomen. Heeft t nu helemaal doorgezet? Kan geen innestelingsbloeding zijn? Slunae. Haha jij bent wel heel snel met testen. Hopen dat het van de week positief is. Wel kwaaltjes?? Ik heb afgelopen 3dagen mooi hoge temp vanmorgen 37.0 en zat voor m'n eisprong op 36.4 of 36.5 dus hopen dat ie hoog blijft. Maa verder niks geen symptomen hoor haha dus je iets zere borsten als ik erop druk... Ga weer lekker genieten van het mooie weer
M'n banner klopt niet hoor! Staat op dag 22 maar ik zit op dag 23 maar dat ding zal ook wel in een ander tijdperk leven.. of iemand op aarde zit met onze tijd te spelen.. soms is het 12 uur, en dan kijk ik half uurtje later op de klok, is het ineens 13:45 Gekkehuis... Gaat wel ok hoor Essieee .. ik heb volgens mij 100 kwaaltjes.. wil denk ik te graag Jij niet zo veel kwaaltjes dus.. Geniet van het zonnetje!
Dank voor je lieve reactie zowel mamaloes als Slunae! Voel menig steeds verdrietig toch ook al functioneer ik wel gewoon, het is zon verdrietige onderstroom.... Kennen jullie dat? Best kl.te! Ongi is er nog niet volledig maar verlies wel kleine beetjes bloed elke x. Verwacht morgen de echte met ook de pijn.heb ik nu ook niet. Slunae, hoe is t bij jou nu?! Liefs
O ja Esieee ook nog dank voor jouw reactie ik las die pas erna! Bij jou klinkt t hoopvol! Met je temp dan! Slunae die angst is normaal het is ook erg heftig!! Zelfs bij een tweede heb ik dat ook nog! Dus maak je geen zorgen! Mail me als je vragen hebt oké?! Slunae wat is nu jouw verwachte nod?! Welke datum? Xx
Oke.. blij dat je het herkent.. en bedankt! Mijn nod is 29 april.. uitgaand van een cyclus van 28 dagen. Zit nu op dag 23.. en het is de 23ste, makkelijk bij te houden Sterkte meis! xx
Hier gaat het wel ok..heb ook menstruatiekrampjes soms en borsten doen beetje zeer.. geen goed teken ben k bang.. nog steeds lage onderrugpijn, maar wat minder. Pijn in m'n liezen heb ik niet op dit moment. Kga straks lekker optijd naar bedje.. morgen drukke dag hier met familie !! xxx
Klopt Slunae, die pre-menstruatie rugpijn is een zeurderig gevoel.. en jij bedoelt van die steken, als je bukt, of een 'rare' beweging maakt..bij lichamelijke inspanning heb ik steken in m'n onderrug.
Heel logisch hoor, dat de angst je af en toe even om de oren vliegt! Je hoopt er al maanden op, maar wat straks als het ineens zo ver is?! Dat heb ik bij de eerste ook gehad, je bent heel blij, maar er is geen weg meer terug... En wat komt er allemaal op je af?? Nu ben ik af en toe weer bang, nu juist omdat ik weet wat er op me af gekomen is en dat weer allemaal staat te gebeuren. Die angst blijf je houden, maar daar kun je wel mee dealen hoor, echt!
dank je! Nou, spannend hoor, die laatste dagen doorkomen! Hoop dat je je gedachten wat kunt verzetten door paaseitjes te zoeken
Goedenavond dames. Hier nog steeds geen doorzet maar dat komt wel vannacht of morgen. Ik ben nog altijd zeer op het randje en niet zo leuk dus ik denk dan maar weer: laat maar komen zodat het over gaat dat gevoel. Verder niets hier.....Ik hoop Slunae, dat jij een rugpijn hebt die bij zwanger hoort! Maar eerst maar eens wachten tot NOD. En....je test ook veel te vroeg al als je NOD pas 29-4 is! Gekkie! Essieee, is het zo dat je temp altijd hoger is door evt zwangerschap of kan dat ook doordat het buiten warmer is? ??? Vroeg ik me af! Mamaloes: gaat het verder goed met je!? Liefs!
Ha Naat, Ja, het kan dan beter maar gewoon doorzetten he? ben je van het gelazer af..... Arme Naat... Met mij gaat ie lekker, hoewel ik echt niet te genieten ben! chagrijnig...oei! Ik zit mezelf gewoon dwars! Maar vooral vriendlief is er de dupe van... Vandaag ook echt een enorme jankbui hierom gehad, wil me zo graag heel erg happy voelen, maar doe er iets te hard m'n best voor.. Ach komt wel. Ik ben zo af en toe wat misselijk, de hoofdpijn is zo goed als voorbij. Borsten worden wat gevoelig, er en ja..er plopt al een buikje uit..ik kan er niet meer omheen! Vriend ziet het ook echt al! Heb gelukkig nooit echt strakke kleding aan, dus kan het nog goed verhullen! Ik duik zo m'n bedje in, vannacht heel weinig geslapen. Hoe later ik er in ga, hoe lastiger ik in slaap val en doorslaap. Heb het gewoon ff nodig! X!
Ja dat idd! Ook als ik gewoon zit en dan m'n bovenlichaam naar links of rechts beweeg.. dan krijg ik zo'n steek onderin m'n rug.. hmm hoop dat het een symptoom is zeg...
Bedankt voor deze woorden! Was even bang dat die angst een slecht teken was..ben er vol zelfvertrouwen aan begonnen en hoe dichterbij het lijkt te komen hoe enger het wordt..x